Lumz.nl

Kwaliteit producten

Wendy

Zeer tevreden

Harry Kremer

Mobiel tv- meubel besteld via de website. Deze werd keurig op de geplande datum bezorgd. Zeer tevreden over het geleverde product.

Kwalitatief hoogwaardig product.

Bert van Brakel

Top levering

Prijs kwaliteit

David

Duidelijke website, goede prijs en levering binnen de voorgestelde tijd

Prijs

Sevgi Aslan

Super

Stipt met levering

Visser

Uitsluitend een bevestiging van bestelling gehad, met verwachte leveringsdag (de volgende dag). Daarna niets gehoord, totdat ik belde. De levering is dus niet de volgende dag. Telefoniste deed... Uitsluitend een bevestiging van bestelling gehad, met verwachte leveringsdag (de volgende dag). Daarna niets gehoord, totdat ik belde. De levering is dus niet de volgende dag. Telefoniste deed ontwijkend hierover.

Eerlijk communiceren en bericht sturen als je je beloften die je maakt bij de bestelling niet nakomt zodat de klant niet voor niets vrij hoeft te nemen em er achteraan moet bellen.

Lisette

Slechte communiciatie; afspraken worden niet nagekomen en ze zijn telefonisch niet bereikbaar. Ik heb betaald maar krijg mijn bestelling niet.

Kom gemaakte afspraken na; reageer op mail en neem de telefoon op!

Stephane

Kort samengevat: verschrikkelijk.

Marmer van de tafel is mooi

Slechte website, slechte customer support (ligt aan de systemen, niet de lieve mensen), track and trace van de levering bestaat niet. Ook hoe jullie bestelstatussen meegeven of eerder niet meegeven... Slechte website, slechte customer support (ligt aan de systemen, niet de lieve mensen), track and trace van de levering bestaat niet. Ook hoe jullie bestelstatussen meegeven of eerder niet meegeven maar vooral, hoe men 3 weken zegt dat het er aan komt en dan een item levert waarvan de poot enorm is beschadigd. Ben zo zo teleurgesteld. Had zo’n hoge verwachting en keek er echt naar uit. Geen aanrader!!!

Agatha

Geen reactie op klachten

Geen reactie op klachten, levertijd langer dan aangegeven, zonder dat je daarover wordt geinformeerd. Dat laatste lees ik veel in recensies over Lumz, dus het toeschrijven aan 'onverwachte drukte'... Geen reactie op klachten, levertijd langer dan aangegeven, zonder dat je daarover wordt geinformeerd. Dat laatste lees ik veel in recensies over Lumz, dus het toeschrijven aan 'onverwachte drukte' komt niet geloofwaardig over. Het scheelt al als je de info hierover op de website aanpast.

J. REKERS

Snelle levering, goed product, prima service! De kast die we besteld hebben (Berlin) is erg mooi, snel in elkaar te zetten. Enige minpunt is dat de lak snel krast.