Lumz.nl

Kwaliteit bezorging
Kwaliteit producten

Henk van Dongen

Goede en duidelijke website. De bezorging was helemaal oke op tijd
en goed verzorgd.

De informatie van levering was duidelijk en goed verzorgd.

Die heb ik niet.

Lode Vereecke

Prima bedrijf, zowel de omkadering bij de aankoop als de informatie betreffende de levering was top!

Lee

Ludiek bijzonder meubel gekocht, in goede staat afgeleverd. Belletje vooraf om te bezorgen. keurig en Professioneel

N. Witte

Heldere webwinkel met naast een mooi assortiment aan producten ook een goede klantenservice. Duidelijk bestel proces en status van de order, alsook kwalitatief goede producten.

Van Lier

Prima service

Je krijgt wat je op de foto ziet.

??

W. van der Veen

Slecht!!!

Via een advertentie wordt een kapstok met korting als laatste exemplaar aangeboden maar bij bestellen schakelt hij naar de gewone prijs. Hierover gebeld en dan wordt verteld dat deze net besteld is... Via een advertentie wordt een kapstok met korting als laatste exemplaar aangeboden maar bij bestellen schakelt hij naar de gewone prijs. Hierover gebeld en dan wordt verteld dat deze net besteld is en alleen nog met levertijd voor de gewone prijs te bestellen is.

Eleen Meijer

Prachtige winkel met top service!

Zelfs in de coronacrisis konden wij de winkel bezoeken en online onze bestelling plaatsen voor een bank. Die overigens ook zeer snel werd geleverd. Top service!

Freek Edeling

Zeer Goed

Goed product en snelheid van levering