Werner

Samenvatting en oefen boek fijn duidelijk

Examen challenge ons nog niet duidelijk hoe deze het meest effectief in te zetten

Reactie ExamenOverzicht:

Hi, wat leuk om te lezen dat je tevreden bent over onze samenvatting en over het oefenboek! De ExamenChallenge is onze gloednieuwe online examentraining die meer dan 1.000 oefenvragen per vak bevat.... Hi, wat leuk om te lezen dat je tevreden bent over onze samenvatting en over het oefenboek! De ExamenChallenge is onze gloednieuwe online examentraining die meer dan 1.000 oefenvragen per vak bevat. De ExamenChallenge geeft na het maken van een vraag precies aan wat je goed doet en wat er nog beter kan. Zo leer je pas écht waar je op moet focussen om op alle onderdelen van het CE goed te scoren. Met de ExamenChallenge zorg je er dus voor dat je je tijd zo efficiënt mogelijk besteedt. Mocht je meer vragen hebben over hoe je de ExamenChallenge nog beter kunt inzetten, neem dan zeker even contact met ons op via info@examenoverzicht.nl.

Jantine

Superfijn! Ik heb voor wiskunde A en economie gekozen. Wiskunde wordt duidelijk en stap voor stap uitgelegd, echt top!

Emma

Goed en duidelijk

Sunna

Eva is een girlboss, ik voel me door haar gezien gehoord en geaccepteerd. Ze verdient een dikke vette dolle bonus!!! She is my fav! Ik kan niet wachten tot volgend jaar om weer gezellig met haar te... Eva is een girlboss, ik voel me door haar gezien gehoord en geaccepteerd. Ze verdient een dikke vette dolle bonus!!! She is my fav! Ik kan niet wachten tot volgend jaar om weer gezellig met haar te mailen. Zij maakt examens leuk! Geen stress door haar alleen maar liefde.
Coxoxo Gossipgirl

...

Ik heb 3 samenvattingen gekocht en ik ben er superblij mee! Het scheelt me heel veel tijd. Ook een snelle levering. Je kunt gelijk aan de slag omdat je alles ook in de app kunt zien, zo kun je... Ik heb 3 samenvattingen gekocht en ik ben er superblij mee! Het scheelt me heel veel tijd. Ook een snelle levering. Je kunt gelijk aan de slag omdat je alles ook in de app kunt zien, zo kun je onderweg of op een moment dat je moet wachten nog even je samenvatting lezen. Wel jammer dat het zo prijzig is... Anders had ik nog meer producten besteld

Tim

Snelle levering en leerzaam

Familie

Goede producten, wel prijzig Meerdere producten aangeschaft, samenvattingen, oefenboeken en examenchallenges.

De app werkt goed, voldoende oefenmateriaal en uitleg. De uitleg is ook met...

De app werkt goed, voldoende oefenmateriaal en uitleg. De uitleg is ook met behulp van een video. Makkelijk dat je overal waar je wil kan leren. Ook kunnen de examenchallenges eenvoudig per vak toegevoegd worden. Jammer dat nog niet voor alle vakken examenchallenges zijn.

Wat ook jammer is dat als er een actie is en net 1 samenvatting te weinig gekocht hebt, maar wel meerdere andere producten dat er zwart wit met de actievoorwaarden omgegaan wordt. Ik heb meer dan €200 besteed.

Gratis tip:
Misschien kan je beter de actievoorwaarden richten op een bedrag wat de klant besteed heeft.

Reactie ExamenOverzicht:

Hoi! Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze producten. Helaas duurde de actie tot en met 15 maart, daarnaast voldoet u niet aan de actievoorwaarden. We begrijpen dat het vervelend is... Hoi! Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze producten. Helaas duurde de actie tot en met 15 maart, daarnaast voldoet u niet aan de actievoorwaarden. We begrijpen dat het vervelend is dat u net buiten de boot valt. Omdat we alle klanten gelijk willen behandelen kunnen we hier helaas geen uitzondering op maken.

Sara Bos

Boeken zijn fijn . Alleen werkt de app niet goed

Reactie ExamenOverzicht:

Hoi! Goed om te horen dat je de boeken zo fijn vindt! We zijn erg benieuwd naar wat er niet goed werkt in onze app. Zou je ons een mailtje kunnen sturen met daarin het probleem wat je ervaart? Dan... Hoi! Goed om te horen dat je de boeken zo fijn vindt! We zijn erg benieuwd naar wat er niet goed werkt in onze app. Zou je ons een mailtje kunnen sturen met daarin het probleem wat je ervaart? Dan zullen we dit zo snel mogelijk proberen op te lossen!

Julia

Heel handig! Ik mis alleen de samenvatting van het vak tekenen..

Puk

Goede samenvattingen lekker kort en staat alles in