Reviews

Lumz.nl

8.7 / 10
714 beoordelingen
Schrijf beoordeling

Je aankoop wordt beschermd

95% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Informatie op de website
8.4/10
Bestelgemak
8.8/10
Snelheid levering
8.3/10
Kwaliteit producten
8.4/10
Klantvriendelijkheid
8.9/10
Kwaliteit bezorging
8.8/10

714 Reviews

Anoniem
8/10

Groot assortiment . Vlot geleverd. De bijgeleverde pluggen en schroeven waren te licht voor een kapstok als deze.

Sterke punten

Vlotte levering

Verbeterpunten of tips

Zwaardere schroeven en pluggen voor dit product, gezien het eigen gewicht en het gewicht van jassen die er aan worden gehangen.


Anoniem
10/10

Goede service en snelle levering. Duidelijke info op de site, je komt niet voor verassingen te staan.

Sterke punten

Goede service, snelle levering


Anoniem
9/10

Overall goed

Sterke punten

Fijn dat er zo'n duidelijke omschrijving bij staat. Afmetingen zijn namelijk erg belangrijk


Anoniem
10/10

Scherpe prijs, snelle levering (in overleg!) en product (2 stoelen) voldeed precies aan de verwachting.


Celik
8/10

Via internet besteld, op tijd, zelfs eerder geleverd gekregen, conform foto’s een prachtige marmeren tafel!

Sterke punten

Snel levering, product matcht foto’s en dus verwachtingen


Anoniem
10/10

Op 19 februari heb ik een bestelling geplaatst de levertijd was zoals afgesproken en werd mijn bestelling op tijd afgeleverd. Ze bellen vooraf om een afspraak van levering in te planne. Uitstekende...

Sterke punten

Snelle levering en beantwoording van vragen

Verbeterpunten of tips

Nee Uitstekende service


Anoniem
1/10

Slecht ik heb al twee keer een lamp moet weigeren omdat deze niet voldeed aan de eisen kapot en kon niet opgehangen worden. Nu nog steeds geen nieuwe lamp na 12 weken!!!

Verbeterpunten of tips

Klant serieus nemen

Reactie Lumz.nl:

Bedankt voor uw feedback.

Wij willen graag inhoudelijk terug komen op uw beoordeling.
Uiteraard vinden wij het erg vervelend dat de lamp een defect bevatten. Helaas hanteren wij geen voorraden waardoor wij de lamp opnieuw in bestelling hebben gezet bij onze leverancier. In uw geval ging het om een plastic schroef die door gedraaid was. Wij hebben onze leverancier de opdracht gegeven de lamp in de juiste hoogte voor u af te stellen zodat u hier zelf geen zorgen meer om heeft. Wij hopen dan ook dat de lamp in uw woonkamer hangt en volledig naar wens is.

Met hartelijke groet,

Team Lumz.nl


J Blenke
10/10

Twee hele toffe spiegels gekocht voor mijn nieuwe huis. Door mijn verbouwing heb ik de verpakkingen ruim na de zicht- / retourtermijn geopend. Toen bleek in 1 van de spiegels een deuk te zitten....

Sterke punten

Goede service!


Anoniem
10/10

Onze ervaring is dat alles goed geregeld was bezorging was uitstekend.

Sterke punten

telefonisch eerlijke informatie vriendelijke klantenservice

Verbeterpunten of tips

n.t.v.