neele

Goeie uitleg gegeven in de boekjes, zelf cum laude geslaagd

Nina

De boekjes zijn overzichtelijk en duidelijk en geven je een goede leidraad voor het maken van je examens! Ik had een 8,1 voor mijn geschiedenis examen terwijl ik voor al mijn SE’s dit jaar op het... De boekjes zijn overzichtelijk en duidelijk en geven je een goede leidraad voor het maken van je examens! Ik had een 8,1 voor mijn geschiedenis examen terwijl ik voor al mijn SE’s dit jaar op het randje voldoendes haalde of gewoon een onvoldoende. Het werkt dus super:)

Furkan

Op de dag dat ik een paar samenvatting boekjes kocht, voelde ik me veel meer zekerder. Er was iets waar ik op kon leunen. Wat uiteindelijk ook leidde tot een mooi resultaat, want ik ben geslaagd!... Op de dag dat ik een paar samenvatting boekjes kocht, voelde ik me veel meer zekerder. Er was iets waar ik op kon leunen. Wat uiteindelijk ook leidde tot een mooi resultaat, want ik ben geslaagd! Heel erg bedankt voor de handige boekjes!

Damanja Brom

Alle stof is goed samengevat

Zasja

De samenvattingen zijn een aanrader! het heeft mij enorm geholpen omdat alles in een boekje zit en je dus precies weet wat je moet leren!

Julie

Examenoverzicht biedt veel handige producten aan, zoals samenvattingen, waardoor je heel veel tijd spaart.

Guus

Handige en complete samenvattingen

Valentijn

Bestelling na 3 dagen nog niet binnen. Dinsdag besteld en vrijdag nog steeds niet geleverd. Heel jammer want had ze wel eerder verwacht en kan nu waarschijnlijk pas na het weekend gaan beginnen met... Bestelling na 3 dagen nog niet binnen. Dinsdag besteld en vrijdag nog steeds niet geleverd. Heel jammer want had ze wel eerder verwacht en kan nu waarschijnlijk pas na het weekend gaan beginnen met leren uit de boeken.

Reactie ExamenOverzicht:

Hi, je hebt op dinsdagmiddag besteld. De producten zijn woensdag verzonden. Dat betekent dat je bestelling op zijn vroegst donderdag kon aankomen. Je bestelling is vervolgens geleverd op... Hi, je hebt op dinsdagmiddag besteld. De producten zijn woensdag verzonden. Dat betekent dat je bestelling op zijn vroegst donderdag kon aankomen. Je bestelling is vervolgens geleverd op vrijdagochtend volgens de track en trace. Gelukkig krijg je na je bestelling direct digitale codes van de producten, zodat je niet hoeft te wachten met leren. Hierdoor hebben we ons alsnog aan onze leverbelofte gehouden. Succes met leren!

Femke Knoop

Top samenvattingen voor een goeie prijs en het helpt je heel erg bij het leren van je examens

Siham

Ik wist gewoon niet waar ik moest beginnen met geschiedenis, aangezien ik op al mijn SE’s een zware onvoldoende haalde. Ik kocht n’ samenvatting, en heb een dikke 7,2 voor mijn examen gescoord!!!... Ik wist gewoon niet waar ik moest beginnen met geschiedenis, aangezien ik op al mijn SE’s een zware onvoldoende haalde. Ik kocht n’ samenvatting, en heb een dikke 7,2 voor mijn examen gescoord!!! Bedankt, mede dankzij jullie ben ik geslaagd met een gemiddelde van 7.0 :))