Lumz.nl

Kwaliteit bezorging
8.5/10
Kwaliteit producten

Cor Govers

Goede informatie, en website, duidelijk communicatie voor bestelling en na bestelling, concurerende prijs , snelle levering op afgesproken tijd.

Eerste keer bestelling bij LUMZ. Goede prijs en leverbaar voor wat ik zocht. Duidelijke en snelle communicatie over mijn vragen over levering en prijs.
Aangegeeven tijdvak van levering was klein tov POSTNL enz, zodat ik ook maar een uurtje thuis hoefde te plannen. En levering wasop afgesproken tijdstip.

niet gevonden

P. Rustenhoven

Nette en snelle service. Bestelling werd netjes door de koerier op de afgesproken dag en tijd geleverd. Ook fijn dat er betaald kon worden bij aflevering, zo zit je niet in spanning over of het wel...

Zeer tevreden over de levering. Half uur vantevoren werd ik gebeld voordat de eetkamertafel arriveerde. Netjes naar binnen gebracht daar waar ik het graag had. Verder alles correct gegaan.

Rowena Flothuis

Makkelijke website en snelle levering.
Artikel was goed verpakt.

Gemakkelijke site en snelle levering.
Producten staan ook scherp geprijsd op de site vergeleken met andere websites.

N.v.t.

We hebben eerst gebeld , of het product wel zwart was , we zijn heel vriendelijk en corekt geholpen, we hebben niet lang hoeven te wachten, en het zag er precies zo uit als op de foto.

Het artikel was presies zoals op de foto

Een uiterst vriendelijk en warm welkom,door de verkoper (bedrijfsleider?) van het bedrijf
Omdat we wisten waarvoor we daar kwamen, leidde deze verkoper ons naar de gewenste meubelen ,gaf...

Klantvriendelijk
Betrokkenheid
Behulpzaamheid

Zou het op dit moment niet weten.

Evy Saerens

Mooie bijzettafeltje, prijs ok, correcte levering

Goed geholpen en geadviseerd

Els van Lierop

Goede communicatie

De snelheid van levering en het overleg dat er plaats vind over het tijdstip van levering