Mike Hermes

Ik heb voor het eerst iets besteld bij Wandel-Geest ( en ook voor het laatst ) Ik heb schoenen besteld in maat 43.5 terwijl ik zelf 43 heb ( ivm dikke sokken etc ) en krijg deze ook opgestuurd. Blijkt echter dat ze veel te klein zijn ( wellicht een opmerking op de site dat ze erg klein uitvallen ? )
Ik neem kontakt op voor maat 44.... "Hebben we niet", 44,5 dan ? "Hebben we niet"
We hebben alleen maat 46. Wilt u die hebben ? Nee natuurlijk niet.

"We kunnen u wel een andere schoen opsturen" Nee, ik wil geen andere schoen
Ik stuur ze wel terug.

"Ok, dan mag u zelf de verzendkosten betalen." Wat ?!?! Hoezo ?
Ik bestel iets wat niet voldoet aan de omschrijving en er zijn geen andere maten op voorraad, en nu moet ik de verzendkosten betalen ?

Wat heb ik aan deze transactie over gehouden behalve "Geen Schoenen", "Een hoop verloren tijd" en ook nog "Ergenis".... Oh, ik mag voor de moeite ook nog EUR 6,95 verzendkosten betalen.

Krijg ik dagen laten een berichtje dat ik de Voucher in de doos mag houden. EUR 5 korting op een volgende bestelling.

Grapje zeker, gaat niet gebeuren.

Slechte klanten service Wandel Geest, zeker niet van deze tijd......

Niet echt

Zie boven

Reactie Wandel-Geest.nl:

Beste Mike,

Dank voor het plaatsen van uw review. U heeft aangegeven ontevreden te zijn over het feit dat wij dezelfde schoenen niet in een halve maat of een maat groter konden leveren en dat we de retourkosten niet hebben vergoed. We attenderen u graag op het volgende;

Bestellingen die online worden geplaatst zijn altijd risicovol. De maatvoeringen van merken kunnen van elkaar verschillen, daarnaast kunnen zelfs de maten van verschillende modellen van hetzelfde merk groter of kleiner uitvallen. Online bestellen neemt dus risico's met zich mee, want er kan niet van te voren gepast worden.

Toch heeft u het risico genomen om online te bestellen vanwege de goede prijs. Op Wandel-Geest worden schoenen namelijk altijd goedkoper aangeboden dan in de fysieke winkel. Daarnaast vergoed Wandel-Geest de verzendkosten van alle wandelschoenen, wat een goede service is. Retourkosten worden niet vergoed, dat staat ook duidelijk op de website aangegeven.

U heeft een paar schoenen besteld, die helaas bij u te klein uitvielen. Dezelfde schoenen konden wij inderdaad niet in een halve maat of een maat groter leveren. Daar is simpelweg geen voorraad meer van en kan niet bij het betreffende merk bijbesteld worden. We hebben u verschillende alternatieven aangeboden, die u helaas niet wenst te ontvangen. Dan blijft er één ding over; dat is de schoenen retourneren. Aangezien het niet om een fabricagefout o.i.d. gaat, dient u de retourkosten zelf te betalen. Nogmaals; dit staat duidelijk op onze website aangegeven.

Hopelijk hebben we u hierbij voldoende geïnformeerd.

Mark - Klantenservice
Wandel-Geest.nl

Score voor Wandel-Geest.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Geslacht: man
Leeftijd: 53
Hike Schoenen ( Renegade )