f

10/10 raad hem aan. Wist ik er hier maar sneller over!

M

Heel erg geholpen met de uitleg video’s super fijn en goed rustig uitgelegd heel erg bedankt!

Fenna

Voor mijn dochter gekocht. Samenvattingen en oefenen gaat heel fijn en makkelijk en is overzichtelijk. De eerste inlogcodes kwamen niet goed aan in de mail, geen fout van het bedrijf. Ontzettend... Voor mijn dochter gekocht. Samenvattingen en oefenen gaat heel fijn en makkelijk en is overzichtelijk. De eerste inlogcodes kwamen niet goed aan in de mail, geen fout van het bedrijf. Ontzettend vriendelijk en goed geholpen door de klantenservice!

Sem

Erg fijn de biologie samenvatting was top

Luca Kempinga

Zeer tevreden voor onze 2 bestellen zeker weer goede samenvattingen en uitleggen

Nija07

De samenvattingen zijn heel overzichtelijk en duidelijk! Heeft heel goed geholpen in het leren van een aantal vakken.

C

Duidelijke uitleg, te weinig stof

Reactie ExamenOverzicht:

Hoi! Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent. Onze samenvattingen worden geschreven aan de hand van de syllabus. Hierin staat alles wat de examenleerling moet kennen/kunnen voor... Hoi! Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent. Onze samenvattingen worden geschreven aan de hand van de syllabus. Hierin staat alles wat de examenleerling moet kennen/kunnen voor zijn/haar eindexamen. Daarnaast worden al onze producten gecontroleerd op juistheid en volledigheid door verschillende docenten en vakexperts. Mocht je toch denken dat er een onderwerp ontbreekt, stuur dan gerust even een mailtje naar info@examenoverzicht.nl, dan helpen we je graag zoeken!

Goede boeken, heldere samenvattingen, leren wordt makkelijker

Gloria

Mijn name is Gloria Lahai. Mijn vader had dit boek gekocht dat ik heb gebruikt om voor te bereiden voor mijn eindexamen. De samenvatting is eenvoudig, duidelijk en volgt de syllabus. Ik zal het aan... Mijn name is Gloria Lahai. Mijn vader had dit boek gekocht dat ik heb gebruikt om voor te bereiden voor mijn eindexamen. De samenvatting is eenvoudig, duidelijk en volgt de syllabus. Ik zal het aan iedereen aanraden.