Lumz.nl

Kwaliteit bezorging
Kwaliteit producten

Nadine

Waardeloos

Klantenservice vriendelijkheid aan telefoon mag aangepast worden. Jullie mogen veel meer oplossingsgericht zijn naar klanten. Handje hulp bij bezorging en dit tevens op site vermelden heb ik nog... Klantenservice vriendelijkheid aan telefoon mag aangepast worden. Jullie mogen veel meer oplossingsgericht zijn naar klanten. Handje hulp bij bezorging en dit tevens op site vermelden heb ik nog nooit meegemaakt. Een zware kast van meer dan 35kg moet met 2 bezorgers geleverd worden en niet de klant om hulp vragen om dit uit de vrachtwagen te tillen omdat standaard de bezorger alleen komt. Levering is 3x uitgesteld en bij de buren verkeerd bezorgd. Lang moeten praten en vaak moeten bellen (omdat ze de verbinding telkens verbreken) om dit naar behoren geregeld te krijgen. Ik heb veel meubels de afgelopen periode besteld vanwege de aankoop van ons nieuwe huis maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. SLECHTE SERVICE EN BEZORGDIENST. Jammer dat ik een halve ster moet geven bij de beoordeling, het liefste geen ster!

Hi Nadine,
Jammer om te vernemen dat je niet tevreden bent met onze service.
Hi Nadine,
Jammer om te vernemen dat je niet tevreden bent met onze service.
Wat betreft de levering, in onze voorwaarden kan je teruglezen dat de bezorging inderdaad door een persoon wordt uitgevoerd. We snappen dat niet altijd iedereen de voorwaarden leest, maar als tip voor een volgende online bestelling.
Tevens is de bestelling geleverd op het door jou opgegeven adres.
We hopen dat het meubel in ieder geval naar wens is.

JHJ van Bakel

Snelle en adequate levering
De verschillende onderdelen passen niet soepel in elkaar. Er moest enig geweld aan te pas komen om het product in elkaar te zetten.

De verschillende onderdelen passen niet soepel in elkaar.

Hi J.H.J. van Bakel,
Bedankt voor het plaatsen van een review!

Nay

Een ander bedrijf zoeken om te leveren. Er wordt niet duidelijk gecommuniceerd als een product niet of later wordt geleverd en daarnaast is het ook fijn om gewoon met tijdsblokken te werken zodat je... Een ander bedrijf zoeken om te leveren. Er wordt niet duidelijk gecommuniceerd als een product niet of later wordt geleverd en daarnaast is het ook fijn om gewoon met tijdsblokken te werken zodat je niet de hele tijd hoeft thuis te zitten.

Hi Nay,
Dank voor het delen van jouw ervaring.
Verbeterpunt nemen wij uiteraard mee 😉

J. Lomlu

Vriendelijk, goede service

Hi J. Lomlu,
Bedankt voor het plaatsen van een review!

D. Karimbaksh

Vorige maand heb ik mijn fauteuil binnen gekregen en ik ben heel blij met het model ‘Vikko’. Ik ben erg te spreken over de kwaliteit van het materiaal en de afwerking. Deze fantastische fauteuil een... Vorige maand heb ik mijn fauteuil binnen gekregen en ik ben heel blij met het model ‘Vikko’. Ik ben erg te spreken over de kwaliteit van het materiaal en de afwerking. Deze fantastische fauteuil een tijdloos model staat stevig op zijn stalen poten! Service en bezorging verliep ook zonder problemen, je wordt gebeld om een afspraak in te plannen.
Helemaal tevreden!

Klantenservice goed bereikbaar en bij vragen kreeg ik best snel een reactie terug. 100 procent tevreden!

Hi D. Karimbaksh,
Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent met je aankoop - de fauteuil Vikko is natuurlijk ook prachtig 😀
We wensen je heel veel plezier met je aankoop.

E.Stoop

Fantastische service top

Fantastisch

Hi E. Stoop,
Bedankt voor je mooie review 😀

Justin Kooijman

Snelle, nette levering van perfecte producten voor een goede prijs!

Snelle en nette levering, persoonlijk contact, goede producten met een geweldige prijs/kwaliteit verhouding.

Geen, keep up the good work!!

Hi Justin,
Leuke verbeterpunt - of eigenlijk niet 😄
Dank voor het delen van jouw ervaring.

Bob

Vriendelijke mensen, snelle afhandeling en mooi product!

INNOVATION LIVING slaapbank combineert comfort, mooie afwerking en simpele mechanische constructie.

Hi Bob,
Wat een mooi compliment - dank!
Vriendelijke groeten van team LUMZ

mandy barbereaux

Goed!

keurige bezorgdienst

Zou fijn zijn bij bestelling om vooraf te weten dat het zo lang duurt!

Hi Mandy,
Dank voor het plaatsen van een review en natuurlijk onze excuses dat het tv-meubel niet tijdig bij u is afgeleverd.
Desondanks hopen we dat je er heel veel plezier van...
Hi Mandy,
Desondanks hopen we dat je er heel veel plezier van hebt!

J.O. De Visser

Heel correct,heel goed,werd steeds op de hoogte gehouden,prima.

Zodra de bestelling gedaan is bericht en hoe het verder verloopt,heelgoed.

Hi J.O. de Visser,
Dank voor het plaatsen van een beoordeling!