Reviews

Lumz.nl

8.8 / 10
3502 beoordelingen
Schrijf beoordeling

95% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Snelheid levering
8.6/10
Bestelgemak
9/10
Kwaliteit bezorging
9/10
Klantvriendelijkheid
9/10
Informatie op de website
8.8/10
Kwaliteit producten
9/10

3502 Reviews

.

8/10

Snelle levering en prima prijs-kwaliteit

Verbeterpunten of tips

De handleiding klopte niet altijd of was niet duidelijk, maar bij 1 van de artikelen, wat het onmogelijk om de handleiding te volgen, aangezien dat niet werkte


Jan Paulussen

10/10

1e keer besteld. Goede service bij klantenservice.

Sterke punten

Leuke producten veel keuze.


De Wild

10/10

Snelle levering en goede service.


Eddie Heijmans

10/10

In een woord perfect, mooie producten en snelle en correcte levering

Sterke punten

Mooie en aparte producten dan bij doorsnee winkels


Mariska schreur

9/10

Goed geholpen, snelle levering

Sterke punten

De dag van bezorging klopte

Verbeterpunten of tips

Geen


Van Berge

10/10

Snelle levering en prima prijs.

Sterke punten

Bezorger belde van tevoren om een bezorgmoment af te spreken. Handig!


Anja

9/10

Goede snelle service!


Barbara

9/10

Top! Snelle levering en fijn dat je wordt gecontacteerd om een leermoment te kiezen...

Reactie Lumz.nl:

Beste Barbara,
Bedankt voor het delen van je ervaring met LUMZ en nog veel plezier van de tafels!
Hartelijke groet,
Team LUMZ


Zwijgers

2/10

Slechte communicatie en lang wachten

Sterke punten

Mooie site met mooie artikelen

Verbeterpunten of tips

Communicatie, ik moet zelf steeds mailen waar mijn producten blijven en of alles in 1 keer wordt verzonden.
Einde juni werd mijn producten verwacht, bij navraag blijkt dat Lumz zelf nog wacht...
Communicatie, ik moet zelf steeds mailen waar mijn producten blijven en of alles in 1 keer wordt verzonden.
Einde juni werd mijn producten verwacht, bij navraag blijkt dat Lumz zelf nog wacht op levering. Duurt veel te lang en natuurlijk wel al betaald.

Reactie Lumz.nl:

Beste mevrouw Zwijgers,
Dank voor uw review, wat jammer om te horen dat u niet tevreden bent. We hebben uw order er even bij gezocht, en zien inderdaad dat er een vertraging op uw bestelde...
Beste mevrouw Zwijgers,
Dank voor uw review, wat jammer om te horen dat u niet tevreden bent. We hebben uw order er even bij gezocht, en zien inderdaad dat er een vertraging op uw bestelde artikelen zit. Wij geven altijd de levertijd door zoals deze ons bekend is. Dit krijgen wij door van onze leverancier. Onze leverancier verwacht het product op een bepaald moment bij ons te kunnen leveren, dit is helaas wel een verwachting en geen 100% zekerheid. De levertijd kan veranderen door omstandigheden.
Uw bestelling is inmiddels wel binnen gekomen in ons magazijn en wordt op dit moment gesorteerd. U zult spoedig een bericht ontvangen over de levering.
Nogmaals onze excuses voor de vertraging!
Hartelijke groet,
Team LUMZ


Smits

8/10

Eettafel besteld