Lumz.nl

Kwaliteit bezorging
Kwaliteit producten

J. REKERS

Snelle levering, goed product, prima service! De kast die we besteld hebben (Berlin) is erg mooi, snel in elkaar te zetten. Enige minpunt is dat de lak snel krast.

Claudia Duarte

Fantastisch!!!

Prachtig bureau!!!!!Snelle levering. Heel mooi ingepakt en heel snel in elkaar te zetten. Houden zich aan afspraken en reageren op mails.

Annika

Slecht

Stoelen besteld op de webshop waarbij stond voor 16.00 uur besteld, volgende werkdag in huis. Na meer dan een week had ik ze nog niet. Toen ze uiteindelijk kwamen ontbraken er allerlei onderdelen.... Stoelen besteld op de webshop waarbij stond voor 16.00 uur besteld, volgende werkdag in huis. Na meer dan een week had ik ze nog niet. Toen ze uiteindelijk kwamen ontbraken er allerlei onderdelen. Na mijn beklag hierover per mail en telefoon bleef een reactie uit. Geen excuses, geen zicht op een oplossing. Na meermalen met de klantenservice te hebben gebeld, werd duidelijk ik dat er sprake was van onderbezetting: dat is prima, maar meld dat dan aan je klanten. Inmiddels is het een maand geleden dat ik de stoelen heb besteld en nog steeds geen zicht op nieuwe stoelen...

Dm

Snel, vriendelijk, top

goede kwaliteit

Larissa

Mooie spullen

Super vriendelijk en persoonlijk contact, ruim assortiment met bijzondere spullen

Lumz

Helaas slechte ervaringen met Lumz. Zaterdag besteld en na 3 keer bellen en doorverwezen worden na de koeriersdienst met verkeerd gesorteerd en niet klaar gezet. Weinig begrip voor de situatie maar... Helaas slechte ervaringen met Lumz. Zaterdag besteld en na 3 keer bellen en doorverwezen worden na de koeriersdienst met verkeerd gesorteerd en niet klaar gezet. Weinig begrip voor de situatie maar snel doorverbinden om ervan af te zijn. Jammer !

Roman

Goede en nette service. Redelijk lange levertijd.

Goede service.

Het product (tafel) is erg wiebelig, dat is wel jammer, hierover had beter kunnen worden geinformeerd op de website.

Anton Bergman

Netjes en correct

Perfecte afwerking!

Levering is wat traag!

E.

After pushing for several day for delivery, finally I had to call myself to Lumz`s forwarder to schedule delivery date. Lumz were too busy to take care for it! Finally package arrived, but some... After pushing for several day for delivery, finally I had to call myself to Lumz`s forwarder to schedule delivery date. Lumz were too busy to take care for it! Finally package arrived, but some items delivered in wrong color. Customer service is ultimate unfriendly and below any standard. The complaint email is simply ignored, while following up by phone call, Customer Service even don`t ask about your order number and tells you :" We will read your mail as soon as we have time, maybe after 1-2- or 3 days.. We hebben het druk!" Instead of saying SORRY for the wrong delivery and take an action to correct it!

Educate Customer Service and take care for right products to be delivered to Customer.

Ilse Jansen

Zeer nette en snelle levering

Goede prijs-kwaliteit verhouding en zeer klantvriendelijk

Handig om mee mensen tijdens de levering te hebben want ik moest meehelpen met tillen.