KvB

Goede compacte samenvatting ik heb hier mee geleerd en was er erg tevreden over. In 1 x geslaagd. Bedankt examenoverzicht voor de samenvattingen.

Julia

Gewoon de beste van de beste

Myrthe Nieswaag

De boeken zijn fijn ingedeeld alleen mist er wel wat informatie dat is wel jammer.. ook belangrijke, zou je niet in het begin denken want het lijkt er op dat er veel in staat. Alsnog Ik heb er wel... De boeken zijn fijn ingedeeld alleen mist er wel wat informatie dat is wel jammer.. ook belangrijke, zou je niet in het begin denken want het lijkt er op dat er veel in staat. Alsnog Ik heb er wel wat aan gehad dankjewel ! En vond ik dat heel fijn

Reactie ExamenOverzicht:

Hi, onze boeken zijn geschreven volgens de richtlijnen van de syllabus en nagekeken door docenten, wat betekent dat er geen belangrijke examenstof mist. Mocht je hier anders over denken, zou je dan... Hi, onze boeken zijn geschreven volgens de richtlijnen van de syllabus en nagekeken door docenten, wat betekent dat er geen belangrijke examenstof mist. Mocht je hier anders over denken, zou je dan concreet kunnen aangeven wat je mist? Dat kan via een mailtje naar feedback@examenoverzicht.nl. Dan kunnen we ernaar kijken. We hopen dat je alsnog wat aan onze boeken hebt gehad en dat je bent geslaagd!

A. v.d. Meer

Doen moeilijk over retourrecht online gekochte samenvatting

Reactie ExamenOverzicht:

Hi, het examen is voorbij en het is helaas niet mogelijk om na het examen te retourneren, conform onze algemene voorwaarden. We hopen natuurlijk dat je alsnog bent geslaagd. Mocht je nog... Hi, het examen is voorbij en het is helaas niet mogelijk om na het examen te retourneren, conform onze algemene voorwaarden. We hopen natuurlijk dat je alsnog bent geslaagd. Mocht je nog herkansingen hebben, succes met leren!

bloem

Een fijne methode om goed mee te kunnen leren, veel tools en tips.

djego

Super, scheelt zoveel minder leerwerk . het geld zeker waard.

Luna

De boekjes waren top