Natasja de vos

Onze dochter is met vlag en wimpel geslaagd.
De uittreksels heeft haar enorm geholpen dank jullie wel 🤗

Emirhan

Blind gekocht, met resultaat. Hoger dan verwacht, zeker een aanrader!

Nikita

Deze boekjes hebben mij gered! Het wordt allemaal super duidelijk uitgelegd en met de examenvragen erbij is het echt helemaal geweldig.
Ik zou dit aan iedereen zeker aanbevelen

Jessy

Hele fijne samenvattingen en de oefenboeken zijn geweldig. Ik heb er heel veel aangehad. Ben cum laude geslaagd.

Chaya

Ik heb de samenvatting van wiskunde gekocht en die heeft me echt gered. De stof stond super overzichtelijk genoteerd en de bijbehorende oefenopdrachten waren echt top! Daarnaast was de levertijd... Ik heb de samenvatting van wiskunde gekocht en die heeft me echt gered. De stof stond super overzichtelijk genoteerd en de bijbehorende oefenopdrachten waren echt top! Daarnaast was de levertijd super en de dingen die ze regelen zoals examentrainingen hebben ook echt geholpen!

Frank

Een zeer goed bedrijf dat op de hoogte is van de meest recente ontwikkelingen en weet hoe je je doelgroepen aan kunt spreken en op een goede manier kunt ondersteunen.

Dilayla

Super fijn bedrijf dat erg handige samenvattingen maakt die kort zijn!

Orcun

In principe helpen de boekjes wel maar moet toch wel kritisch wezen op het aantal fouten die ik tegenkom in het wiskunde A boekje. Hierdoor ben ik meerdere keren tijd verloren met het proberen te... In principe helpen de boekjes wel maar moet toch wel kritisch wezen op het aantal fouten die ik tegenkom in het wiskunde A boekje. Hierdoor ben ik meerdere keren tijd verloren met het proberen te snappen van het probleem, en in overleg met docenten toch tot de conclusie gekomen dat ik goed zat en dat er fouten waren in het boek.

Reactie ExamenOverzicht:

Hi, graag horen we concreet van je wat er volgens jou niet klopt, zodat we dat kunnen verbeteren. Dat kun je sturen naar feedback@examenoverzicht.nl. Succes met leren!

Joelle

Eindelijk het overzicht van ale stof wat ik in mijn eigen lesmateriaal helemaal kwijt was. Zo heb ik een goed beeld van alle domeinen die ik voor het examen moet kennen.