Lumz.nl

8.3/10
Kwaliteit producten
Kwaliteit bezorging

Uitstekende service

Mogelijkheid om bij levering te betalen met pin

Richard

Tijdens bezoek en ook later telefonisch vriendelijk geholpen met heldere antwoorden over juiste artikel en levertijd. Telefonische vraag onzerzijds kwam door een foutieve afmeting van het meubel op...

Dit bedrijf geeft een duidelijke levertijd en houd zich daar ook aan! Dat was lang geleden! Ze zaten er wel een week naast, het meubel kwam eerder, daar droom je toch van, zoveel winkels roepen moeiteloos 6 tot 8 weken.

Ja, maak duidelijk dat de chauffeur bij bezorging alleen is (in ons geval). Dat kan weleens problemen opleveren als er niemand thuis is die kan helpen. Begreep ook dat de chauffeur (uiterst vriendelijk overigens) eigenlijk alleen over de drempel moet leveren.

Mooie eetkamerlamp gekocht. Ontvangen wat we besteld hebben tegen een hele mooie lage prijs . Vergelijking met winkel 40% goedkoper.

Makkelijke site om te vinden wat je nodig hebt.

Dat je hetgene wat je mooi vind makkelijk kan terug vinden. Iets zoals laatste keer bekeken of zoiets.

Laura

Nadat ik mijn tafels had besteld, kreeg ik keurig bevestiging. Ik wist dat mijn tafels vanaf een bepaalde datum weer op voorraad waren. Een aantal dagen voordat het product op voorraad zou zijn werd...

dat ik zelf met het vervoersbedrijf kon bespreken wanneer het product bezorgd kon worden.

x

Dominique

Lamp en 5 lichtbronnen gekocht. Achteraf 5 keer met de klantenservice moeten bellen waar mijn bestelling bleef. Lamp kwam 1.5 week na het bestellen binnen en de lichtbronnen 1.5 MAAND... Als ik ze...

Geen.

Beste Dominque,

Bedankt voor uw review.

Wij betreuren het dat de lichtbronnen niet snel nageleverd zijn en bieden hiervoor onze excuses aan. Ze waren niet meer op voorraad bij onze leverancier en hier moesten wij helaas op wachten.

Dat u niet terug gebeld wordt mag niet gebeuren. Wij gaan gelijk bekijken hoe dit heeft kunnen gebeuren en zullen onze procedures nog verder verbeteren.

Wij hopen u toch weer in de toekomst als klant te mogen ontmoeten.

Florien

Uitstekend.

Gewoon prima

Niets

Van tol

Goed de bestelde lamp werd goed en snel geleverd

We hebben stoelen besteld, welk 2 weken later bezorgd zouden worden. De week van levering kregen wij enkel een mailtje met excuses dat de stoelen 5 weken (!) later kwamen. Staan we dan zonder...

- meer behulpzaam mogen ze wel worden
- geen dingen beloven die je niet kan waar maken

Beste Anoniem,

Bedankt voor uw review.

Wij betreuren het erg dat de levering langer duurde dan verwacht en bieden hiervoor onze excuses aan. Onze leverancier was onverwacht uit voorraad en hierdoor duurde de levering langer. Hierover hebben wij u gelijk geïnformeerd toen het bij ons bekend was ( een dag na bestelling).

Bij de levering bleek inderdaad de verkeerde kleur stoel in de doos te zitten bij een van de twee dozen. Dit vonden wij ook heel vervelend en hebben wij geprobeerd zo snel mogelijk op te lossen. Daarnaast hebben wij aangeboden dat u tijdelijk op de andere stoelen mocht zitten.

Wij hopen u toch weer in de toekomst als klant te mogen ontmoeten.

Kayleigh

De salontafel die ik heb besteld, Lavis Otar, is prachtig en zoals beschreven uniek in hoe het voor je uitpakt.
De eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat de afgebeelde salontafel wel heel mooi...

Prachtig assortiment in mijn favoriete Lavis Otar serie.
De afbeelding van het product is wel erg mooi uitgevallen dat moet gezegd.
Maar ieder meubel is uniek en dat maakt het zo geweldig.

Niet 5 maar 3 sterren omdat de leverancier erg tegenvalt.
Hij kwam in zijn eentje en dat terwijl wij een brede toegankelijke trap hebben werd hulp bij het dragen verwacht onder dreiging het meubel gewoon beneden te laten staan.
Ik heb een hernia en gelukkig was mijn man die wel erg ziek is ook thuis en die heeft moeten helpem dragen.
Op de website staat duidelijk dat het meubel tot in huis geleverd wordt.

Ik kan deze website dan ook niet aanraden aan ouderen of zieken zo lang ze met deze leverancier werken want die kunnen bedrogen uitkomen: meubelen zijn nou eenmaal loodzwaar.

Beste Kayleigh,

Bedankt voor uw review.

Fijn dat de salontafel goed bevalt!

Vervelend dat u niet tevreden bent over de levering. Wij leveren altijd binnen op de begane grond of op verdieping als er een lift aanwezig is. Uit de review blijkt dat er een trap is. Helaas is het voor de chauffeur dan niet mogelijk het meubel alleen naar boven te tillen.

Als wij dit van te voren hadden geweten, dan hadden we iets voor u kunnen regelen, zodat u niet had hoeven helpen.

Wij hopen u in ieder geval in de toekomst weer als klant te mogen ontvangen/