Lumz.nl

Kwaliteit bezorging
Kwaliteit producten

Joni Zwart

Ik heb deze zomer voor het eerst meubels besteld bij LUMZ en deze kennismaking heb ik als zeer positief ervaren.

Heldere website, groot bestelgemak, heel mooi aanbod van artikelen tegen een zeer redelijke prijs. De levering was door omstandigheden vertraagd, daarover is vriendelijk gecommuniceerd.

Mariska

Mooie nachtkastjes besteld. Helaas duurde de levering wel iets langer dan verwacht.

Prachtige nachtkastjes van goede kwaliteit

Levering duurde vrij lang, ook langer dan vooraf aangegeven

Ineke

Prima!

Veel mooie meubelen en woonaccessoires én goed betaalbaar.
De levering was snel en goed geregeld. Mijn vraag over het product wat ik wilde kopen werd snel beantwoord.
Kortom een heel goed...
Veel mooie meubelen en woonaccessoires én goed betaalbaar.
Kortom een heel goed en betrouwbaar bedrijf. ?

Lydia

Goed!

Levering volgens afspraak. Product netjes in huis afgeleverd.

Ton

Zeer tevrden. Het produkt voldoed100% aan het geen zoals gekocht. Het produkt was ook perfect ingepakt. Ik ben zeer tevreden.

Gewoonweg zeer goed.

Geen. Of ze zouden alles gratis moeten willen geven ?

stok

Hele leuke meubels voor weinig euro's

werd goed geholpen in de winkel.

Marina

Stoel besteld op zicht

Zeer klantvriendelijk en snel reageren op bestelmails en snelle bezorging.

Sneller reageren op mails waarbij er een artikel of geld geretourneerd moet worden.

Fredje Meijer

Mooie lamp gekocht

Valentijn

Mooie spullen bij Lumz. Wij hadden toevallig beetje pech met levering van een bank (door transport, niet door lumz). Maar bij Lumz heel vriendelijk geholpen en zijn tot uiterste gegaan om ons... Mooie spullen bij Lumz. Wij hadden toevallig beetje pech met levering van een bank (door transport, niet door lumz). Maar bij Lumz heel vriendelijk geholpen en zijn tot uiterste gegaan om ons daarmee te helpen. Inmiddels hebben we andere bank en super tevreden. Zou hier zo weer iets kopen!

Denken mee in oplossingen, zeer kant vriendelijk.

Raphael Rockenfeller

Goed product, fijne aflevering.