Lumz.nl

Kwaliteit bezorging
Kwaliteit producten

Jerom Aerts

Wij zijn voor het aanschaffen van een bank naar de meubelzaak gegaan. Hier zijn wij vriendelijk te woord gestaan en hebben wij het grote assortiment van Lumz bekeken.

Na een goed nachtje...

Na een goed nachtje slapen hebben wij de bank via de website aangeschaft. Ook hier zijn wij eerst telefoonisch goed geholpen, wij hadden vragen over de maten van de bank. Snel na de aanschaf nam de bezorgdienst contact met ons op en hebben wij in een kort tijdslot een bezorg afspraak ingepland. De bezorgers waren erg vriendelijk en op tijd.

Dezelfde bezorgers kwamen langs nadat wij door onze goede ervaring met Lumz een tv-meubel hadden aangeschaft.

Goede kwaliteit producten. Grote meubelzaak met vriendelijk personeel. Bezorgdienst komt afspraken na.

De website kan in sommige gevallen een duidelijkere omschrijving van het product weergeven. Zoals de maten van de dozen waarin het product vervoerd wordt.

Michael van Esch

Duidelijke website en goede prijs. Krijgt wat je besteld

ronald batstra

Ervaring is positief, snelle levering en uitstekend product, bank zit heerlijk!

snelle levering en kwaliteit product

Aletta

Snelle levering, snel gebeld door het bedrijf dat mijn salontafels zou leveren. Goed ingepakt en afgeleverd, erg tevreden!

Benjamin

Geweldige service en supersnelle levering! Top

Goede service

Reactie Lumz.nl:

Beste Benjamin,
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring en nog veel plezier van de bank!
Met hartelijke groet,
Team klantenservice LUMZ

Lynn Fransen

Vriendelijke mensen die goed helpen

Klantvriendelijk

Corbet

Bezocht nav van website, prettige ervarinf

Kom beloftes na

Er 1 personeelslid, wat weinig

Mama

?

?

Geen opmerkingen. Ga zo door ?

Anouk

In 1 woord: geweldig !

Klantgerichtheid

Geen duur betaald telefoonnummer van bezorgdienst (80 ct) . Zij bellen met een anoniem nummer, dat is niet meer van deze tijd.