Goede compacte samenvatting ik heb hier mee geleerd en was er erg tevreden over. In 1 x geslaagd. Bedankt examenoverzicht voor de samenvattingen.

Julia

9/10

Gewoon de beste van de beste

Myrthe Nieswaag

6/10

De boeken zijn fijn ingedeeld alleen mist er wel wat informatie dat is wel jammer.. ook belangrijke, zou je niet in het begin denken want het lijkt er op dat er veel in staat. Alsnog Ik heb er wel... De boeken zijn fijn ingedeeld alleen mist er wel wat informatie dat is wel jammer.. ook belangrijke, zou je niet in het begin denken want het lijkt er op dat er veel in staat. Alsnog Ik heb er wel wat aan gehad dankjewel ! En vond ik dat heel fijn

Reactie ExamenOverzicht:

Hi, onze boeken zijn geschreven volgens de richtlijnen van de syllabus en nagekeken door docenten, wat betekent dat er geen belangrijke examenstof mist. Mocht je hier anders over denken, zou je dan... Hi, onze boeken zijn geschreven volgens de richtlijnen van de syllabus en nagekeken door docenten, wat betekent dat er geen belangrijke examenstof mist. Mocht je hier anders over denken, zou je dan concreet kunnen aangeven wat je mist? Dat kan via een mailtje naar feedback@examenoverzicht.nl. Dan kunnen we ernaar kijken. We hopen dat je alsnog wat aan onze boeken hebt gehad en dat je bent geslaagd!

A. v.d. Meer

2/10

Doen moeilijk over retourrecht online gekochte samenvatting