Walstra

Snel en adequaat.

Maj

Fijn alles bij elkaar en heel overzichtelijk

Jorn

Ik vind het heel fijn werken, alles staat goed opgeschreven en het is ook fijn dat je tussendoor vragen krijgt over de theorie

Jolanda

Helaas nog steeds de boeken niet binnen.
Dit duurt wel echt te lang en maakt studeren moeilijk

Reactie ExamenOverzicht:

Hoi! Wat vervelend om te horen dat je de boekjes niet hebt ontvangen. Ik zie dat je nog geen contact met ons hebt opgenomen. Stuur ons een mailtje naar info@examenoverzicht.nl, dan helpen we je... Hoi! Wat vervelend om te horen dat je de boekjes niet hebt ontvangen. Ik zie dat je nog geen contact met ons hebt opgenomen. Stuur ons een mailtje naar info@examenoverzicht.nl, dan helpen we je graag verder.

Sonja Verhage

Top op een makkelijke manier leren nu nog hopen dat hij slaagd 🤞🏻

Wendy Jacobs Van Schijndel

Ik heb niks ontvangen !

Reactie ExamenOverzicht:

CSG

Alles mooi overzichtelijk

Mathijs

Goed en praktisch.

Enige nadeel is dat in het economie Tl samenvatting boek de qr code naar de antwoorden van de vragen niet werkt.

jean schurink

Samenvatting wiskunde B voor vwo-examen besteld; ben er erg blij mee; stof bestrijkt alle jaren, kort en bondig samengevat.