Lumz.nl

Kwaliteit bezorging
Kwaliteit producten

Steens

Mooi tv meubel besteld en snel geleverd!

Zhen

Bartafel en sidetable gekocht, kregen niet gelakt terwijl in de showroom wel mooie gelakt, krijg mailtje terug moet zelf gaan lakken ?????????????????????????

Yvonne

Mooie salontafel gekocht bij dit bedrijf

Prettige communicatie, snelle levering, Mooie salontafel.

Iets meer info over het product, bijv. dikte van het glas, gewicht van product.

R Klooster

Makkelijk bestellen, snelle levering en een goed robuust product. Heel tevreden.

Beste R. Klooster,
Hartelijk dank voor uw review en nog veel plezier van het bureau!

Lisette

Niks op aan te merken

Nette levering , goed verpakt.

K. Brouwer

Goed product en snelle levering

Mooi en origineel product

G.J.P Hendriks

Super snelle service

Super snelle levering

Iets meer beschrijving van het product,

Dank voor uw review!

Floor

Komen hun afspraken totaal niet na. Bij bestellen van de bank halverwege april is mij verteld dat de bank 7 mei geleverd zou worden. Nu 2 maanden later nog steeds zonder bank. Ook nooit geïnformeerd... Komen hun afspraken totaal niet na. Bij bestellen van de bank halverwege april is mij verteld dat de bank 7 mei geleverd zou worden. Nu 2 maanden later nog steeds zonder bank. Ook nooit geïnformeerd over vertraagde levering. Moest ik telkens zelf achteraan bellen.

Beste Floor,
Dank voor uw review, wat jammer om te vernemen dat u niet tevreden bent.
Beste Floor,
Dank voor uw review, wat jammer om te vernemen dat u niet tevreden bent.
De bank die u heeft besteld heeft inderdaad vertraging opgelopen. De container waar deze in zat, had helaas vertraging opgelopen op zee. Het is op dat moment erg moeilijk te achterhalen wanneer de orders precies binnen gaan komen, onze oprechte excuses hiervoor.
Uw bestelling staat inmiddels wel klaar voor verzending naar u. In het systeem van onze transporteur zien we dat u inmiddels een afspraak heeft gemaakt voor de levering. Nogmaals onze excuses voor de vertraging, we hopen dat u alsnog veel plezier zult hebben van de bank.

Ad Klijn

Wat een goed bedrijf. Geweldige service.
Klein mankement aan onze bartafel. Nieuwe tafel gekregen. Super!!!!!

Snel antwoord op onze mail.

Echt hele goede service

MVMZ

Online kozen we voor de kleur slaapbank die snel leverbaar was. Dat bleek tegen te vallen. 2 juni was de bedoeling en na 3 (!) pogingen kwam de bank op 3 juli. Tussentijds was er geen goede... Online kozen we voor de kleur slaapbank die snel leverbaar was. Dat bleek tegen te vallen. 2 juni was de bedoeling en na 3 (!) pogingen kwam de bank op 3 juli. Tussentijds was er geen goede communicatie.

Er kan natuurlijk altijd iets fout gaan, maar communiceer dan zelf actiever. Telefonisch bereikbaar zijn op zaterdag is echt wenselijk.

Goedemorgen,
Goedemorgen,
Dank voor uw review, wat jammer om te horen dat u niet tevreden bent. We hebben het even nagekeken, uw bestelling is inderdaad later geleverd dan aangegeven. Helaas was uw bestelling bij onze vervoerder door elkaar gehaald met een andere bestelling. Dit moest eerst rechtgezet worden voordat uw order uitgeleverd kon worden. We bieden hier nogmaals onze excuses voor aan, en hopen dat u alsnog veel plezier zult hebben van de slaapbank.