LUMZ

J.O. De Visser

Heel correct,heel goed,werd steeds op de hoogte gehouden,prima.

Hi J.O. de Visser,
Dank voor het plaatsen van een beoordeling!

M. van der Draai

Prettig

Luna de Best

Fantastisch!

Hi Luna,
Dank voor het plaatsen van deze mooie review! 😀

Paul Dutting

Nette prijzen. Makkelijk bestellen en een snelle levering. Ik ben zeer tevreden, ook met de stoel 😀

Max

Oneerlijk en gelogen

Hi Max,
Wat vervelend dat je bestelling niet op tijd geleverd kan worden.
Dit is uiteraard niet wat je mag verwachten. Onze oprechte excuses hiervoor!
We zouden eventueel mee kunnen...
Hi Max,
Wat vervelend dat je bestelling niet op tijd geleverd kan worden.
Dit is uiteraard niet wat je mag verwachten. Onze oprechte excuses hiervoor!
We zouden eventueel mee kunnen kijken naar een passende compensatie voor het ontstane ongemak. Zou je een mail kunnen sturen naar klantenservice@lumz.nl zodat we je hier verder over kunnen infomeren?

Gert Besseling

In één woord geweldig!

Hi Gert,
Mooie review, dank voor het compliment namens het hele team van LUMZ 😀

Deb

Had een order geannuleerd maar hun gaven aan dat het via hun moest en niet via de koerier dienst die notabene leveren zal snap jij het nog? Gelukkig was gls stuk vriendelijker! En komt de sidetable... Had een order geannuleerd maar hun gaven aan dat het via hun moest en niet via de koerier dienst die notabene leveren zal snap jij het nog? Gelukkig was gls stuk vriendelijker! En komt de sidetable mooi terug en bestel ik daar nooit meer wat!

Hi Debbie,
Hi Debbie,
Op 29 mei jl heeft u bij ons een bestelling geplaatst. Deze bestelling is op 31 mei bij uw buren afgeleverd. In de tussentijd had u voldoende tijd om de bestelling bij ons te annuleren. U kiest ervoor om dit via GLS uit te voeren, wat niet de route van annulering is zoals ook op onze website staat aangegeven.
Zodra wij het pakket retour hebben ontvangen, storten wij het aankoopbedrag minus retourkosten terug op het bij ons bekende rekeningnummer.

KRIS VANGRUNDERBEECK

Positief

Hi Kris,
Dank voor het plaatsen van een review!
Wel jammer om te lezen dat het mechanisme van het deurtje stuk was. Heb je de servicemelding aangemeld bij onze klantenservice?
Zij helpen...
Hi Kris,
Dank voor het plaatsen van een review!
Zij helpen je graag verder.

Bep de Groen

Heel fijn om daar geweest te zijn. Ze denken met je mee. Levertijd is oké, en als je dan nog is een vraagje aan de telefoon hebt word je ook zo fijn geholpen..

Hi Bep,
Mooiere review kunnen we niet wensen, onwijs bedankt voor het delen van jouw ervaring! 😊

Stephanie Delalieux

Zeer positieve ervaring

Hi Stephanie,
Kijk, dat horen we graag terug - positieve klanten 😁
Veel plezier met je bank!