LUMZ

Sylvia P

Perfect verlopen, heel tevreden met de geleverde kasten.

Hi Sylvia,
Dank voor het plaatsen van een mooie beoordeling! 😊

Esther

Super snel mijn bestelling geleverd

Hi Esther,
Bedankt voor je review 😁

Kim Siersema

Mooie stevige kast gekocht. Duidelijk een kwaliteit kast. Stevige materialen en alles heel degelijk verpakt. Communicatie met Lumz is goed en vriendelijk verlopen. Levertijd was vergeleken met... Mooie stevige kast gekocht. Duidelijk een kwaliteit kast. Stevige materialen en alles heel degelijk verpakt. Communicatie met Lumz is goed en vriendelijk verlopen. Levertijd was vergeleken met andere aanbieders kort.

Hi Kim,
Leuk om te lezen dat je tevreden bent met onze service en het product 😊
Heel veel plezier met je aankoop!

Alissa Giesberts

Super mooie eettafel ontvangen. Heel tevreden over

Hi Alissa,
Hartelijk dank voor het plaatsen van een review! 😊

Aad Wijtman

Uiterst correct!

Bryan

Dit bedrijf is geen ster waard
Dit bedrijf is geen ster waard. Verkoopt houten meubelen voor extreem hoge prijzen. €1500 voor een kleine acacia en mango hout kast vragen maar:

1:...
Dit bedrijf is geen ster waard

1: Klanten service geef niet thuis
2: Slechte communicatie omtrent levering
3: Slechte service omtrent beschadigingen bij levering
4: Geen service bij constatering van beschadiging bij kast door werking van hout.
6: Continu op uit om problemen op de klant af te wimpelen in plaats van goede service verlenen naar prijs kwaliteit verhouding
7:kast deuren en scharnieren hebben bij levering totaal geen speling voor het werken van hout
8:kast deuren sluiten niet en drukt het kast uit elkaar door werking
9: klant mag het simpel weg maar uitzoeken en de oplossing met een eigen timmerman zoeken.

Voor de bedragen die ze vragen mag je echt wel een ander houding en aanpak verwachten. De producten zijn het niet waard en de service helemaal niet. Simpel weg totaal niet waard om hier je centen uit te geven. Er zijn bedrijven die het verdienen maar Lumz behoort er niet tussen.

Hi Bryan,
Dank voor het plaatsen van een review!
Hi Bryan,
Dank voor het plaatsen van een review!
U heeft in augustus 2019 bij ons een kast besteld. Hiervoor had u in oktober 2019 een claim ingediend, welke is opgepakt en waarvoor een omruiling is ingezet.
Nu bijna 5 jaar later meld u een nieuwe klacht aan. Wij kunnen niet oneindig een garantie termijn aanstellen.
Jammer dat u hier anders over denkt!

Gwen van Eijl

Helaas hebben wij een minder fijne ervaring met Lumz.

Helaas hebben wij een minder fijne ervaring met Lumz.

Wij bestelden een boxspring via de website. Op de website staat vermeld dat als deze vóór 16:00 besteld wordt, deze de volgende dag in huis is. Echter werden wij de dag na het plaatsen van de bestelling gebeld dat de eerstvolgende bezorgmogelijkheid pas 4 dagen later zou zijn. De belofte in groene tekst “vandaag vóór 16:00 besteld is morgen in huis” klopt dus niet. Toen wij ons hierover later uitlieten aan de telefoon met Lumz, werd ons verteld dat deze snelle levering voor bedden niet geldt. Ook dit is niet te vinden op de artikelpagina. Kortom, jammer en misleidend.

Toen de boxspring werd bezorgd, leek alles in orde. De bezorging werd door een extern bedrijf gedaan binnen de afgesproken tijd, prima bezorger. Bij binnenkomst van de pakketten, viel ons direct op dat de topper en de pootjes nergens te bekennen waren. De bezorger gaf aan dat hij alles wat bij het pakket hoort had afgeleverd en omdat met het vele karton en plastic eromheen niet direct te zien was of de topper en pootjes in het pakket zaten, zijn we er vanuit gegaan dat het pakket compleet was.
Tijdens het uitpakken van de pakketten bleek al snel dat de topper en de pootjes van het bed inderdaad nergens te bekennen waren.
Daarnaast komen wij tot de ontdekking dat we twee rechter bedhelften geleverd hebben gekregen in plaats van een linker en een rechter. Dat was wederom balen!

We besloten de volgende dag direct contact op te nemen met de klantenservice over de missende en verkeerd geleverde onderdelen. De reactie was teleurstellend, geen excuus of wat dan ook. Er moesten eerst foto’s van de situatie gemaild worden en dan zou er een onderzoek opgestart worden naar waar het zou zijn misgegaan (alsof de klant hier baad bij heeft?! Wij willen gewoon een juiste bestelling ontvangen).
Eenmaal foto’s en het hele verhaal te hebben gemaild, bleef een reactie uit. Elke opvolgende dag weer contact gezocht of er al een oplossing was gevonden, maar die was er steeds niet. Uiteindelijk kregen we iemand aan de lijn die wél enigszins bereid was te helpen en die heeft de omruiling en nieuwe levering van de onderdelen in gang gezet. Dit was bijna een week na de melding te hebben gemaakt bij Lumz…
Wij werden vervolgens gebeld door het externe transportbedrijf om een aflever afspraak in te plannen. Bleek dat de eerstvolgende mogelijkheid pas 7 dagen later zou zijn omdat ze slechts 1 keer in de week groot vervoer hebben om dit soort leveringen te doen. Hiermee gingen wij niet akkoord. Inmiddels zaten we namelijk al 1,5 week zonder bed. Na dit gesprek direct weer contact gezocht met Lumz en uiteindelijk hebben zij de vervoerder geïnstrueerd om in plaats van 7, 3 dagen later te leveren.

Kortom, een grote domper en ik zou niet weer bij Lumz bestellen. Ook zou ik ze helaas niemand aanraden door onze ervaring. Erg jammer, want uiteindelijk zijn wij wél blij met het geleverde product. De service, beloften en afhandeling van deze bestelling zijn gewoon niet wat je als klant mag verwachten bij het uitgeven van zoveel centjes.

Hi Gwen,
Dank voor de tijd welke je hebt genomen om een beoordeling achter te laten.
Hi Gwen,
Dank voor de tijd welke je hebt genomen om een beoordeling achter te laten.
Vervelend om te lezen dat de levertijd niet goed is overgekomen. Echter staat het wel vermeld op onze website bij de i van informatie.
Daarnaast nogmaals via deze weg onze excuses voor het leveren van een imperfecte boxspring. Dit is uiteraard niet hoe het hoort te gaan. In het systeem maak ik op dat de service uit eindelijk goed is opgelost en u ondanks de telleurstelling blij bent met u aankoop!

Peter Huijser

Bureau besteld met een uitgestelde leverdatum. Alles precies op het eerste beschikbare moment geleverd. Zonder gedoe. Communicatie was prima.

Hi Peter,
Leuk om te horen dat alles naar wens is, we wensen je dan ook heel veel plezier met je aankoop! 😀

Sylvie V

Alles top

Hi Sylvie,
Bedankt voor het achterlaten van een top review 😊

Anne-Marie Vints

Beschrijving artikel klopt met werkelijkheid , ook leveringstijd klopt

Hi Anne-Marie,
Hartelijk dank voor het plaatsen van een review!