Happybee

Van der Meer

Snelle levering, trage klantenservice

De klantenservice had ik direct na bestellen gecontact via de mail om de bestelling te annuleren. Helaas namen ze even de tijd tot het pakketje geleverd was om te reageren dat hij al bezorgt was en ze niets meer konden doen behalve dat ik het retour zou sturen. Daarnaast functionerende een aantal invul velden zoals adres niet naar behoren.

Reactie Happybee:

Hallo Van der Meer,
Bedankt voor uw Review! U geeft aan bij de verbeterpunten dat u onze klantenservice wat langzaam vond. Onze excuses hiervoor, op de mail kan het soms helaas wat drukker zijn waardoor we niet altijd de mogelijkheid hebben om dezelfde dag terug te reageren. Ik wil u de tip geven om de volgende keer even telefonisch contact met ons op te nemen wij kunnen u dan meestal wel meteen helpen. Ik zie dat u de order op 07-11-2019 om 11:21 uur had geplaatst en dat wij de order op dezelfde dag om 12:36 uur gereed hebben gemeld. De order komt dan in een automatisch proces terecht waardoor wij het dan helaas al niet meer kunnen annuleren.
Uw verbeterpunt over de invulvelden zullen wij doorgeven aan de desbetreffende afdeling zodat ze dit kunnen aanpassen.
Liefs Happybee

Score voor Happybee: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Geslacht: Man
Leeftijd: 32