LUMZ

Annelies Tichelaar

Mooie kapstok, conform aanbieding en snel geleverd, Blij mee.

Hi Annelies,
Wat een leuk bericht om te lezen. Fijn dat je tevreden bent met je kapstok. En dat de bezorging netjes is verlopen.
Veel plezier met je aankoop!

Othmane

Heel slecht bedrijf , ik heb bed vrijdag gekregen van hún helemaal kapot hoofdboord ook kapot zit ook geen handleiding erbij

Hi Othmane,
Bedankt voor de review!
Hi Othmane,
Bedankt voor de review!
Dit klinkt niet goed, wat vervelend. Mijn collega heeft je e-mail d.d. 20 juli beantwoord en gevraagd om beeldmateriaal. Zodra wij het beeldmateriaal hebben ontvangen, zetten wij de servicemelding in gang.
Zonder beeldmateriaal, is het voor ons niet haalbaar om de situatie van het hoofdbord te beoordelen.
Ik ga dan zo snel mogelijk na wat we hierin kunnen betekenen.
Mijn excuses voor het ongemak en zie je bericht graag tegemoet.

Hendrickje Scholten

Prima!

Hi Hendrickje,
Hartelijk dank voor je review!

Kelly Verstappen

Barkrukken besteld, exact uitgevoerd zoals we ze wensten en sneller geleverd dan verwacht. Aanrader!

Hi Kelly,
Altijd leuk als je bestelling eerder wordt afgeleverd, dan verwacht 😀
Dank voor het delen en heel veel plezier van je aankoop!

Wananavu

De kast die ik heb gekocht is geweldig, maar er ontbreekt een onderdeel. De klantenservice bleek niet in staat om dit onderdeel na te leveren, zelfs niet na het sturen van foto's en het verstrekken... De kast die ik heb gekocht is geweldig, maar er ontbreekt een onderdeel. De klantenservice bleek niet in staat om dit onderdeel na te leveren, zelfs niet na het sturen van foto's en het verstrekken van de gevraagde lengtemaat. Ze bleven vragen stellen terwijl het een simpel op te lossen probleempje was. Dit was teleurstellend, ik had beter verwacht van een professioneel bedrijf.

Hi,
Vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over onze service - dit zien wij uiteraard graag anders.
Hi,
Op je e-mailadres treffen wij geen bestelling aan. We willen je vragen om ons hierover een e-mail te sturen - dan kijken we graag met je mee.

Annie

Ik ben heel tevreden over mijn tafel. De levering gebeurde ook zoals afgesproken

Hi Annie,
Dank voor de tijd welke je hebt genomen om een mooie review te plaatsen!

JOHAN MENTEN

Mooi en degelijk.
Zeer vlotte bestelling.

Hi Johan,
Hartelijk dank voor het plaatsen van een review!

Hendrik Otto DAMMERS

Super

Hi Hendrik,
Dank voor het plaatsen van een review! 😊

F. Roks

Goede afspraken en levering

David W

Snelle levering, goede service.

Hi David,
Hartelijk dank voor het achterlaten van een review! 😀