Wout Platte

Alles wat je moet weten in een super fijne samenvatting!!

Vienna

Duidelijke uitleg met plaatjes en voorbeelden erbij. Hierdoor met 0 onvoldoendes geslaagd! Veel dingen kwamen terug in het examen precies zoals het is uitgelegd. Ook de vraagstelling was hetzelfde... Duidelijke uitleg met plaatjes en voorbeelden erbij. Hierdoor met 0 onvoldoendes geslaagd! Veel dingen kwamen terug in het examen precies zoals het is uitgelegd. Ook de vraagstelling was hetzelfde waarmee ik had geoefend in het oefenboek, hierdoor kwam ik niet in tijdsnood.

Fen

Extreem handig en alles op een rijtje

Jorg

Fijne duidelijke samenvattingen en erg fijn om met de oefenexamens me voor te bereiden

A.l

Fantastisch die boeken en de support mail die je krijgt!
Hiermee haal je je examen wel!

S

Samenvatting super duidelijk en makkelijk te lezen. De oefentoets heeft mij enorm geholpen om te kijken waar ik stond en waar ik nog extra aandacht aan moest besteden. Ik had alleen de boeken van... Samenvatting super duidelijk en makkelijk te lezen. De oefentoets heeft mij enorm geholpen om te kijken waar ik stond en waar ik nog extra aandacht aan moest besteden. Ik had alleen de boeken van Biologie. Wat ben ik blij dat ik deze boeken had gekregen van mijn ouders.

gurinderjit

Korte maar goeie samenvattingen die makkelijk te leren zijn! zeker een aanrader

Tannie

De samenvattingen waren perfect, meer heb je niet nodig

mira

Last minute materiaal

Tijn

Top samenvattingen! Duidelijker dan de “Samengevat” van “Examenbundel”.