Lumz.nl

8.3/10
Kwaliteit bezorging
Kwaliteit producten

Ellen

Fijne service en mooie spulletjes!

mijn betaling kwam niet goed door vanwege een bank storing, maar ik ben enorm goed geholpen door LUMZ.

Thijs Bouterse

Goede producten, snelle levering en een vriendelijke klantenservice

Prijs kwaliteit verhouding is goed en dat er gebeld werd om in overeenstemming met de klant een afspraak te maken voor de bezorging stel ik erg op prijs.

Er zou meer aandacht besteed kunnen worden aan after sales. Bijvoorbeeld door middel van een korte mail of telefoontje om te vragen wat de klant van het product vind en of deze nog vragen heeft over onderhoud etc etc. Kan op deze manier weer direct revenue opleveren als er dergelijke verzorgingsproducten worden besteld naar aanleiding hiervan.

Lidy Lindgreen

Prima winkel, zeer de moeite waard. Van veel markten thuis voor jong en oud. Leuk winkelen, vanuit de winkel bestellen en dan snelle levering.

Iets meer (dag) licht in de zaak

Van bladeren

Duidelijke website, goede en vlotte levering

Online besteld, op tijd en zonder problemen bezorg

Goede en snelle levering. Snelle reactie per mail.

Nee geen verbeterpunten

Tv-meubel besteld.

Ik vond de meneer in de winkel uitermate klantvriendelijk en behulpzaam. De levering was al binnen vier dagen en op een dag en tijdstip dat mij goed uitkwam. En ik ben heel tevreden over mijn tv-meubel.

Boekenkast besteld, volgens website 2 a 3 weken levertijd, bleek direct leverbaar. Heel blij mee ! Wat helaas niet klopte, was de vermelding dat ik gebeld zou worden om een afleverafspraak te maken....

De snelle levering. Goede foto's op de website.

Tekst even aanpassen v.w.b. bezorging.

Thijs Bouterse

Goede producten, snelle levering en een vriendelijke klantenservice