Rahaf

Het is echt een aanrader. Bijna alle informatie die je nodig hebt kun je vinden. Ik heb het ook aan mijn vriendin aangeraden.

Korte duidelijke samenvattingen, die wel echt puur op het examen zijn gericht. Ik denk dat je er tijdens het schoolexamen wat minder aan hebt, maar voor het eindexamen zijn het prima boeken

Handige boeken, samenvattingen zijn heel goed ook zijn de oefenvragen tussendoor heel fijn waardoor je het nog beter begrijpt. Examenoverzicht is echt aan iedereen die eindexamen doet aan te raden!

Snel geleverd, overzichtelijk boek, duidelijke uitleg.
Tip: toevoegen van een register achterin het boek met de begrippen die doorverwijzen naar de juiste pagina.

Ruben

Goede oefenopdrachten van verschillend niveau

Betrouwbaar, snel geleverd, samenvatting is makkelijk te lezen

Edney

Betrouwbaar! Door middel van jullie boeken ga ik voorbereid het examen in. Ook de digitale extra's zijn super handig!
Overzichtelijk en duidelijk

Sophie

Super snelle levering en wat een vrolijk briefje met victorypen zat erbij om me succes te wensen! Ik heb al zoveel goede verhalen gehoord over deze examen bundels dus ze zullen mij ook vast goed...

Kathy

Snelle levering en erg duidelijke samenvattingen. Met samengevat heb ik meer vertrouwen in het halen van mijn examens!

Makkelijk te vinden & handig!