Afwisseling van de inhoud in de box
Wat vind je van onze biologische recepten?
Contact met de klantenservice

Joos Holster

Over de kwaliteit en variatie van de groenten zijn we tot op heden (10 weken nu) zeer te spreken. Receptuur zijn we iets minder gelukkig mee, en zoekende naar de voor ons passende box. Met vlees vraagt meer echte vlees liefde als die we hebben gezien de soms aanwezige specialiteiten. Vegetarisch vinden we voor ons te zuivelrijk. We zitten nu op een familiebox, maar nog te kort om er iets zinnigs over te zeggen.

Vers, biologisch en thuisbezorgd. Voor het eerst van mijn leven verliefd op de verschillende maar allemaal heerlijke aardappels.

Receptuur en dat met name de combinaties en kruiden. Lijkt vooral bij elkaar geraapt op wat voor handen is en niet zo zeer op smaak.
En wat wij echt niet fijn vinden is dat bezorger het niet voor de deur mag achter laten. Wij wonen in buitengebied, hebben eigen bedrijf op ons land en kunnen niet altijd bij de deur zijn als bezorger aankomt. Ook als sedan telefonisch contact hebben en zeggen zet maar bij de deur we zijn er met vijf minuten mogen ze het niet achter laten. Dan komt het oude buren terecht, eind lopen of met auto, en blijft het gewoon in de zon staan. Niet handig, en dat terwijl we er zijn, maar onszelf niet zomaar naar voordeur kunnen toveren.

Score voor Willemendrees.nl: 3.5/5
Beveel je Willem&Drees aan? Ja