ZON7

Vakkundigheid monteurs
Website
Kennis van de adviseur

J.G. Mulder

Met uw adviseur Ricardo Keller heb ik uitstekende contacten gehad; afspraak was altijd afspraak: TOP! Met de monteurs had ik, jammer genoeg, wat minder goede ervaringen. Dat zal ik als volgt verduidelijken. We kregen de indruk dat ze zo snel mogelijk weer wilden afreizen. Bij het afscheid nemen werd nog wel even gevraagd of er onzerzijds nog vragen waren en werd ons de prospectus uitgereikt, die later de verkeerde bleek (onze omvormer kwam daar niet in voor). Via Ricardo ben ik alsnog in het bezit gesteld van de juiste. Als die prospectus eerder was uitgereikt hadden we daarover kunnen praten. Op mijn vraag of men nog even wilde kijken of het lood om de schoorsteen van de open haard niet te veel was weggezakt werd direct geantwoord: is allemaal goed (ik had mijn twijfels omdat de heer Baron, de schouwer, mij erop had gewezen en geadviseerd om de monteurs te vragen of ze daar even naar wilden kijken (ik had o.a. lood wat er zo ondergeschoven kon worden); verder had ik gevraagd of ik even op de ladder mocht staan om nog wat vuil uit de kleine goot aan de voorzijde te scheppen (een kwestie van 10 minuten); in eerste instantie werd mij gezegd, zodra wij klaar zijn geven wij een seintje. Toen men de ladder wilde opruimen herinnerde ik de
oudste manier aan de afspraak. Het antwoord was: is niet nodig er zit weinig rommel in. Tenslotte is men in de haast vergeten een dakpan terug te leggen. Ik heb een foto toegestuurd waarop e.e.a. inzichtelijk is gemaakt.

Reactie ZON7:

Geachte klant,
wij nemen uw aanbeveling uiterst serieus en zullen dit intern met de betrokkenen bespreken. Wij wensen u uiteraard veel zonuren toe.
Team ZON7

Score voor ZON7: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: Dit begrijp ik niet