Ik had betaling gedaan via ideal en twee dagen lang stond op VOLG STAP-VOOR-STAP UW BESTELLING dat ze wachten op betaling terwijl geld dus meteen van mijn rekening was afgeschreven.ik heb ze gebeld op vast en 06 nummer de telefoon werd niet opgenomen ook ook werd mijn mail niet beantwoord en bestelling heb ik pas na een week binnen gekregen

Reactie Goudbeek Emaille:

Jammer dat u ons bedrijf een 1 waard vind. Graag wil ik hierop reageren. Als u bij uw account inlogde stond er inderdaad dat er nog niet betaald was, dit kwam door een tijdelijke storing in de koppeling met het betalingssysteem dat heb ik u ook gemaild. Ik heb het handmatig aangepast. U hebt ons 1x gebeld op het vaste nummer en 1x op het mobiele nummer. Inderdaad kon ik op dat moment niet opnemen, maar u had mijn voicemail ingesproken. Ik heb u daarna een mail gestuurd met alle informatie waar u om vroeg incl. de barcode. Onze levertijd is maximaal 3 werkdagen daar hebben wij ons in uw geval ook zeker aan gehouden en hierover werd u tijdens het bestelproces ook duidelijk geinformeerd. Vriendelijke groet, Janneke

Score voor Goudbeek Emaille: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Geslacht: man
Leeftijd: 47