Lumz.nl

Mooi bedrijf Top bank! , zeer slechte afleverancier

Kwaliteit product

Betrouwbare lever informatie

Sue

Wij houden van de bank! Goede kwaliteit en mooi ontwerp. We hebben hem nu een maand en hij is huisdierbestendig gebleken: geen zichtbare haren of vlekken. Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding.

Hi Sue,
Mooi om te horen dat de Bodio Fame bank helemaal naar wens is en tevens ook huisdierbestendig is 😃
Dank je wel voor het delen van jouw ervaring.

sigrid mulder

Goed, erg mooie spullen

Abdelaziz Jouaoui

Fijne zaak, ben goed geholpen. Had een tafelbankje willen halen. Hier wilde ik in soundwoofer in verbergen. Ik mocht van de vriendelijke mevrouw even kijken of het paste voordat ik het product... Fijne zaak, ben goed geholpen. Had een tafelbankje willen halen. Hier wilde ik in soundwoofer in verbergen. Ik mocht van de vriendelijke mevrouw even kijken of het paste voordat ik het product eventueel zou kopen. Gelukkig paste het er goed in kon ik het bankje halen. Superblij!

Meedenkend, vriendelijk, behulpzaam en vooral goed luisterend naar wat de klant wil

Niet echt iets.

Hi Abdelaziz,
Mooi om te lezen dat je tevreden bent over onze service en onze collega's uit de winkel - bedankt voor het delen 😊

Nina Liesker

Snelle levering en het product, een kapstok, komt precies overeen met de foto's. We zijn er heel blij mee!

Hi Nina,
WOW - een 10 😀 - Dank je wel!

Els Schlijper

Helaas hebben wij erg lang moeten wachten op ons kastje. Besteld 27 februari en geleverd 15 april. Dat het door ons bestelde artikel niet direct leverbaar was hoorden we pas na de bestelling en... Helaas hebben wij erg lang moeten wachten op ons kastje. Besteld 27 februari en geleverd 15 april. Dat het door ons bestelde artikel niet direct leverbaar was hoorden we pas na de bestelling en betaling. De leverdatum veranderde daarna soms dagelijks. Als dat vooraf kenbaar was gemaakt zouden wij dat zeer op prijs hebben gesteld. Verder zijn we nu blij met het kastje.

Yvonne Schots

Vriendelijk

Aanbiedingen zijn goed

Het is goed

Hi Yvonne,
Bedankt voor jouw vriendelijke review 😉

C. Vergeer

Plezierig, zakenkundig

Hi C. Vergeer,
Dank voor het plaatsen van een mooie review!

Faruk Kocak

Hi Faruk,
Bedankt voor je review!

Roselinde Steijns

Fijne en aardige medewerkers in de winkel. Hele mooie bank gekocht voor een goede prijs. Enige jammere is dat ze geen bezorging doen op de 2e etage.

Klantvriendelijk en oplossingsgericht

Wellicht iets betere opties aanbieden voor levering op hogere etages. De meerprijs was namelijk nu zo aanzienlijk dat dit niet in contrast was met de kosten van het product.

Hi Roselinde,
Dank voor het delen van jouw ervaring!
Hi Roselinde,
Dank voor het delen van jouw ervaring!
De reguliere levering vindt inderdaad enkel plaats op een bovenetage - mits er een lift aanwezig is waar in dit geval de bank in past.
Hopelijk heeft de levering uit eindelijk plaatsgevonden en kunt u genieten van jouw aankoop.
Heb je verder nog vragen/opmerkingen, neem dan vooral contact op met onze klantenservice 😉