Lumz.nl

Kwaliteit bezorging
Kwaliteit producten

Karin Brugmans

Snelle levering en supermooie barkrukken

Supersnelle levering binnen enkele dagen terwijl elders dezelfde krukken 5-10 weken levertuhd hebben

Leo

Goed product, goed ingepakt, snelle service

Jacqueline van der Schilden

Leuke winkel

Gebruiksvriendelijke website, leuke artikelen voor niet al te dure prijzen, vriendelijk personeel in de winkel. Snelke levering. Goede service. Wij zijn heel tevreden en blij met de gekochte lamp.

Geen. Alles verliep prima.

Tineke

Bestelling werd keurig en heel vlot geleverd.

Vlotte levering.

Zeer tevreden.

patrick

Snelle service van topproducten

Burke

Uitstekende kwaliteit, info en levering!!

Duidelijke website, correcte prijs, duidelijke communicatie IVM levering, vriendelijke koerier

Kim

Klantenservice is prima. Ze reageren heel erg snel! Echter… 1 mei een lamp besteld. Deze zou 28 mei binnen komen. Niks gezien en niks gehoord. Ik ben er achteraan gegaan en heb gehoord dat ze lamp 5... Klantenservice is prima. Ze reageren heel erg snel! Echter… 1 mei een lamp besteld. Deze zou 28 mei binnen komen. Niks gezien en niks gehoord. Ik ben er achteraan gegaan en heb gehoord dat ze lamp 5 juli binnen komt (hopelijk). Als ik dat had geweten, had ik nooit besteld. De levertijden zijn niet juist en LUMZ zegt dat zij er niks aan kunnen doen en ook niets kunnen betekenen in compensatie. Dus, leuke lampen en een snelle klantenservice maar bestellen zal ik niet aanraden

Snelle klantenservice

Bart Meijer