Lumz.nl

Lumz.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Lumz.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company646
96 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Lumz.nl met 8.8/10. Gebaseerd op 646 ervaringen.
Kwaliteit producten
Kwaliteit bezorging

Voldoende (6/10)

Prijs-kwaliteit

Bezorging zwaar meubel door 1 persoon. Zelf mee moet tillen. Liever van te voren geweten.
Dagbezorging, thuis moeten wachten hele dag terwijl de bezorger pas om 17.30 kwam

Score voor Lumz.nl:3/5

Nvt.

Uitstekend (10/10)

Goede afspraken met leverancier.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snel en nette afhandeling. erg enthousiast over de mooie producten.

Goed (8/10)

Nee, alles zoals het hoort, geen verbeterpunten.

Score voor Lumz.nl:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Eerste ervaring met lumz was prima.

Uitstekend (10/10)

Mooie collectie meubelen en accessoires

Showroom is wat donker

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Vriendelijke ontvangst. kon lekker ongestoord neuzen tussen de gevarieerde collectie.

Kjeld Pul
Kjeld Pul

Overzichtelijke website en relatief snel geleverd

De informatie over de levertijden na aankoop, de aanlevering van de bestelling.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Een overzichtelijke website met mooie producten. de wijze van nazorg bij levering van de producten kan naar mijn mening beter. een betere indicatie geven van wanneer je bestelling word geleverd, dat zou fijn zijn.

Uitstekend (10/10)

Kwalitatief sterk assortiment. Medewerkers zijn flexibel, hebben kennis van zaken en staan achter de producten die ze verkopen.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Lumz is wat je hoopt dat een (web)winkel is. een ruim online assortiment en de mogelijkheid om artikelen in de showroom te ervaren. hier vind je klantgerichte medewerkers met kennis van zaken.

Prima (7/10)

Ik had een mail verzonden omdat ik in de veronderstelling was dat mijn product al geleverd had moeten worden. Ik kreeg vrij snel een bericht terug met hierin duidelijke uitleg.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima! voor herhaling vatbaar.

Prima (7/10)

Betere communicatie over wanneer een product binnen is en geleverd kan worden i.p.v. niks laten horen en als je er dan na 2 weken naar vraagt blijkt het product allang klaar te liggen voor verzending en dat er contact is opgenomen maar er geen gehoor was...er is ook nog zoiets als een mail sturen mogelijk.

Kan beter.

G.de Haan
G.de Haan
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Levertijd is conform de toezegging. dit is mijn 2e aankoop bij dit bedrijf.

Goed (8/10)
Score voor Lumz.nl:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

De stoel.waren mooi en voor die prijs.

Bedrijfsinformatie

Blijven verbeteren door de reviews bij Feedback Company

Ons motto is … LUMZ maakt wonen speciaal. Hierop selecteren wij ook ons assortiment. Wij zijn de aanbieder van eigentijdse meubels, tegen betaalbare prijzen en zorgen altijd voor een up to date assortiment met de nieuwste trends. Met de meubels van LUMZ kunt u echt iets bijzonders maken van uw huis! Neem gerust een kijkje op onze website of bezoek de winkel in Houten (Utrecht) voor ons ruime assortiment meubels, verlichting en woonaccessoires.

Wij ontvangen veel positieve reviews bij Feedbackcompany. Hier zijn wij heel blij mee en dit zorgt voor een goede motivatie om klanten blij te blijven maken met onze meubels. De minder positieve reviews gebruiken wij om te analyseren waarom de klanten niet tevreden zijn en het zorgt ervoor dat wij onze processen nog beter kunnen maken. Hierdoor blijven wij continu scherp om voor de beste klantbeleving te zorgen!
Adres
Hoofdveste 22