Joep Mens

Afgelopen week op een zeer rustige doordeweekse avond een hapje gaan eten bij Stan in Zeist. Prima ontvangst, gezellige tafel bij het raam gekozen en we hadden snel een drankje. Vervolgens een keuze kunnen maken en echt heerlijk gegeten. Tot zover top. Maar waarom het vervolgens dan zo extreem lang (zeker langer dan 30 min) moet duren voordat ze de borden weg komen halen was toch wel een domper qua bediening. De koffie en toetje hebben we maar gelaten voor wat het was. Vorig jaar ook al problemen gehad met de bediening dat we 45 min na binnenkomst zelf maar de menukaarten bij de bar hebben gehaald, was dit ook weer jammer. Gezellige tent, prima eten, fijne muziek maar opnieuw problemen met de bediening en wij zijn echt niet zo veeleisend. Toch een kwestie van service en horeca feeling, wat een beetje lijkt te ontbreken in Zeist. Jammer. Misschien binnenkort nog eens proberen.

Wat was je bezoekdatum?

Dinsdag 24 September

Reactie STAN&CO Zeist:

Beste Joep,
Bedankt voor de review en de toch wel mooie woorden. Ik heb het even met mijn collega gepraat die die avond gewerkt heeft. Zij gaf aan dat jullie op het ronde tafeltje vlak naast de bank zaten . De avond was net wat chaotischer dan normaal en ook met een zieke collega helaas minder aandacht kunnen geven aan de gasten. Excuus hiervoor!
We zijn blij dat u binnenkort nog een keer komt en hopen dat we dan wel de juiste gastbeleving kunnen creƫren die hoort bij Stan & Co.
Nogmaals bedankt voor de review en hopelijk snel tot ziens!
Met vrolijke groet
Mirjam
Stan & Co

Score voor STAN&CO Zeist: 3/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Ja
Geslacht: man