Jfsdnn

Keiharde zakenlui
Niks retourneren binnen 14 dagen
Zelfs niet in ongeopende envelop
Lokkertje binnen 2 dagen geleverd is ook niet waar.
Dus let op!

Reactie ExamenOverzicht:

Hi, het examen is voorbij en het is helaas niet mogelijk om na het examen te retourneren, conform onze algemene voorwaarden. We hopen natuurlijk dat je alsnog bent geslaagd. Mocht je nog... Hi, het examen is voorbij en het is helaas niet mogelijk om na het examen te retourneren, conform onze algemene voorwaarden. We hopen natuurlijk dat je alsnog bent geslaagd. Mocht je nog herkansingen hebben, succes met leren!

Michele

Heel fijn en overzichtelijk

Francisca

Super super super. Echt dit heeft ervoor gezorgd dat ik met zulke hoge cijfers ben geslaagd! Het is heel overzichtelijk en duidelijk. En het is echt ken je het boekje en heb je alle opdrachten... Super super super. Echt dit heeft ervoor gezorgd dat ik met zulke hoge cijfers ben geslaagd! Het is heel overzichtelijk en duidelijk. En het is echt ken je het boekje en heb je alle opdrachten geoefend van het boekje dan krijg je een heel goed cijfer!

Reinout

Praktisch, heb er echt veel aan gehad. Gewoon samenvatting boek lezen en opdrachten maken en vervolgens 7,4 halen voor eco

Fee

Scheelt heel veel overbodig werk aan samenvatten. Ik heb heel fijn kunnen leren met de samenvattingsboekjes wat is beloond met dikke voldoendes!

P

De samenvatting was perfect (maatschappijkunde). Een mooie voldoende als resultaat voor het examen.

Julia

Super fijn om nog even snel door te nemen voordat je een oefenexamens gaat maken.

Alex

Ik heb alle samenvattingboeken en oefenboeken gekocht voor de vakken die ik nodig had. Daardoor had ik minder zorgen voor mijn tentamens en examens. Tijdens de examens zocht ik de bijbehorende... Ik heb alle samenvattingboeken en oefenboeken gekocht voor de vakken die ik nodig had. Daardoor had ik minder zorgen voor mijn tentamens en examens. Tijdens de examens zocht ik de bijbehorende samenvattingen op en voor mijn examens heb ik alles weer een keer doorgenomen. Ik ben geslaagd en had goede cijfers. Top dus.

Lucas Kuijer

Goede, duidelijke samenvattingen!!! Top

neele

Goeie uitleg gegeven in de boekjes, zelf cum laude geslaagd