ALHYDRAN

Bezorging & Levertijd
Product
Website

E.E. Girigorie

Toen ik te horen kreeg dat ik een knieprothese nodig had ging ik op internet kijken hoe zo'n litteken eruit zou zien na een operatie. Ik ben een ijdeltuit dus ik dacht dat z'n snede ook horizontaal kon i.p.v. verticaal (haha). Maar de chirurg legde mij uit dat hij er anders niet bij kon. Oké maar dan zo klein mogelijk de sneeuw en het liefst genezing zonder wild vlees etc. Toen kwam ik op de site van Alhydran ... de review gelezen. En besloten om 't.z.t. een monster te bestellen. 28 mei was de operatie, toen ik nog in het Ziekenhuis lag was het monster binnen met beschrijving hoe en wanneer te gebruiken. 2 weken na operatie toen hechtingen eruit waren ben ik aan het monstertje begonnen en inmiddels een tube van 100 ml besteld en ontvangen.
Mijn huid bij het litteken wordt heel goed gehydrateerd.
Ik heb een droge huid namelijk en gebruik goede bodylotion op de rest van lichaam, desondanks heb ik schilfers rond mijn linker knie door de zwelling van de operatie. Maar op het litteken en eromheen is de huid door het gebruik van Alhydran mooi glad.
Dus ik ben positief en hoop echt dat na verloop van tijd het litteken vrij onzichtbaar wordt.
Hopelijk is het geen wishful thinking van een ijdeltuit!!

Goed gehydrateerde huid door gebruik van Alhydran

Verbeterpunten

Score voor ALHYDRAN: 5/5
Aanbeveling Ja
Geslacht: Vrouw
Product(en): Alhydran medicatie aftershave care for skin