Jhanvi Mahadew

Nette, overzichtelijke boeken met voldoende en duidelijke informatie. De oefenboeken motiveren je ook om hier daadwerkelijk mee aan de slag te gaan!

van Heusden

Klantgericht

Vivian

Aanvankelijk wat problemen met de communicatie en de codes voor koppelen deden het niet. Maar de producten zijn super! Mijn dochter heeft er echt heel veel aan.

Ricardo

Snel en betrouwbaar. Volgende dag de bestelling al mogen ontvangen, dat is nog eens snel ;-)

Jasper

Erg goed om je te helpen qua voorbereiding op de examens, echter wat wel goed mis gaat is dat er enorm veel fouten staan in de antwoorden. Ze gebruiken vaak verkeerde cijfers en rekenen bijvoorbeeld... Erg goed om je te helpen qua voorbereiding op de examens, echter wat wel goed mis gaat is dat er enorm veel fouten staan in de antwoorden. Ze gebruiken vaak verkeerde cijfers en rekenen bijvoorbeeld door met cijfers die afgerond zijn terwijl je het niet-afgeronde cijfer hoort te gebruiken.

Reactie ExamenOverzicht:

Hoi Jasper,
Dank voor je review.
We staan altijd open voor feedback om te verbeteren.
Hoi Jasper,
Dank voor je review.
We staan altijd open voor feedback om te verbeteren.
Je kunt de specifieke feedback mailen naar feedback@examenoverzicht.nl en dan verbeteren we het product. Daar profiteren we allemaal van, en met name toekomstige klanten.

Kim

Heel gek dit is mijn 2e review, mijn 1e review is nooit geplaatst door de examenoverzicht!

het is heel asociaal wat de mensen van examenoverzicht hebben gedaan, ik had voordat de minister Slob aankondiging deed dat de centraal examens niet meer doorgingen. Een e-mail gestuurd naar de klantenservice, hoe ik het boekje moest gaan retourneren. Ik kreeg een e-mail terug met uitleg, twee dagen later maakte minister Slob bekend dat de centraal examens niet meer doorgingen, ik wilde het boekje gaan retourneren (en ik was dat al van plan!) en dat kon dus niet meer. Want volgens hun voorwaarden stond er als de centraal examens niet doorgingen je geen geld terug kreeg, dat is zeker niet waar ze hebben dat gewoon heel snel aangepast dat is heel asociaal van ze. Ik heb contact met ze opgenomen en ik mocht niet meer retourneren. Je hebt recht om geld terug te krijgen. Het zijn vuile dieven, zij missen nu hun winst en daarom mogen wij het niet meer retourneren. Ik verwacht dat dit nu wel wordt gepost!

Reactie ExamenOverzicht:

Hoi Kim, we vinden het heel vervelend dat het eindexamenjaar voor niemand is gelopen zoals verwacht door het coronavirus. Helaas kunnen we voor jouw situatie niets betekenen door overmacht.
In...
In onze algemene voorwaarden stond al dat je na het eindexamen geen producten meer kunt retourneren. Daar hebben we een COVID-19 regeling aan toegevoegd. We zijn door het schrappen van de examens hard geraakt, waardoor onze focus nu ligt op de continuïteit van ons bedrijf, zodat we leerlingen volgend jaar kunnen helpen slagen.
We hopen dat je bent geslaagd en wensen je veel succes in de toekomst.

Kim

Super! De boeken zijn super duidelijk en in een begrijpbare taal, veel oefenopgaves en uitlegvideo's tussen door. Ook de app is superhandig en gemakkelijk te gebruiken. De boeken zijn ook handig om... Super! De boeken zijn super duidelijk en in een begrijpbare taal, veel oefenopgaves en uitlegvideo's tussen door. Ook de app is superhandig en gemakkelijk te gebruiken. De boeken zijn ook handig om voor school examens te leren.

Niek

Super boeken! Alles is in een duidelijke taal geschreven en de belangrijkste dingen staan erin. Helemaal top!

Fijne korte en duidelijke samenvattingen. Ook handig dat je dit ook in de app kunt gebruiken.

Nienke

Fijne en korte samenvattingen. In combinatie met de app helemaal geweldig. Als het eindexamen niet was vervallen door corona zou ik de boekjes veel hebben gebruikt.