Lumz.nl

Kwaliteit bezorging
Kwaliteit producten

Visser

De levertijd zou 3-5 werkdagen zijn, dit werd al veel langer waar ik zelf achteraan moest bellen. Vervolgens een kast die al een langere levertijd had, komt opeens nog 2 maanden later zonder ons... De levertijd zou 3-5 werkdagen zijn, dit werd al veel langer waar ik zelf achteraan moest bellen. Vervolgens een kast die al een langere levertijd had, komt opeens nog 2 maanden later zonder ons daarover te informeren. Erg jammer.

Goedemiddag Laura,
Hartelijk dank voor uw review.
Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u gezocht en de situatie uitgelegd.
Heeft u nog vragen? Laat het ons gerust even...
Goedemiddag Laura,
Hartelijk dank voor uw review.
Heeft u nog vragen? Laat het ons gerust even weten, wij beantwoorden ze graag.
Team LUMZ

M. van der Kooi

Prima, snelle service

Beste M. van der Kooi,
Hartelijk dank voor uw positieve review!
We wensen u veel plezier met uw aankoop.
Team LUMZ

Rob

Enthousiast, efficiënt en eerlijk

PMA

prima prijzen

de bezorgers kwamen alleen maar afleveren, dus niet in elkaar zetten en verpakkingsmateriaal mee retour nemen.

Saskia Cameron

Bij een grote woonwinkel hadden we de Zuiver Summer bank gezien. Daar was de bank in de aanbieding maar eigenlijk nog net iets boven budget. na een googlen kwam in op de site van LUMZ. Daar was de... Bij een grote woonwinkel hadden we de Zuiver Summer bank gezien. Daar was de bank in de aanbieding maar eigenlijk nog net iets boven budget. na een googlen kwam in op de site van LUMZ. Daar was de bank nog beter in de aanbieding. Bestellen via de website kon maar meteen grote aankoop ga ik toch liever naar een winkel. De winkel zat niet al te ver weg in Houten dus we zijn er direct naar toe gereden en nog even proef gezeten. Vriendelijk personeel, bestelling snel in orde gemaakt. Iets slag om de arm voor de bezorgdatum aangezien een bank 2 personen van de vervoerder vereist dus dan lukt het niet altijd de volgende werkdag. Zaterdag in de winkel besteld, maandagavond gebeld door de vervoerder voor een bezorgafspraak op woensdag. Vriendelijke bezorgers, helemaal top. Ik zou hier zeker weer bestellen, in de winkel of online.

zowel online als een fysieke winkel. vriendelijke personeel en goede bezorgservice. competitieve prijzen.

op de site stond bij de bank "volgende dag geleverd" maar dat kan niet gegarandeerd worden. Er is heel snel geleverd maar de belofte is iets misleidend. In de winkel ben ik hier wel goed over... op de site stond bij de bank "volgende dag geleverd" maar dat kan niet gegarandeerd worden. Er is heel snel geleverd maar de belofte is iets misleidend. In de winkel ben ik hier wel goed over geinformeerd.

D.J. Kraay

Zoals hieronder aangegeven maakt Lumz, in tegenstelling tot vele
andere woninginrichtings-zaken, al zijn beloften voor 100% waar !

Nakomen van op zich al korte overeengekomen levertijd van ca.
15 dagen.
Meubel werd zelfs enkele dagen eerder afgeleverd.
Dit in tegenstelling tot ervaring bij andere...
Nakomen van op zich al korte overeengekomen levertijd van ca.
15 dagen.
Meubel werd zelfs enkele dagen eerder afgeleverd.
Dit in tegenstelling tot ervaring bij andere woninginrichter
(Leen Bakker). Hier levertijd meubel ca. 2 maanden. Deze werd met
ruim 4 maanden overschreden. Dus totaal 6 maanden !
Vervolgens deze order geannuleerd en bij firma Lumz soortgelijk
meubel besteld met bovenstaande uitstekende ervaring, met name
de snelle en tijdige levering.
Bij Lumz voelde ik mij klant en niet, zoals bij grotere bedrijven een nummer !

Iets betere uitlichting van meubelen in toonzaal Houten

g.v.driesten

Oke

oke

oke

W.Menses

Tevreden

Vriendelijk en behulpzaam personeel

Er moet geld teruggestort worden en dat duurt lang, laat even weten als er eventueel problemen zijn.
Ik had per ongeluk een kastje 2 x besteld en ook betaald, telefonisch doorgegeven en de levering van het 2e kastje tegen kunnen houden, dat is 2 weken geleden maar het geld is nog niet teruggestort.
Dat moet sneller kunnen.

Beste W.Menses,
Dank voor uw review!
Beste W.Menses,
Dank voor uw review!
Ik ben er even ingedoken en u had inderdaad per abuis twee order geplaatst en betaald. U heeft vervolgens contact met ons gezocht en we hebben dit dan ook direct opgepakt en dit doorgegeven aan de administratie. Het aankoopbedrag storten wij terug op het rekeningnummer waarmee de betaling is gedaan. De terugbetaling is na drie werkdagen teruggestort, de verwerktijd kan iets langer duren i.v.m. een creditcard betaling.
Mochten hier nog vragen over zijn, neem dan gerust contact op met onze klantenservice.
We hopen uiteraard dat u veel plezier heeft van uw bestelde dressoir.
Met vriendelijke groeten,
TEAM LUMZ

Lisette Forbes

Zeer goed! Afspraken perfect nagekomen en op tijd!

Snelle service online

Misschien uitleg dat de kussens in de bank liggen

Emmelie den Boer

Levering duurt soms wel lang