Lumz.nl

Kwaliteit bezorging
Kwaliteit producten

Snelle levering en prima prijs-kwaliteit

De handleiding klopte niet altijd of was niet duidelijk, maar bij 1 van de artikelen, wat het onmogelijk om de handleiding te volgen, aangezien dat niet werkte

Jan Paulussen

1e keer besteld. Goede service bij klantenservice.

Leuke producten veel keuze.

De Wild

Snelle levering en goede service.

Eddie Heijmans

In een woord perfect, mooie producten en snelle en correcte levering

Mooie en aparte producten dan bij doorsnee winkels

Mariska schreur

Goed geholpen, snelle levering

De dag van bezorging klopte

Van Berge

Snelle levering en prima prijs.

Bezorger belde van tevoren om een bezorgmoment af te spreken. Handig!

Anja

Goede snelle service!

Barbara

Top! Snelle levering en fijn dat je wordt gecontacteerd om een leermoment te kiezen...

Reactie Lumz.nl:

Beste Barbara,
Bedankt voor het delen van je ervaring met LUMZ en nog veel plezier van de tafels!
Hartelijke groet,
Team LUMZ

Zwijgers

Slechte communicatie en lang wachten

Mooie site met mooie artikelen

Communicatie, ik moet zelf steeds mailen waar mijn producten blijven en of alles in 1 keer wordt verzonden.
Einde juni werd mijn producten verwacht, bij navraag blijkt dat Lumz zelf nog wacht op levering. Duurt veel te lang en natuurlijk wel al betaald.

Reactie Lumz.nl:

Beste mevrouw Zwijgers,
Beste mevrouw Zwijgers,
Dank voor uw review, wat jammer om te horen dat u niet tevreden bent. We hebben uw order er even bij gezocht, en zien inderdaad dat er een vertraging op uw bestelde artikelen zit. Wij geven altijd de levertijd door zoals deze ons bekend is. Dit krijgen wij door van onze leverancier. Onze leverancier verwacht het product op een bepaald moment bij ons te kunnen leveren, dit is helaas wel een verwachting en geen 100% zekerheid. De levertijd kan veranderen door omstandigheden.
Uw bestelling is inmiddels wel binnen gekomen in ons magazijn en wordt op dit moment gesorteerd. U zult spoedig een bericht ontvangen over de levering.
Nogmaals onze excuses voor de vertraging!
Hartelijke groet,
Team LUMZ