Lumz.nl

Je aankoop wordt beschermd

8.3/10
Kwaliteit producten
Kwaliteit bezorging

Groot assortiment . Vlot geleverd. De bijgeleverde pluggen en schroeven waren te licht voor een kapstok als deze.

Vlotte levering

Zwaardere schroeven en pluggen voor dit product, gezien het eigen gewicht en het gewicht van jassen die er aan worden gehangen.

Goede service en snelle levering. Duidelijke info op de site, je komt niet voor verassingen te staan.

Goede service, snelle levering

Overall goed

Fijn dat er zo'n duidelijke omschrijving bij staat. Afmetingen zijn namelijk erg belangrijk

Scherpe prijs, snelle levering (in overleg!) en product (2 stoelen) voldeed precies aan de verwachting.

Celik

Via internet besteld, op tijd, zelfs eerder geleverd gekregen, conform foto’s een prachtige marmeren tafel!

Snel levering, product matcht foto’s en dus verwachtingen

Op 19 februari heb ik een bestelling geplaatst de levertijd was zoals afgesproken en werd mijn bestelling op tijd afgeleverd. Ze bellen vooraf om een afspraak van levering in te planne. Uitstekende...

Snelle levering en beantwoording van vragen

Nee Uitstekende service

Slecht ik heb al twee keer een lamp moet weigeren omdat deze niet voldeed aan de eisen kapot en kon niet opgehangen worden. Nu nog steeds geen nieuwe lamp na 12 weken!!!

Klant serieus nemen

Reactie Lumz.nl:

Bedankt voor uw feedback.

Wij willen graag inhoudelijk terug komen op uw beoordeling.
Uiteraard vinden wij het erg vervelend dat de lamp een defect bevatten. Helaas hanteren wij geen voorraden waardoor wij de lamp opnieuw in bestelling hebben gezet bij onze leverancier. In uw geval ging het om een plastic schroef die door gedraaid was. Wij hebben onze leverancier de opdracht gegeven de lamp in de juiste hoogte voor u af te stellen zodat u hier zelf geen zorgen meer om heeft. Wij hopen dan ook dat de lamp in uw woonkamer hangt en volledig naar wens is.

Met hartelijke groet,

Team Lumz.nl

J Blenke

Twee hele toffe spiegels gekocht voor mijn nieuwe huis. Door mijn verbouwing heb ik de verpakkingen ruim na de zicht- / retourtermijn geopend. Toen bleek in 1 van de spiegels een deuk te zitten....

Goede service!

Onze ervaring is dat alles goed geregeld was bezorging was uitstekend.

telefonisch eerlijke informatie vriendelijke klantenservice

n.t.v.