A. Kok

Als economiedocent alle leerlingen een samenvatting en oefenboek gegeven voor het examen. Zeer prettig en overzichtelijk. Alle leerlingen in één keer geslaagd!

Saskia

Erg nuttig! De samenvattingen geven een heel goed overzicht van wat belangrijke lesstof is en ook de oefenboeken zijn veel gebruikt.
Dochter is geslaagd!

Ise

Ik ben geslaagd!!
Ik vond het super fijn boek heel overzichtelijk en geen moeilijke worden.
En het boekje is ook niet dik dat is wel fijn.
En dat je de antwoorden achterin ie boek...
Ik ben geslaagd!!
Ik vond het super fijn boek heel overzichtelijk en geen moeilijke worden.
En het boekje is ook niet dik dat is wel fijn.
En dat je de antwoorden achterin ie boek hebt is zo fijn om natekijken.
Ik raad dit iedereen aan!!!

Examen

Erg veel aan gehad. Zoon ging niet met goede cijfers het examen in. Drie weken geknald met Examenoverzicht. Fantastische cijfers gehaald

Maj-Britt en moeder😉

Super fijn, alle informatie in een korte samenvatting!
Over 2 jaar weer een pakket bestellen voor de vervolgopleiding!

Bedankt!

Ruben Prakken

Goeie samenvattingen

mauro

Goede samenvattingen, maar ik hoop dat je in de toekomst de examenchallenge verbeterd. Ik heb van de online examentraining eigenlijk geen gebruik van kunnen maken, omdat het erg "ingewikkeld" was... Goede samenvattingen, maar ik hoop dat je in de toekomst de examenchallenge verbeterd. Ik heb van de online examentraining eigenlijk geen gebruik van kunnen maken, omdat het erg "ingewikkeld" was met zo'n toegangscode. Het is me niet gelukt deze te activeren. Ik zal wel iets fout gedaan hebben, maar daarom hoop ik dat jullie dat iets gebruiksvriendelijker gaan maken. Verder prima dus. En trouwens: ik ben geslaagd!

Reactie ExamenOverzicht:

Hoi! Super dat je geslaagd bent, gefeliciteerd! Bedankt voor je feedback met betrekking tot de ExamenChallenge. We gaan er direct naar kijken en natuurlijk aan de slag met het nog beter maken van de... Hoi! Super dat je geslaagd bent, gefeliciteerd! Bedankt voor je feedback met betrekking tot de ExamenChallenge. We gaan er direct naar kijken en natuurlijk aan de slag met het nog beter maken van de app. Geniet van je welverdiende zomer!

Levi

Matige uitleg, bijna tot geen concrete voorbeelden. Geen logische verdeling tussen verschillende hoofdstukken. Het vinden van antwoorden van oefen vragen is erg omslachtig zou je ook gewoon achter... Matige uitleg, bijna tot geen concrete voorbeelden. Geen logische verdeling tussen verschillende hoofdstukken. Het vinden van antwoorden van oefen vragen is erg omslachtig zou je ook gewoon achter in het boek kunnen doen.

Reactie ExamenOverzicht:

Hoi! Vervelend dat onze leermiddelen niet aan jouw verwachtingen voldaan hebben. Wij herkennen de feedback die je geeft niet, aangezien over alle genoemde punten grondig is nagedacht. Wel zouden we... Hoi! Vervelend dat onze leermiddelen niet aan jouw verwachtingen voldaan hebben. Wij herkennen de feedback die je geeft niet, aangezien over alle genoemde punten grondig is nagedacht. Wel zouden we graag enkele concrete voorbeelden van je ontvangen per mail (info@examenoverzicht.nl), zodat we er alsnog naar kunnen kijken.

Jil

Slordig

Reactie ExamenOverzicht:

Hoi! We zijn erg benieuwd wat je precies slordig vindt. Stuur ons even een mailtje (info@examenoverzicht.nl) met meer informatie, dan gaan we hier direct naar kijken.

lorena

5 boeken gekocht en amper iets aan gehad tijdens de examens

Reactie ExamenOverzicht:

Hoi! Wat vervelend om te horen dat onze leermiddelen bij jou niet het gewenste effect hebben gehad. Kun je ons een mailtje sturen (info@examenoverzicht.nl) met daarin jouw concrete feedback? Dan... Hoi! Wat vervelend om te horen dat onze leermiddelen bij jou niet het gewenste effect hebben gehad. Kun je ons een mailtje sturen (info@examenoverzicht.nl) met daarin jouw concrete feedback? Dan gaan we er zo snel mogelijk naar kijken!