Contact met persoonlijk aanspreekpunt
Jan Veenvliet

We ontvingen naar aanleiding van onze klacht deze mail van de klantenservice van Willem&Drees:
Wij hebben reeds de bezorgdienst geattendeerd op de bezorging die niet goed is gegaan en ze hebben de koerier erop aangesproken. Ik hoop dat je begrijpt dat wij niet van afstand bepalen of de hamburgers nog goed zijn, dat is alleen te bepalen door te ruiken aan de ontdooide hamburgers die minimaal 5 minuten uit de verpakking zijn. Onze hamburgers zien er standaard al wat bruinig uit omdat er geen conserveermiddelen worden gebruikt. Dus aan alleen de kleur kan je het niet zien. Vandaar de vraag van mijn collega, of het goed is dien je toch echt zelf te bepalen met je gezonde verstand. Bovenstaande geld eigenlijk voor alle producten. Voor de sla zal ik in ieder geval een compensatie geven, van de Postcode Loterij zal je binnen 2 weken een Hema cadeaubon t.w.v. €5,- ontvangen.

Hieronder onze reactie:
Dank je voor je advies en vervelend dat ik mijn gezonde verstand niet heb gebruikt. Dat zal ik dan nu even doen. Mijn gezonde verstand zegt het volgende: Natuurlijk is het goed dat jullie de bezorgdienst er op hebben geattendeerd, dat de bezorging niet goed is gegaan. Het blijft echter jullie verantwoordelijkheid om ervoor te zorgen, dat de box volgens afspraak, op het goede adres, op tijd en met verse producten wordt bezorgd.

Ook zegt mijn gezonde verstand: We hebben een Willem&Drees maaltijd-box gewonnen bij de Postcodeloterij. De producten dienen vers te zijn en ik hoef er niet "op verzoek" aan te ruiken. Het feit dat jullie de boxen voor een zacht prijsje aan de Postcodeloterij hebben geleverd, doet daar niets aan af. We zijn niet tevreden.
Verder zegt mijn gezonde (zakelijke) verstand: De enige manier om het probleem correct op te lossen was geweest, het onmiddellijk opnieuw versturen van een nieuwe verse maaltijd-box, die op tijd, op het goede adres en volgens afspraak afgeleverd wordt.

Mijn gezonde verstand vraagt zich ook nog het volgende af:
Ik citeer uit je e-mail: "of het goed is dien je toch echt zelf te bepalen met je gezonde verstand." Klantenservice - hoezo? Hebben wij iets verkeerd gedaan?
Daarna hebben we niets meer gehoord van de Klantenservice van Willem&Drees. Superslecht!

We hebben een maaltijdbox gewonnen bij de Postcodeloterij. Het leek ons een mooie prijs.

Score voor Willemendrees.nl: 1/5
Beveel je Willem&Drees aan? Nee