Snelheid ophaal/bezorging
Gratis extra service 2e man/verhuizer
Snelheid offerte aanvraag

Jasper de Jong

Piano moest verhuisd worden. Doordat ergens anders een inschattingsfout wed gemaakt moest er opnieuw ingepland worden. Bij de nieuwe planning kon de piano op het laatst niet meer bezorgd worden (nog geen 45 minuten van ophaaladres) en moest noodgedwongen in de opslag. De dag erop was er ook geen mogelijkheid tot levering.
Late communicatie en geen begrip voor onze frustratie. Ook geen tegemoetkoming in kosten vwb extra vrije dag opnemen voor niks, “piano staat al gratis in de opslag”. Sterker nog de kruk die erbij kwam was nog even een tientje extra aftikken.

Reactie Smaragd Express:

Het is geen inschattingsfout maar wij gaven netjes aan dat de bakwagen pech had en niet meer konden ophalen waardoor er overmacht mee gemoeid was. Wij hebben constant het afhaal adres en u van op de hoogte gehouden en later een nieuwe afspraak gemaakt. Verder gaf u zelf aan dat u het op een zaterdag bezorgd wilde hebben, dit hebben wij dan ook kosteloos (geen weekend toesag) gedaan en is het vreemd om in uw revieuw aan te geven dat u daar speciaal voor vrij heeft moeten vragen.

Score voor Smaragd Express: 1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Geslacht: man
Aangekocht product: