Arjelle

Handig, alleen mobiele app werkt niet altijd. Verder komt je bestelling op DigiStudies, niet op examenoverzicht (bij de filmpjes).

Tymen Spiering

Mooi overzichtelijke boeken met precies de informatie die je nodig hebt

Gijs

Snelle levering; tevreden over het product

Fleur

Duidelijke samenvatting met handige filmpjes

Lizanne

De informatie is heel behapbaar en de manier van samenvatten is erg fijn.

Morena de Vries

Jullie hebben vele soorten vormen om examenstof te leren.

Reactie ExamenOverzicht:

Hi, leuk om te lezen dat je tevreden bent met ons ruime assortiment leermiddelen! Op deze manier hopen we voor iedere examenleerling in Nederland een passende examenvoorbereiding te bieden :) Mocht... Hi, leuk om te lezen dat je tevreden bent met ons ruime assortiment leermiddelen! Op deze manier hopen we voor iedere examenleerling in Nederland een passende examenvoorbereiding te bieden :) Mocht je nog feedback voor ons hebben, laat dit dan zeker weten! Dan kunnen we onze leermiddelen nóg een stukje beter maken.

Wendy / Job

Mijn zoon Job vind het leuk en fijn om mee te leren. We hebben de boeken gekocht op advies van zijn huiswerkbegeleider. Hij heeft er nu 2 x mee gewerkt en zegt dat minder bang is voor het eindexamen.

Chantal

Samenvatting en oefenboek samen net de uitlegvideo's helpen echt om alles goed te kunnen leren.

Khadija

Duidelijk en als je twijfelt tussen samengevat of examenoverzicht, raad ik je 100% zeker Examenoverzicht aan!