Reviews

Lumz.nl

8.7 / 10
5228 beoordelingen
Schrijf beoordeling

94% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Snelheid levering
8.6/10
Bestelgemak
9/10
Kwaliteit bezorging
8.8/10
Klantvriendelijkheid
9/10
Informatie op de website
8.8/10
Kwaliteit producten
9/10

5228 Reviews

Tineke Wijnstekers

6/10

Het was een snelle levering. Meubel is mooi alleen hadden we wat problemen met in elkaar zetten. De achterwand was iets te groot waardoor hij er niet echt inpaste. Zelf de gleuf iets moeten... Het was een snelle levering. Meubel is mooi alleen hadden we wat problemen met in elkaar zetten. De achterwand was iets te groot waardoor hij er niet echt inpaste. Zelf de gleuf iets moeten vergroten.

Verbeterpunten of tips

Achterwand op de milimeter nauwkeurig maken. Zodat de klant niet zelf de gleuf moet vergroten !

Reactie Lumz.nl:

Hi Tineke,
Bedankt voor het plaatsen van een review!
Wat betreft de claim, hierover heb ik je een e-mail gestuurd 😉
Team LUMZ


Irene Anderson

10/10

Prima

Reactie Lumz.nl:

Hi Irene,
Hartelijk dank voor het plaatsen van een review!
Team LUMZ


Emma Brille

10/10

Top ervaring, prima kwaliteit en goede service

Sterke punten

Ze bellen wanneer ze komen, zo kun je zeker thuis zijn

Reactie Lumz.nl:

Hi Emma,
Dank voor je positieve review! 😊
Team LUMZ


Koen Olijerhoek

10/10

Ontzettend effieciente snelle levering. Product netjes zoals omschreven en goede kwaliteit! In elkaar zetten is net een tikkie meer gevorderd dan je gemiddelde Ikea meubel en vereiste in mijn geval... Ontzettend effieciente snelle levering. Product netjes zoals omschreven en goede kwaliteit! In elkaar zetten is net een tikkie meer gevorderd dan je gemiddelde Ikea meubel en vereiste in mijn geval een accuboor maar prima te doen. Ontzettend blij met mijn nieuwe stabureau en hij valt iedereen die ik op bezoek krijg ook direct op!

Sterke punten

Goede bouwkaliteit, mooie materialen, snelle levering

Reactie Lumz.nl:

Hi Koen,
Bedankt voor de tijd welke je hebt genomen om een review te plaatsen.
En wat leuk om te lezen dat de bezoekers het mooie bureau direct opvalt 😀
Veel plezier met je...
Hi Koen,
Bedankt voor de tijd welke je hebt genomen om een review te plaatsen.
En wat leuk om te lezen dat de bezoekers het mooie bureau direct opvalt 😀
Veel plezier met je aankoop!
Team LUMZ


Ric de Jong

10/10

Fijne website en snelle levering.

Sterke punten

Snel geleverd en mooie kwaliteit

Reactie Lumz.nl:

Hi Ric,
Dank voor het plaatsen van een review! 😊
Team LUMZ


Marja Bakker

10/10

Nee

Sterke punten

Heel mooi de salontafel super mooi

Verbeterpunten of tips

10

Reactie Lumz.nl:

Hi Marja,
Dank voor het achterlaten van een review!
Team LUMZ


J De heus

9/10

Goede ervaring, woesdag besteld en vrijdag binnen, werden netjes op de hoogte gehouden wanneer pakket binnenkwam

Sterke punten

Kwaliteit/prijs verhouding, bezorging netjes en op tijd

Verbeterpunten of tips

Geen

Reactie Lumz.nl:

Hi J. de Heus,
Bedankt voor het plaatsen van een review, en natuurlijk heel fijn om te lezen dat de kapstok tijdig is afgeleverd 😀
Team LUMZ


Mia Schulz

10/10

Goede service snelle levering

Reactie Lumz.nl:

Hi Mia,
Bedankt voor het plaatsen van een review! 😀
Team LUMZ


Rajae Dekkaki

8/10

Vlot en professioneel

Sterke punten

Persoonlijk contact ivm levering is in deze tijden goud waard. Was eerst heel verrast omdat ik het niet verwachte. Zeker een duim waard.

Reactie Lumz.nl:

Hi Rajae,
Dank voor het plaatsen van een mooie beoordeling! 😀
Team LUMZ


L

2/10

Slecht. Wacht al langer als 4 maanden op mijn bestelling terwijl er op de site stond dat levering tussen 3 en 6 werk dagen zou zijn, zijn nu 4 maanden verder en heb nog steeds niks ontvangen elke x... Slecht. Wacht al langer als 4 maanden op mijn bestelling terwijl er op de site stond dat levering tussen 3 en 6 werk dagen zou zijn, zijn nu 4 maanden verder en heb nog steeds niks ontvangen elke x is er zogenaamd een vertraging en dat al 4 maanden lang als je lang wilt wachten op je bestelling moet je zeker hier bestellen 1x en nooit meer!!!

Verbeterpunten of tips

De waarheid neerzetten op de site over levering

Reactie Lumz.nl:

Hi Tracy,
Wat vervelend dat je bestelling niet op tijd geleverd kan worden.
Dit is uiteraard niet wat je mag verwachten. Onze oprechte excuses hiervoor!
We hebben je een e-mail gestuurd...
Hi Tracy,
Wat vervelend dat je bestelling niet op tijd geleverd kan worden.
Dit is uiteraard niet wat je mag verwachten. Onze oprechte excuses hiervoor!
We hebben je een e-mail gestuurd 😉
Team LUMZ