Door de samenvatting van examenoverzicht heb ik M&O met een voldoende afgesloten. Bedankt!

Tessa

Geweldig! prachtige app , en je word zo vrolijk als dat pakketje binnenkomt met de o zo mooie verpakking! geweldig! echt top heeft zeker geholpen

Goede samenvattingen. Echt heel handig voor je examen!

Marcel Mellendijk

Vorige week dinsdag samenvatting wiskunde havo b besteld en betaald. Echter niks ontvangen. Tevens geen reactie op What’ app en mail gekregen.

Reactie ExamenOverzicht:

Hi, dat is erg vervelend. Er is een fout opgetreden met de betaalstatus waardoor de bestelling bij ons niet zichtbaar was. Als het goed is zijn je producten nu wel verzonden en ontvang je deze morgen in huis. Excuses voor het ongemak en de late reactie.

Lynn

Goed samengevat! Ben heel erg blij met deze aankoop!

Het helpt echt, kort samengevat.

999Anoniem999

Hele leuke en originele en goedkope webshop. Ben echt helemaal tevreden. Product kwam netjes aan... beloftes zijn nagegaan. Gewoon alles ging goed!

Duidelijke, korte, nuttige en betrouwbare samenvattingen! Heeft me veel tijd bespaard met leren en heeft alsnog voor een goed resultaat op het examen gezorgd! Zeker aan te bevelen.

Geerd

Superbedrijf. Beknopte, leesbare en uiterst betrouwbare samenvattingen.

Herma Vermeulen

Wij zijn erg tevreden met het examen boek en het boek met de samenvatting voor economie. Mijn zoon heeft hier erg goed mee kunnen leren voor zijn herexamen. Nu hopen op een goed eindresultaat.