Sofie

Geruchten zijn waar je slaagt in 1 keer

meike

Hele fijne boekjes en een goede en makkelijke uitleg daar door snel te begrijpen. alleen zal ik geen boekjes kopen voor nederlands en engels want daar heb je eigenlijk niks aan

Marik

De samenvattingen zijn heel goed om te leren. Door deze samenvattingen heb ik mijn diploma behaald!

Anne

Goede begeleiding en fijne communicatie met ExamenOverzicht!

Bink Langendoen

Duidelijke samenvattingen en examenopgaven eraan gekoppeld. Dit werkt super fijn.

Weijters

Snel in levering, handige en volledige samenvattingen

Giesa

Ik had de samenvatting wiskunde gekocht. Veel overzichtelijker dan leren uit het wiskunde boek van een heel jaar. Soms was de uitleg wel anders dan ik geleerd had. Dan keek ik het onderwerp op... Ik had de samenvatting wiskunde gekocht. Veel overzichtelijker dan leren uit het wiskunde boek van een heel jaar. Soms was de uitleg wel anders dan ik geleerd had. Dan keek ik het onderwerp op YouTube. Dan snapte ik het weer.

Fleur

Echt een toevoeging bij het leren van je examen

Wendy

Echt super manier om te leren. De samenvattingen waren heel duidelijk en ook heel makkelijk te begrijpen. Zelfs bij de vakken waar ik meestal onvoldoendes haalde heb ik op het examen hogen dan een u... Echt super manier om te leren. De samenvattingen waren heel duidelijk en ook heel makkelijk te begrijpen. Zelfs bij de vakken waar ik meestal onvoldoendes haalde heb ik op het examen hogen dan een u gehaald. Uiteindelijk mijn diploma kunnen halen met een 7,5 en zonder examenoverzicht was dat nooit gelukt

Van der Bijl

Top! Super om dit in je bezit te hebben