Lumz.nl

Kwaliteit bezorging
Kwaliteit producten

Goed en duidelijk website, werd volgende dag gebeld om een afspraak te maken voor de levering.

Goede en snelle levering, vriendelijke

Geen ga zo door

Brömmelstroet

Positief

heel goede handleiding zowel digitaal als op papier om de boekenkast in elkaar te zetten, ook een goede nummering

ik had digitaal niet gezien hoeveel gewicht de boekenkast kan dragen

Reactie Lumz.nl:

Hartelijk dank voor uw review en de tip.
We hebben het draaggewicht van de boekenkast zojuist op onze website gezet, bedankt!
Met hartelijk groet,
Team Klantenservice LUMZ

Wim

Goed, bestelling conform verwachting.
Veel keuze. Prijs/kwaliteit goed

M Koornneef

Product klopt met de website

Kalina Gilbers

Om meeste meubels is er gebrek aan afmetingen info. Ook, is er soms alleen maar 1 foto van de artikel.

Beste Kalina,
Bedankt voor de review.
We zullen uw feedback zeker meenemen en wensen u nog veel plezier van het dressoir!

Iris

Vandaag besteld, morgen geleverd is de quote van dit bedrijf. Nou dit is correct. Netjes op afspraak geleverd, niet voor niks wachten, chauffeur belt 30 min van tevoren op om te zeggen dat je pakket... Vandaag besteld, morgen geleverd is de quote van dit bedrijf. Nou dit is correct. Netjes op afspraak geleverd, niet voor niks wachten, chauffeur belt 30 min van tevoren op om te zeggen dat je pakket eraan komt. Helemaal top

Beste Iris,
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring en nog veel plezier van de salontafeltjes!

Neeltje

Degelijke bijzettafels die net zo mooi zijn als op de foto, met supersnelle levering.

Beste Neeltje,
Dank voor uw review en nog veel plezier van de bijzettafels!

Annabel van der Luit

Wat ben ik ontzettend blij met mijn aankopen bij LUMZ! Website is duidelijk en eerlijk, mogelijkheid tot achteraf betalen en duidelijk wat betreft levering. Daarbij ook heel fijn dat ik zelf een... Wat ben ik ontzettend blij met mijn aankopen bij LUMZ! Website is duidelijk en eerlijk, mogelijkheid tot achteraf betalen en duidelijk wat betreft levering. Daarbij ook heel fijn dat ik zelf een bezorgdatum kon kiezen en de levering netjes en volgens afspraak was. Helemaal top!

Beste Annabel,
Bedankt voor de review.
Fijn om te lezen dat u ontzettend blij bent en nog veel plezier van uw aankopen!

Claire

Alles prima volgens afspraak

Inge

Prima volgens afspraak geleverd en product volgens beschrijving en afbeelding