Mika

Ongelofelijk veel spelfouten in de samenvattingen

Reactie ExamenOverzicht:

Hi, graag horen we concreet van je welke spelfouten het betreft, zodat we dat kunnen verbeteren. Dat kun je sturen naar feedback@examenoverzicht.nl. Succes met leren!

Ita Katzin

Met de oefenboeken ben ik niet zo blij, het zijn allemaal examenvragen die ook op examen blad te vinden zijn, dus vond dit niet m’n geld waard.

Reactie ExamenOverzicht:

Hi, onze oefenboeken bestaan uit theorievragen die toetsen of je de stof in de samenvatting kent, Daarnaast bevatten de oefenboeken oude examenvragen, gecatogiseerd per (sub)domein. Hiermee kun je... Hi, onze oefenboeken bestaan uit theorievragen die toetsen of je de stof in de samenvatting kent, Daarnaast bevatten de oefenboeken oude examenvragen, gecatogiseerd per (sub)domein. Hiermee kun je je de stof helemaal eigen maken. Die oude examenvragen hebben we natuurlijk niet zelf bedacht, maar zijn inderdaad ook op examenblad te vinden. Mocht je concreet feedback hebben over hoe je het oefenboek graag anders zou willen zien, dan horen we dat graag. Dat kun je mailen op feedback@examenoverzicht.nl. Succes met leren!

Jorinde

De samenvatting was heel begrijpelijk, was goed om te leren, had alle examenstof. Een aparte begrippenlijst bijv zou misschien nog wel handig zijn. Maar verder heel fijn

elise

Cute pen erbij gekregen en duidelijke samenvatting

Jesse Birkenholz

Fijn goed

T.R

Handig en duidelijk!

Fortuna

Heel handig, want je krijgt een samenvatting van alles wat letterlijk in de toets komt. Ook komen er oefenvragen er tussen door wat heel er veel help!

Lina

Ik vind ze echt geweldig jullie gaan mijn leven redden :)

S

Goede oefening voor het examen

JP

Niets nieuws onder de zon

Reactie ExamenOverzicht:

Hi, dat is precies de kracht van onze samenvattingen. Het zou namelijk raar zijn als er stof in staat die je nog nooit hebt gezien. Onze samenvattingen bevatten alle examenstof in een kort en simpel... Hi, dat is precies de kracht van onze samenvattingen. Het zou namelijk raar zijn als er stof in staat die je nog nooit hebt gezien. Onze samenvattingen bevatten alle examenstof in een kort en simpel overzicht. Succes met leren!