Jorinde

De samenvatting was heel begrijpelijk, was goed om te leren, had alle examenstof. Een aparte begrippenlijst bijv zou misschien nog wel handig zijn. Maar verder heel fijn

elise

Cute pen erbij gekregen en duidelijke samenvatting

Jesse Birkenholz

Fijn goed

T.R

Handig en duidelijk!

Fortuna

Heel handig, want je krijgt een samenvatting van alles wat letterlijk in de toets komt. Ook komen er oefenvragen er tussen door wat heel er veel help!

Lina

Ik vind ze echt geweldig jullie gaan mijn leven redden :)

S

Goede oefening voor het examen

JP

Niets nieuws onder de zon

Reactie ExamenOverzicht:

Hi, dat is precies de kracht van onze samenvattingen. Het zou namelijk raar zijn als er stof in staat die je nog nooit hebt gezien. Onze samenvattingen bevatten alle examenstof in een kort en simpel... Hi, dat is precies de kracht van onze samenvattingen. Het zou namelijk raar zijn als er stof in staat die je nog nooit hebt gezien. Onze samenvattingen bevatten alle examenstof in een kort en simpel overzicht. Succes met leren!

George Chatzikefalas

Er zijn veel fouten in de Wis. A antwoorden.

Reactie ExamenOverzicht:

Hi, graag horen we concreet van je wat er volgens jou niet klopt, zodat we dat kunnen verbeteren. Dat kun je sturen naar feedback@examenoverzicht.nl. Succes met leren!

Mohamed Bokdash

Veeeel later geleverd waardoor ik niet goed kon voorbereiden

Reactie ExamenOverzicht:

Hi, je hebt op donderdagavond besteld. Gelukkig krijg je na je bestelling direct digitale codes van de producten, zodat je niet hoeft te wachten met leren. De producten zijn vervolgens vrijdag... Hi, je hebt op donderdagavond besteld. Gelukkig krijg je na je bestelling direct digitale codes van de producten, zodat je niet hoeft te wachten met leren. De producten zijn vervolgens vrijdag verstuurd. Vervolgens zijn ze op dinsdag aangekomen. Dat is de tweede postNL werkdag, want maandag en zondag zijn geen PostNL werkdagen. Hierdoor hebben we ons alsnog aan onze leverbelofte gehouden. Succes met leren!