JP

Niets nieuws onder de zon

Reactie ExamenOverzicht:

Hi, dat is precies de kracht van onze samenvattingen. Het zou namelijk raar zijn als er stof in staat die je nog nooit hebt gezien. Onze samenvattingen bevatten alle examenstof in een kort en simpel... Hi, dat is precies de kracht van onze samenvattingen. Het zou namelijk raar zijn als er stof in staat die je nog nooit hebt gezien. Onze samenvattingen bevatten alle examenstof in een kort en simpel overzicht. Succes met leren!

George Chatzikefalas

Er zijn veel fouten in de Wis. A antwoorden.

Reactie ExamenOverzicht:

Hi, graag horen we concreet van je wat er volgens jou niet klopt, zodat we dat kunnen verbeteren. Dat kun je sturen naar feedback@examenoverzicht.nl. Succes met leren!

Mohamed Bokdash

Veeeel later geleverd waardoor ik niet goed kon voorbereiden

Reactie ExamenOverzicht:

Hi, je hebt op donderdagavond besteld. Gelukkig krijg je na je bestelling direct digitale codes van de producten, zodat je niet hoeft te wachten met leren. De producten zijn vervolgens vrijdag... Hi, je hebt op donderdagavond besteld. Gelukkig krijg je na je bestelling direct digitale codes van de producten, zodat je niet hoeft te wachten met leren. De producten zijn vervolgens vrijdag verstuurd. Vervolgens zijn ze op dinsdag aangekomen. Dat is de tweede postNL werkdag, want maandag en zondag zijn geen PostNL werkdagen. Hierdoor hebben we ons alsnog aan onze leverbelofte gehouden. Succes met leren!

A

In de samenvatting ontbreken en sommige delen van de geschiedenis. Er zijn ook veel fouten te vinden met woorden.

Reactie ExamenOverzicht:

Hi, al onze samenvattingen worden geschreven aan de hand van de syllabus. Mocht je toch van mening zijn dat er iets mist of dat woorden niet kloppen, dan horen we dat graag, zodat we die feedback... Hi, al onze samenvattingen worden geschreven aan de hand van de syllabus. Mocht je toch van mening zijn dat er iets mist of dat woorden niet kloppen, dan horen we dat graag, zodat we die feedback kunnen verwerken. Stuur ons een mailtje op feedback@examenoverzicht.nl. Succes met leren!

M

Erg goed maar prijzig deze kans zou toegankelijker moeten zijn voor andere ook want het helpt echt

Marlou

Hele goede en fijne samenvatting met goede service

Corné de Mooij

Super service, het begon als grapje bij een vergeten “victory-pen” bij de bestelling en eindigde met een gratis digitaal oefenboek.
Super snelle reactie en een extra grote shoutout naar het...
Super snelle reactie en een extra grote shoutout naar het mediateam.

Puck

Jullie zijn echt geweldig. Hele handige samenvattingen en oefen boeken.

Gerina

Een week later en ik heb nog niks binnen!

Reactie ExamenOverzicht:

Beste Gerina, volgens de track en trace zijn ze inmiddels binnengekomen. Wel vervelend dat ze later dan verwacht binnen zijn gekomen. Het zijn op dit moment helaas drukke tijden voor PostNL.... Beste Gerina, volgens de track en trace zijn ze inmiddels binnengekomen. Wel vervelend dat ze later dan verwacht binnen zijn gekomen. Het zijn op dit moment helaas drukke tijden voor PostNL. Gelukkig kon je wel na aankoop direct digitaal aan de slag in onze app. Succes met leren!

Jildou Jonkman

Super!