Fijne korte en duidelijke samenvattingen. Ook handig dat je dit ook in de app kunt gebruiken.

Nienke

Fijne en korte samenvattingen. In combinatie met de app helemaal geweldig. Als het eindexamen niet was vervallen door corona zou ik de boekjes veel hebben gebruikt.

Rick

Voorwaarden worden opeens aangepast. Je mag nu niets meer terugsturen tijdens de zichttermijn.
Dit is in strijd met de wet koop op afstand.

Reactie ExamenOverzicht:

Hi, zoals we allemaal weten is het eindexamen geschrapt. Dat vinden we zeer vervelend voor klanten die al hebben besteld, maar is voor ons een kwestie van overmacht. In onze algemene voorwaarden... Hi, zoals we allemaal weten is het eindexamen geschrapt. Dat vinden we zeer vervelend voor klanten die al hebben besteld, maar is voor ons een kwestie van overmacht. In onze algemene voorwaarden stond al dat je na het eindexamen niet kunt retourneren. Daar hebben we een COVID-19 regeling aan toegevoegd. We zijn door het schrappen van de examens hard geraakt, waardoor onze focus nu ligt op de continuïteit van ons bedrijf, zodat we leerlingen volgend jaar kunnen helpen slagen.

Inge Smit

Bij "ExamenOverzicht" hoef je absoluut GEEN service te verwachten !.
Bij "ExamenOverzicht" hoef je absoluut GEEN service te verwachten !.
EXAMENOVERZICHT geeft het geld van de reeds aangeschafte Examenboeken niet terug, ondanks het niet doorgaan van de Centrale Examens van dit jaar !.
EXAMENOVERZICHT blijft bij hun stelling dat retourzending dient te gebeuren binnen 14 dagen, ONDANKS DE HISTORISCHE MAATREGEL DIE DE MINISTER VAN ONDERWIJS PAS AFGELOPEN DINSDAG 24/3 HEEFT UITGESPROKEN, DAT DE CENTRALE EXAMENS DIT JAAR NIET DOORGAAN !!!
Dus EXAMENOVERZICHT heeft hiermee GEEN financiele strop, hetgeen ten koste gaat van JOU, de EXAMEN-KANDIDAAT.
EXAMENOVERZICHT HANTEERT NIET EENS EEN COULANCE REGELING VOOR DEZE HISTORISCHE REGELING, ECHT HELEMAAL NIKS !!!
MOOI STAALTJE SERVICE EXAMENOVERZICHT !!!.
* EENS EN NOOOOOIT MEER !!!

Reactie ExamenOverzicht:

Hi, je hebt in februari besteld. Het is na 2 weken inderdaad niet meer mogelijk om te retourneren. Je valt daarmee ook buiten enige wettelijke retourregeling. We zijn door het schrappen van de... Hi, je hebt in februari besteld. Het is na 2 weken inderdaad niet meer mogelijk om te retourneren. Je valt daarmee ook buiten enige wettelijke retourregeling. We zijn door het schrappen van de examens hard geraakt, waardoor onze focus nu ligt op de continuïteit van ons bedrijf, zodat we leerlingen volgend jaar kunnen helpen slagen.

Misa

De boeken werden heel snel geleverd, wat echt top was! Ook al gaan de examens dit jaar niet door, ook voor de voorbereiding van de schoolexamens heb ik heel veel aan de samenvattings- en oefenboeken... De boeken werden heel snel geleverd, wat echt top was! Ook al gaan de examens dit jaar niet door, ook voor de voorbereiding van de schoolexamens heb ik heel veel aan de samenvattings- en oefenboeken gehad.

Stefanie

De samenvattingen zijn heel handig en het werd ook snel geleverd. Top!

Fantastisch!
Het neemt enorm veel stress bij mij weg!

Naast dat de samenvattingen super fijn zijn om mee te leren. Was de levering ook heel snel en fijn!