Layba

Lekker samengevat van alles wat je moet weten

Jennifer

Een hele fijne tool om voor het examen te oefenen.

Indy

Wij kwamen niet in het programma, hebben hulp gevraagd via whatsapp, maar kregen 2x hetzelfde antwoord dat het wachtwoord opnieuw gereset moest worden. Natuurlijk hadden we dat allang geprobeerd, we... Wij kwamen niet in het programma, hebben hulp gevraagd via whatsapp, maar kregen 2x hetzelfde antwoord dat het wachtwoord opnieuw gereset moest worden. Natuurlijk hadden we dat allang geprobeerd, we zijn niet in het programma geweest, zijn niet geholpen. En hebben ook geen geld terug gekregen! Heel slecht…

Reactie ExamenOverzicht:

Hoi! Wat vervelend om te lezen dat u zich niet geholpen voelt. Het werd ons destijds niet helemaal duidelijk wat het probleem was waar u tegenaan liep. Mocht u feedback voor ons hebben over hoe wij... Hoi! Wat vervelend om te lezen dat u zich niet geholpen voelt. Het werd ons destijds niet helemaal duidelijk wat het probleem was waar u tegenaan liep. Mocht u feedback voor ons hebben over hoe wij ons platform nog toegankelijker kunnen maken voor leerlingen, horen wij dit uiteraard graag!

Yuna

Super accuraat. Ik wist niet waar ik moest beginnen met leren en had dus een samenvatting gekocht. Alles waar ik meer uitleg van wilde zocht ik op in m’n lesboeken. Het examen bevatte precies de... Super accuraat. Ik wist niet waar ik moest beginnen met leren en had dus een samenvatting gekocht. Alles waar ik meer uitleg van wilde zocht ik op in m’n lesboeken. Het examen bevatte precies de dingen die ik in de samenvatting geleerd had. Ik raad t aan om niet tijd te verspillen aan onderwerpen die je niet hoeft te kennen en om gericht te kunnen leren. Bij biologie raad ik aan om ook “samengevat” te kopen en die erbij te houden tijdens het leren van de samenvatting en maken van oefenopdrachtenboek van examenoverzicht.

Bella Mendez

Vooral het onderdeel van biologie heeft mij sterk geholpen, de stream van de youtube docenten. Als het kan wel meer de nieuwere onderdelen van bio behandelen dus afweer, uitscheiding enzo

Bull

Hele duidelijke site en hele goede tips!!

sophie

Handig en een fijn hulpmiddel om examens te leren