Lumz.nl

Kwaliteit producten

Elien Bekaert

Heel vlotte service

Hi Ellen,
Bedankt voor het plaatsen van een review!

M

Hele lange levertijd, sparen bestellingen op om in een keer te leveren, wel duurzaam, maar staat nergens vermeld. Na overleg kan dit anders. Levertijd verandert in de loop van de wachttijd, dit... Hele lange levertijd, sparen bestellingen op om in een keer te leveren, wel duurzaam, maar staat nergens vermeld. Na overleg kan dit anders. Levertijd verandert in de loop van de wachttijd, dit wordt pas duidelijk nadat je betaald hebt. Ook de voorspelde levertijd klopt soms niet.

Mooie spullen

Beter communiceren over dat jullie bestellingen samenvoegen, dus dat je langer moet wachten als je meer produkten hebt besteld met verschillende levertijd. Verder graag op de site de actuele... Beter communiceren over dat jullie bestellingen samenvoegen, dus dat je langer moet wachten als je meer produkten hebt besteld met verschillende levertijd. Verder graag op de site de actuele levertijd vermelden, niet na bestelling.

Hi Margo,
Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent met onze service, dat zien wij graag anders.
Hi Margo,
Op jouw e-mailadres tref ik geen order aan. Kunt u ons een e-mail sturen naar klantenservice@lumz.nl dan helpen we je graag verder.

B van der Meer

Fijn bedrijf met een meer dan goede communicatie en zeer klantvriendelijk.

Klantvriendelijk

Doreen Oosterman

Prima geregeld.

Snel geleverd en vriendelijke medewerkers aan de telefoon om afspraak levering te maken.

Hi Doreen,
Dank voor het compliment voor de collega's van onze klantenservice 😊

Manon

Volgende dag echt in huis.
Scherpe prijs

Hi Manon,
Bedankt voor het plaatsen van een review!

A.H. Sluijmer

Prima ervaring

Hi A.H. Sluijmer,
Dank voor het plaatsen van een review!

Danny Van Buuren

Geweldig bedrijf

Hi Danny,
Haha, mooi compliment - onwijs bedankt! 😊

Nathalie Termonen

Super, vriendelijke reactie per mail en telefoon. Snelle levering. Duidelijk over leveren en tijd.

Eerst informatie over de bank opgevraagd. Kreeg hier snel helder antwoord op. De bank op een maandag besteld en betaald. Dezelfde dag werd ik nog gebeld dat ze iedere dinsdag in mijn regio leveren.... Eerst informatie over de bank opgevraagd. Kreeg hier snel helder antwoord op. De bank op een maandag besteld en betaald. Dezelfde dag werd ik nog gebeld dat ze iedere dinsdag in mijn regio leveren. En via de mail kreeg ik van de koerierdienst track en trace zodat ik een tijdindicatie had wanneer ze leveren.

Kan zo even niets bedenken.

Hi Nathalie,
Fijn om te lezen dat alles vlot is verlopen met betrekking tot jouw bestelde bank - dank voor het delen!

Showroom aankoop

Zeer positief

Het artikel was op voorraad dus kon het meteen mee nemen

Hi Erwin,
Dank voor het delen van jouw ervaring!

Manon Videler

Goede kwaliteit meubels en snelle afhandeling

Duidelijk, snel en goede kwaliteit!

Niets. In deze vragenlijst staat een vraag over after sales. Heb daar 1 ster voor gegeven omdat er geen after sales is. Maar ons boeit dat niet. Als de bestelde tafel niet goed was had je ons... Niets. In deze vragenlijst staat een vraag over after sales. Heb daar 1 ster voor gegeven omdat er geen after sales is. Maar ons boeit dat niet. Als de bestelde tafel niet goed was had je ons vanzelf wel gehoord. Als we dan toch 1 verbeterpunt zouden moeten verzinnen dan is het het achterlaten van het verpakkingsmateriaal. Zou fijn zijn als dat meegenomen wordt.

Hi Manon,
Bedankt voor het achterlaten van een review en verbeterpunt 😉