Familie

Goede producten, wel prijzig Meerdere producten aangeschaft, samenvattingen, oefenboeken en examenchallenges.

De app werkt goed, voldoende oefenmateriaal en uitleg. De uitleg is ook met behulp van een video. Makkelijk dat je overal waar je wil kan leren. Ook kunnen de examenchallenges eenvoudig per vak toegevoegd worden. Jammer dat nog niet voor alle vakken examenchallenges zijn.

Wat ook jammer is dat als er een actie is en net 1 samenvatting te weinig gekocht hebt, maar wel meerdere andere producten dat er zwart wit met de actievoorwaarden omgegaan wordt. Ik heb meer dan €200 besteed.

Gratis tip:
Misschien kan je beter de actievoorwaarden richten op een bedrag wat de klant besteed heeft.

Reactie ExamenOverzicht:

Hoi! Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze producten. Helaas duurde de actie tot en met 15 maart, daarnaast voldoet u niet aan de actievoorwaarden. We begrijpen dat het vervelend is dat u net buiten de boot valt. Omdat we alle klanten gelijk willen behandelen kunnen we hier helaas geen uitzondering op maken.

Score voor ExamenOverzicht: 3.5/5
Zou je ons aanbevelen aan je vrienden en klasgenoten? Ja