LUMZ

Stef

Goed!

Hi Stef,
Hartelijk dank voor het plaatsen van een beoordeling!

Jonathan Urey

Bureau gekocht

Hi Jonathan,
Bedankt voor het delen van jouw ervaring.
Hi Jonathan,
Bedankt voor het delen van jouw ervaring.
In je review schrijf je dat het bureau wat lichte beschadigen heeft. Wil je hier foto's van maken en ons daarover een e-mail sturen naar klantenservice@lumz.nl ?
Dan kijken we graag even met je mee.

Hertjens

Uitstellen van levering

Hi Ed,
Wat vervelend dat je bestelling niet op tijd geleverd kan worden.
Dit is uiteraard niet wat je mag verwachten. Onze oprechte excuses hiervoor!
We zouden eventueel mee kunnen...
Hi Ed,
Wat vervelend dat je bestelling niet op tijd geleverd kan worden.
Dit is uiteraard niet wat je mag verwachten. Onze oprechte excuses hiervoor!
We zouden eventueel mee kunnen kijken naar een passende compensatie voor het ontstane ongemak. Zou je een mail kunnen sturen naar klantenservice@lumz.nl zodat we je hier verder over kunnen infomeren?

Johanna Buijks

Hi Johanna,
Dank voor het plaatsen van een review!

Roger HOREMANS

Heel positief.

Hi Roger,
Sterke review 😉 Bedankt!

maik kuijpers

Mooi bedrijf Top bank! , zeer slechte afleverancier

Sue

Wij houden van de bank! Goede kwaliteit en mooi ontwerp. We hebben hem nu een maand en hij is huisdierbestendig gebleken: geen zichtbare haren of vlekken. Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding.

Hi Sue,
Mooi om te horen dat de Bodio Fame bank helemaal naar wens is en tevens ook huisdierbestendig is 😃
Dank je wel voor het delen van jouw ervaring.

sigrid mulder

Goed, erg mooie spullen

Abdelaziz Jouaoui

Fijne zaak, ben goed geholpen. Had een tafelbankje willen halen. Hier wilde ik in soundwoofer in verbergen. Ik mocht van de vriendelijke mevrouw even kijken of het paste voordat ik het product... Fijne zaak, ben goed geholpen. Had een tafelbankje willen halen. Hier wilde ik in soundwoofer in verbergen. Ik mocht van de vriendelijke mevrouw even kijken of het paste voordat ik het product eventueel zou kopen. Gelukkig paste het er goed in kon ik het bankje halen. Superblij!

Hi Abdelaziz,
Mooi om te lezen dat je tevreden bent over onze service en onze collega's uit de winkel - bedankt voor het delen 😊

Nina Liesker

Hi Nina,
WOW - een 10 😀 - Dank je wel!