Uw feestavond
Entertainment
Eten & Drinken
Muziek
Prijs / Kwaliteit verhouding

Ronduit slecht! Allereerst hebben wij een van jullie aan de telefoon gehad met de vraag of wij de zaal beneden konden bespreken. Dit ging alleen voor een minimum aantal van 100 personen, nadat wij aan hadden gegeven dit niet helemaal te halen was dit volgens jullie geen enkel probleem; 'het was deze tijd toch niet zo druk'. Helaas is er bij jullie binnen niet goed naar elkaar gecommuniceerd en moesten wij toch voor 100 personen betalen... Maar ach, als het dan een leuk feest wordt nemen we dit wel voor lief! Onze verwachtingen waren natuurlijk hoog voor bijna 70€ p.p.! Maar eenmaal aangekomen werden we ontvangen door 2 personen die gebrekkig Belgisch spraken en vervolgens konden gaan zitten waarna we een biertje wilde bestellen, dit moesten we zelf gaan halen aan de bar. Waarna we de tweede ronde gingen halen kregen we van een nog al chagrijnige en directe dame de mededeling of we onze eigen glazen niet konden opruimen.. Voor €70 vind ik het al raar dat ik zelf mijn drankje moet gaan halen, laat staan de vieze glazen moet opruimen.. Ondertussen werden we nog 'entertainment' door een aantal gasten waar ik niets van mee kreeg omdat ik aan de laatste tafel zat achter een muur. Ondertussen werd er nog muziek gedraaid van de jaren stilletjes. En als we vroegen om een verzoek nummer mocht dit niet omdat er ook andere gasten waren. Ander gasten in een zaal die we konden afhuren voor 100 man, bijzonder?

geen.

Feestdatum & Arrangement

8 februari 2020

Aantal gasten & Leeftijdsopbouw

90 personen, van 15 tot 60 jaar

Reactie t Tunneke:

Wat jammer dat uw ervaring zo teleurstellend is geweest. Graag geven wij vooraf, bij voorkeur tijdens een persoonlijke afspraak op locatie, de informatie betreft de invulling en de sfeer van de avond. Het is immers van groot belang dat duidelijk is wat wij u bieden en wat u van ons kunt verwachten. Het is onze insteek om een informele sfeer te creëren door zelfbediening aan de bar aan te bieden. Wij hebben u de begane grond besloten aangeboden om controle te kunnen houden op het nuttigen van alcohol onder het jongere publiek met een extra bar met personeel. Helaas is de avond niet gegaan zoals u in gedachten had.

Score voor t Tunneke: 1/5
Beveelt u 't Tunneke aan? Nee