Louise Eggink

Handige samenvattingen

Ilen

Goede samenvattingen, maar ik kan niet alle stoffen vinden die ik nodig heb. En het is best duur.

Reactie ExamenOverzicht:

Hoi! Wat vervelend om te horen dat je de onderwerpen lastig kunt vinden. Onze samenvattingen zijn geschreven volgens de syllabus en worden door docenten en vakexperts gecontroleerd op juistheid en... Hoi! Wat vervelend om te horen dat je de onderwerpen lastig kunt vinden. Onze samenvattingen zijn geschreven volgens de syllabus en worden door docenten en vakexperts gecontroleerd op juistheid en volledigheid. Mocht je toch denken dat er een onderwerp ontbreekt of mocht je hulp nodig hebben bij het zoeken van een bepaald onderwerp, stuur dan een mailtje naar info@examenoverzicht.nl

amber

Dun boekje met veel informatie

Neelkonings

Overzichtelijk

Ale

To the point. Een verbeter punt: video’s met ondertiteling.

Nathalie Provaas

Uitstekende service! Post gaf aan pakket te hebben bezorgd, maar ik had het niet ontvangen. Examenoverzicht stuurde direct nieuwe boekjes! Geweldig!

Sanne

Chille samvattingen, betere uitleg dan mn docenten

Luna

Ik heb mijn boeken vorige week dinsdag besteld, het is nu een week en een dag later en er is nog steeds niks binnen. Ik heb ook geen track&trace.

Reactie ExamenOverzicht:

Hoi, wat vervelend om te horen dat je jouw bestelling nog niet hebt ontvangen. Uiteraard is dat niet de bedoeling. Stuur ons even mailtje naar info@examenoverzicht.nl, dan lossen we het zo snel... Hoi, wat vervelend om te horen dat je jouw bestelling nog niet hebt ontvangen. Uiteraard is dat niet de bedoeling. Stuur ons even mailtje naar info@examenoverzicht.nl, dan lossen we het zo snel mogelijk voor je op!

Louise

Goed alleen in de samenvatting en het oefen boek van nask 1 staan een paar fouten

Reactie ExamenOverzicht:

Hoi, fijn om te lezen dat je onze samenvattingen goed vindt. Onze leermiddelen worden ieder schooljaar meerdere malen gecheckt op juistheid en volledigheid door verschillende docenten en vakexperts.... Hoi, fijn om te lezen dat je onze samenvattingen goed vindt. Onze leermiddelen worden ieder schooljaar meerdere malen gecheckt op juistheid en volledigheid door verschillende docenten en vakexperts. Denk je toch dat je een foutje hebt ontdekt, stuur ons dan even een mailtje naar info@examenoverzicht.nl

Danee

Heel handig, en jullie besparen me een hoop tijd.