Joey

Ik heb mijn bestelling na meer dan een week nog altijd niet ontvangen

Reactie ExamenOverzicht:

Hi, wat vervelend om te lezen dat je jouw bestelling nog steeds niet hebt ontvangen! Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Stuur ons even een mailtje via info@examenoverzicht.nl met daarin je... Hi, wat vervelend om te lezen dat je jouw bestelling nog steeds niet hebt ontvangen! Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Stuur ons even een mailtje via info@examenoverzicht.nl met daarin je ordernummer. We lossen het graag voor je op!

Bien Groenendijk

Hele goeie samenvatting vind het alleen heel jammer dat de druk kwaliteit slecht is want veel stukken zijn onduidelijk omdat het heel licht gedrukt is.

Reactie ExamenOverzicht:

Hi! Wat leuk om te horen dat je onze samenvatting inhoudelijk goed vindt. We vinden het wel vervelend om te horen dat de drukkwaliteit niet naar wens is. De tekst hoort natuurlijk niet licht gedrukt... Hi! Wat leuk om te horen dat je onze samenvatting inhoudelijk goed vindt. We vinden het wel vervelend om te horen dat de drukkwaliteit niet naar wens is. De tekst hoort natuurlijk niet licht gedrukt te zijn. Stuur ons even een mailtje met je ordernummer, dan lossen we het graag voor je op!

Fenne

Snelle levering en goede communicatie

Charlotte

Snelle levering en handige samenvattingen

Umema

Ze hebben een goeie samenvattingen die niet te moeilijk zijn en ook niet te weinig stoffen hebben

Daphne Kranendonk

Snel, toegankelijk

Truus

Goede snelle service

Lydia

Goede examens en samenvattingen alleen jammer van de verzending via Post NL. Hierdoor kunnen jullie de bezorging binnen 48 uur niet waarmaken.

Lisa van der Horst

Super handige boekjes als je voor je examen nog 1,5 week op vakantie gaat kan ik daar lekker leren en de opdrachten zijn heel overzichtelijk.