Fleur

Het is een hele duidelijke programma en je kunt makkelijk bij verschillende samenvattingen en kunt oefenen met opdrachten en dingen die moeilijk vond kon je zo opzoeken in het systeem online.

Angelica

Super handig! Als ik ff niet wist waar ik nou moest beginnen met ALLE stof, dit geeft meteen een duidelijke richting. Geen 5 sterren omdat het niet alle details geeft die je moet/ wil weten maar dat... Super handig! Als ik ff niet wist waar ik nou moest beginnen met ALLE stof, dit geeft meteen een duidelijke richting. Geen 5 sterren omdat het niet alle details geeft die je moet/ wil weten maar dat houdt de samenvatting wel kort, krachtig en duidelijk. Kortom, deze samenvattingen hebben mij GERED. (ik raad bio, wisB & natuurkunde aan)

Fardau

Het zijn goede samenvatting ik miste alleen vaak wel de diepgang. Het is erg kort opgeschreven. Het is dus meer een boekje om even door te lezen dan echt een samenvatting die je kan leren voor het... Het zijn goede samenvatting ik miste alleen vaak wel de diepgang. Het is erg kort opgeschreven. Het is dus meer een boekje om even door te lezen dan echt een samenvatting die je kan leren voor het examen.

Miepen moeder van

Zo contant mee, neemt veel stress weg, doelbewust leren. Heeft top geholpen, boven verwachting, alle 4 profielen voor tl gehaald waarvan 2 cum laude. Op naar de havo, gaan we zeker weten weer... Zo contant mee, neemt veel stress weg, doelbewust leren. Heeft top geholpen, boven verwachting, alle 4 profielen voor tl gehaald waarvan 2 cum laude. Op naar de havo, gaan we zeker weten weer gebruik maken van deze samenvattingen.

Ano

Deze samenvattingen hebben mij zo erg geholpen voor mijn eindexamens. Alles staat heel duidelijk en makkelijk uitgelegd en ook nog met de voorbeeldopgave die steeds tussendoor voorkomen leer je heel... Deze samenvattingen hebben mij zo erg geholpen voor mijn eindexamens. Alles staat heel duidelijk en makkelijk uitgelegd en ook nog met de voorbeeldopgave die steeds tussendoor voorkomen leer je heel goed ook de vraagstelling voor het examen. Al met al zou ik deze samenvattingen zeker aanraden!

Gioia

Super goeie samenvatting! Echt handig

Mauro

Samenvattingen zijn perfect!

channa

Alles wat je voor je vak moet weten!

Wouter

Ik wou er eerst niets van weten, vond het onzin dat mijn ma het had gekocht.
Maar ben er toch mee aan de slag gegaan, geslaagd top uitleg.

RT-Bureau

De goede en heldere opbouw van de examenbundels met de digitale agenda ondersteuning zorgt ervoor dat de leerling gemotiveerd aan de slag kan. Echt een aanrader.