Prijs / kwaliteitverhouding
Deskundigheid
Service en klantvriendelijkheid

Fam. Petri

Wij zijn zeer vriendelijk ontvangen en hebben heerlijk rond kunnen neuzen. Wij hebben onze wensen uitgesproken en wilde graag een volvo v60 hybrid proberen. De verkoper had een mooie auto staan met alle opties. We konden meteen een testrit maken. Na de rit hebben we wat gedronken en gesproken over de prijs. Ze zijn totaal niet opdringerig en we mochten er rustig over nadenken. We hebben uiteindelijk een mooie deal kunnen sluiten en hebben zeer tevreden. Twee weken later de auto opgehaald. Bij de aflevering zit een beurt zoals nieuwe filters en alle vloeistoffen gevuld. Helaas was de koelvloeistof niet gevuld waardoor ik na 2 dagen een melding in het dashboard kreeg. Wij hebben ook 3 maanden garantie erbij gekocht. Na 1 week gaf de auto een melding dat de accuspanning laag is ik kon direct langs de garage komen en zij hebben een nieuwe accu erin geplaatst. De service is zeer goed. Kortom we zijn goed geholpen en hopen in de toekomst hier nog een auto te kunnen kopen. Met vriendelijke groet, fam Petri

Score voor van der Linden Auto's: 4.5/5
Geslacht: Man