Stefan en Iris

Wij hebben de samenwerking met Philip als positief ervaren. Ondanks dat de huizenmarkt overspannen is hebben we mede dankzij Philip ons droomhuis gevonden en (ook niet onbelangrijk) voor een mooie prijs weten te kopen! We hebben zelfs 5.000 euro onder de vraagprijs gekocht. Iets wat in deze tijd zeker niet vanzelfsprekend is.

Sterke punten van Aankoopmakelaar Eindhoven

De huizenmarkt is overspannen en de huizenprijzen schieten te pan uit. Hierdoor ben je al snel geneigd om te gehaast een te hoog bod uit te brengen. Philip heeft ons hier een aantal keer voor weten te behoeden. Tijdens de bezichtingen is Philip doortastend en kritisch. Daarbij weet Philip goed om te gaan met de verkopend makelaar(s), waardoor hij vaak e.e.a. geregeld weet te krijgen.

Wat kan er verbeteren bij Aankoopmakelaar Eindhoven

Philip werkt zelfstandig. Het is geen groot makelaarskantoor met tal van (backoffice) medewerkers. Het is hierdoor soms wat lastiger om contact te krijgen, aangezien Philip natuurlijk meerdere klanten heeft en geregeld een bezichtiging o.i.d. bijwoont. Desondanks is Philip niet te beroerd om buiten reguliere kantooruren te reageren op Whatsapp. Zo heeft hij een keer op een zaterdag, vanuit het PSV stadion, een bezichtiging met ons afgestemd!

Score voor Aankoopmakelaar Eindhoven: 4.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan? Ja
Geslacht: man
Leeftijd: 32