Reviews

Lumz.nl

8.8 / 10
3498 beoordelingen
Schrijf beoordeling

95% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Snelheid levering
8.4/10
Bestelgemak
9/10
Kwaliteit bezorging
9/10
Klantvriendelijkheid
9/10
Informatie op de website
8.8/10
Kwaliteit producten
9/10

3498 Reviews

Hartman

8/10

Leuke mooie meubels

Reactie Lumz.nl:

Dank voor uw review!
Met hartelijke groet,
Team klantenservice LUMZ


MRL

2/10

Heel lang moeten wachten op een product, prima, dat wisten we. Maar vervolgens liet de bezorging sterk te wensen over, kon niet bezorgd worden. Dus geen meubel drie-vier maanden later, en ook nog... Heel lang moeten wachten op een product, prima, dat wisten we. Maar vervolgens liet de bezorging sterk te wensen over, kon niet bezorgd worden. Dus geen meubel drie-vier maanden later, en ook nog steeds niet ons geld terug (en we moeten retourkosten betalen, terwijl hij niet bezorgd kon worden). Ik zou ergens anders meubels bestellen!!). De klantenservice is hopeloos.

Reactie Lumz.nl:

Beste,
Bedankt voor uw review.
Jammer dat u niet tevreden bent met onze service. U heeft inderdaad een product gekocht, waar een lange levertijd op zit, zoals aangegeven stond op...
Beste,
Bedankt voor uw review.
Jammer dat u niet tevreden bent met onze service. U heeft inderdaad een product gekocht, waar een lange levertijd op zit, zoals aangegeven stond op website.
Onze koerier stond met twee man bij u voor de deur om bij u leveren, maar er bleek helaas een verhuislift nodig te zijn om het dressoir naar binnen te krijgen. Helaas hebben wij die niet tot onze beschikking. U wilde dit zelf verder niet regelen en de order is toen helaas geannuleerd.
Met hartelijke groet,
Team klantenservice LUMZ


Nelleke Spoelstra

10/10

Na een bezoek in de winkel werden we verliefd op de ETH SLEDGE eettafellamp. Omdat we deze zelf op dat moment niet mee konden nemen hebben we deze online besteld, en nu pronkt de lamp in onze... Na een bezoek in de winkel werden we verliefd op de ETH SLEDGE eettafellamp. Omdat we deze zelf op dat moment niet mee konden nemen hebben we deze online besteld, en nu pronkt de lamp in onze eetkamer. Goede service, snelle levering!

Sterke punten

Goed materiaal, mooi design, snelle levering, voldoende verpakt

Verbeterpunten of tips

-

Reactie Lumz.nl:

Beste Nelleke,
Bedankt voor de review en nog veel plezier van de hanglamp!
Met hartelijke groet,
Team klantenservice LUMZ


Hummel

2/10

Wij hebben precies 20 dagen moeten wachten op een ontbrekend onderdeel van onze bank - de achterleuning. Verder is pas na twee weken het onderdeel, dat we in plaats van de achterleuning kregen,... Wij hebben precies 20 dagen moeten wachten op een ontbrekend onderdeel van onze bank - de achterleuning. Verder is pas na twee weken het onderdeel, dat we in plaats van de achterleuning kregen, opgehaald. Dit was een driezitsgedeelte - een enorm gevaarte extra in huis.

Reactie Lumz.nl:

Beste,
Bedankt voor uw review.
Wij hadden inderdaad een verkeerde colli van onze leverancier gekregen, waarvoor nogmaals onze excuses. Wij, en onze Spaanse leverancier, hebben er alles...
Beste,
Bedankt voor uw review.
Wij hadden inderdaad een verkeerde colli van onze leverancier gekregen, waarvoor nogmaals onze excuses. Wij, en onze Spaanse leverancier, hebben er alles aangedaan om de colli zo snel mogelijk na te leveren. Wij hadden deze helaas niet zelf op voorraad, anders hadden we daaruit kunnen omwisselen.
Gelukkig heeft u nu alles ontvangen en wensen wij u veel plezier van de bank!
Met hartelijke groet,
Team klantenservice LUMZ


Anoniem

10/10

Top service! Zeer snelle en nette levering.


Berg

10/10

Zeer klantvriendelijk geholpen met het uit zoeken van eetkamerstoelen. Zeer snel kunnen leveren

Sterke punten

Stoelen allemaal heel netjes verpakt .

Verbeterpunten of tips

Nvt


S. Groos

1/10

Schandalig

Verbeterpunten of tips

Laat consument opdraaien voor retourkosten, zelfs bij levering van een beschadigd product. Er is geen andere oplossing geboden dan dat wij zouden betalen voor retour.

Reactie Lumz.nl:

Beste S. Groos,
Bedankt voor uw review. Jammer dat u niet tevreden bent met uw aankoop.
U heeft op zaterdag 22 mei een tv meubel besteld. Op de eerste werkdag na het weekend bent u gebeld om...
Beste S. Groos,
Bedankt voor uw review. Jammer dat u niet tevreden bent met uw aankoop.
U heeft op zaterdag 22 mei een tv meubel besteld. Op de eerste werkdag na het weekend bent u gebeld om een leverafspraak in te plannen. Helaas kon ons koeriersbedrijf u toen niet bereiken. U heeft toen een afspraak per email ingepland.
Het tv meubel heeft u helaas beschadigd ontvangen, waarvoor nogmaals onze excuses. Wij hebben u aangeboden het tv meubel kosteloos om te wisselen. Hier wilde u geen gebruik van maken. U wilde het tv meubel laten ophalen met onze ophaalservice. Dit is inmiddels gedaan en het aankoopbedrag, minus de retourkosten van de ophaalservice, staat al enkele dagen op uw rekening, waarmee u heeft betaald.
Met hartelijke groet,
Team klantenservice LUMZ


Rineke Bakhuis

8/10

Goed geholpen; nette levering


Bernhard Voos

9/10

Very easy to order online and find the couch I was looking for. Couch arrived on time and in perfect shape. Only thing I missed was the ability to pay for assembly - I had to assemble it myself, but... Very easy to order online and find the couch I was looking for. Couch arrived on time and in perfect shape. Only thing I missed was the ability to pay for assembly - I had to assemble it myself, but I would have paid for that if it was an option.

Sterke punten

Easy to use

Verbeterpunten of tips

Offer assembly service


Reinderink

6/10

Erg lang moeten wachten op product, twee maanden en dat was langer dan aangegeven. Geen bevestigingsmateriaal bij geleverd en de gaten waar de schroefkop in moesten hebben we uitgeboord, omdat ze er... Erg lang moeten wachten op product, twee maanden en dat was langer dan aangegeven. Geen bevestigingsmateriaal bij geleverd en de gaten waar de schroefkop in moesten hebben we uitgeboord, omdat ze er anders niet in pasten. We hebben gewone schroeven gebruikt.

Sterke punten

Ben wel vriendelijk te woord gestaan

Verbeterpunten of tips

Zorgen dat je kleine meubelen op voorraad hebt en anders van de site halen. Twee maanden wachttijd voor een kapstok lijkt mij overdreven.