2355 Reviews

neele

8/10

Goeie uitleg gegeven in de boekjes, zelf cum laude geslaagd

Nina

10/10

De boekjes zijn overzichtelijk en duidelijk en geven je een goede leidraad voor het maken van je examens! Ik had een 8,1 voor mijn geschiedenis examen terwijl ik voor al mijn SE’s dit jaar op het... De boekjes zijn overzichtelijk en duidelijk en geven je een goede leidraad voor het maken van je examens! Ik had een 8,1 voor mijn geschiedenis examen terwijl ik voor al mijn SE’s dit jaar op het randje voldoendes haalde of gewoon een onvoldoende. Het werkt dus super:)

Furkan

9/10

Op de dag dat ik een paar samenvatting boekjes kocht, voelde ik me veel meer zekerder. Er was iets waar ik op kon leunen. Wat uiteindelijk ook leidde tot een mooi resultaat, want ik ben geslaagd!... Op de dag dat ik een paar samenvatting boekjes kocht, voelde ik me veel meer zekerder. Er was iets waar ik op kon leunen. Wat uiteindelijk ook leidde tot een mooi resultaat, want ik ben geslaagd! Heel erg bedankt voor de handige boekjes!

Damanja Brom

10/10

Alle stof is goed samengevat

Zasja

8/10

De samenvattingen zijn een aanrader! het heeft mij enorm geholpen omdat alles in een boekje zit en je dus precies weet wat je moet leren!

Julie

10/10

Examenoverzicht biedt veel handige producten aan, zoals samenvattingen, waardoor je heel veel tijd spaart.

Guus

9/10

Handige en complete samenvattingen

Valentijn

3/10

Bestelling na 3 dagen nog niet binnen. Dinsdag besteld en vrijdag nog steeds niet geleverd. Heel jammer want had ze wel eerder verwacht en kan nu waarschijnlijk pas na het weekend gaan beginnen met... Bestelling na 3 dagen nog niet binnen. Dinsdag besteld en vrijdag nog steeds niet geleverd. Heel jammer want had ze wel eerder verwacht en kan nu waarschijnlijk pas na het weekend gaan beginnen met leren uit de boeken.