Lumz.nl

Je aankoop wordt beschermd

8.3/10
Kwaliteit producten
Kwaliteit bezorging

Winkel en meubels goed, klantenservice en nazorg slecht.

Aardige verkoper en mooie meubels

Nazorg duidelijk verbeteren. Reactief, houden je niet tussentijds op de hoogte. Producten waren bijna allemaal vertraagd. Betalingen klopte niet en op een klacht wordt niet gereageerd. Alleen standaard mailtje met oplossing van een bedrag die te hoog was.

vriendelijk, prima service bij aflevering

ja, geen leverdatum afgeven zonder er zeker van te zijn dat je deze waarmaakt.
(beter is under promise over deliver dan andersom)

Degelijk materiaal, snelle levering.

Mooie website

Perfecte service, snelle levering.

De snelle levering

M van heez

We hebben slechte ervaringen met dit bedrijf. We hadden een salon tafel en tv kast besteld, toen ze na 6 weken geleverd waren en we ze uit het plastic haalde schrokken wij enorm. Het zat vol zaagsel...

Behandel klachten goed af en stel je klanten gerust...

Bestelling hanglamp. Helaas is de lamp steeds niet naar wens, maar prima contact met lumz.

Sneller afhandeling van klacht.

Onno Havelaar

Vanaf de eerste levering ging het al mis 1 set van 2 vintage krukjes besteld kreeg er maar 1 geleverd en deze was duidelijk gebruikt en dus niet nieuw. Ook de naleveringen gingen mis, hierover...

Beter luisteren naar de klant die immers betaald, met klant gerichte oplossingen komen in plaats van te zeggen begrip te hebben voor de situatie en pas bij 3x fout leveren zeggen we gaan beter op letten voor het uitgeleverd word.

Reactie Lumz.nl:

Beste Onno,

Bedankt voor uw review.

Ons team heeft meerde malen contact met u gehad om uw tevreden te stellen. Helaas is dit niet gelukt, waarvoor onze excuses. Wij hebben de krukjes een aantal keer bij u omgeruild, maar helaas voldoen de vintage krukjes niet aan de uitstraling die u had verwacht. Het geld bedrag is gelijk teruggestort na verwerking van de retour en binnen de termijn.

Met hartelijke groet,

Team klantenservice LUMZ

Groot assortiment . Vlot geleverd. De bijgeleverde pluggen en schroeven waren te licht voor een kapstok als deze.

Vlotte levering

Zwaardere schroeven en pluggen voor dit product, gezien het eigen gewicht en het gewicht van jassen die er aan worden gehangen.

Goede service en snelle levering. Duidelijke info op de site, je komt niet voor verassingen te staan.

Goede service, snelle levering

Overall goed

Fijn dat er zo'n duidelijke omschrijving bij staat. Afmetingen zijn namelijk erg belangrijk