Lumz.nl

Kwaliteit bezorging
Kwaliteit producten

A Gerards

Zeer positief

Site is goed overzichtelijk alles gemakkelijk en snel te vinden

Lex de Vet

Paar lampen besteld die ik nergens anders kon vinden en voor een nette prijs.
Paar lampen besteld die ik nergens anders kon vinden en voor een nette prijs.
Volgende dag nam de koerier contact met me op om een afspraak voor levering te maken , fijn in overleg dus en lampen naar afspraak ontvangen.

Deze lampen alleen hier gevonden en levering in overleg.

Hennie Reijenga

Prima!

Renée

Fijn geholpen in de winkel. De levering was netjes.

A. Amzdar

Goede Klantenservice, bezorgdienst teleurstellend

Klantenserive goed bereikbaar

Levering duurte te lang, dit lag aan het bezorgdienst!

Reactie Lumz.nl:

Beste A. Amzdar,
Dank voor uw review.
Beste A. Amzdar,
Dank voor uw review.
Onze oprechte excuses dat de levering langer op zich heeft laten wachten dan aangegeven. Desondanks hopen we dat u veel plezier zult hebben van de nieuwe loungebank!
Hartelijke groet,
Team LUMZ

L.H. Janssen

Levering duurt (te) lang; meer dan 6 dagen!

Levering ging bijna mis vanwege fout adresvermelding op het pakket; 3 ipv 17D3. Ik heb zelf aan de straat de chauffeur opgewacht.

Reactie Lumz.nl:

Beste L.H. Janssen,
Beste L.H. Janssen,
Dank voor uw review. We hebben het even nagekeken, maar uw huisnummer is wel juist doorgegeven, 17D3 is zoals hij in het systeem van onze vervoerder staat. We kunnen niet achterhalen waar het dan fout is gegaan helaas, onze oprechte excuses hiervoor.
We hopen dat u in ieder geval veel plezier zult hebben van de sidetable!
Hartelijke groet,
Team LUMZ

Linda Bastiaansen

Heel tevreden!

Snelle levering en goede kwaliteit

henrique

Bought a desk on June and by now 20th of September hasnt arrived yet, consider this when making a purchase. I will never buy again from Lumz. 5 or 6 automatic emails sent posponing delivery.

Petra

Prachtige bank! Heel blij mee en zit ook heerlijk!

Snelle bezorging

Carina Bij

Ik heb een goede ervaring met dit bedrijf. De levering was op tijd, en ik werd goed op de hoogte gehouden. Ook het product zelf was zoals verwacht, goede kwaliteit.

zoals gezegd: snelle levering en goede kwaliteit, en de website was overzichtelijk

misschien ook de optie geven om reviews te schrijven over specifieke producten, want de reviews waren heel algemeen