maikel spijker

Wat mij heeft aangesproken tijdens de training is de manier waarop de theorie werd vertaald naar mijn werk waardoor ik ook meteen weet wat ik ermee kan doen. Hier ga ik zeker mee aan de slag, leuk!... Wat mij heeft aangesproken tijdens de training is de manier waarop de theorie werd vertaald naar mijn werk waardoor ik ook meteen weet wat ik ermee kan doen. Hier ga ik zeker mee aan de slag, leuk! Heel inspirerend!!

Anomiem

De manier waarop Erik (de trainer) situaties benut die zich tijdens de training voordoen als leermoment vond ik heel leerzaam. Door op deze manier met de theorie aan de slag te gaan blijft het beter... De manier waarop Erik (de trainer) situaties benut die zich tijdens de training voordoen als leermoment vond ik heel leerzaam. Door op deze manier met de theorie aan de slag te gaan blijft het beter hangen.

bob bevers

Ik heb heel veel gehad aan de voorbeelden, de inhoud en modellen. Een sterk verhaal, iets waar ik echt wat mee wil doen. Je kan zo'n verschil maken met de juiste mindset en de juiste benadering naar... Ik heb heel veel gehad aan de voorbeelden, de inhoud en modellen. Een sterk verhaal, iets waar ik echt wat mee wil doen. Je kan zo'n verschil maken met de juiste mindset en de juiste benadering naar anderen. Het stellen van doelen en niet blanco ergens instappen, maar echt streven voor wat je wilt bereiken. Dat vond ik heel erg aansprekend.

kari vonkert

Wat mij vanuit deze training het meest is bijgebleven is de manier waarop je jezelf kunt blijven motiveren. Ondanks dat ik dit wel al wist is de manier waarop het nu is benaderd toch weer een... Wat mij vanuit deze training het meest is bijgebleven is de manier waarop je jezelf kunt blijven motiveren. Ondanks dat ik dit wel al wist is de manier waarop het nu is benaderd toch weer een eye-opener.

merlijn rorink

Een training waar ik echt wat van heb opgestoken. De onderwerpen en de confrontatie met de manier waarop ik nu neig te denken hebben mij in de training het meest aangesproken.

Stef Tijsseling

Goede training, incessant een gedeelte heel confronterend met een persoonlijk niveau van communiceren. Er werden veel praktijk voorbeelden aangehaald die van toepassing zijn op mijzelf. Intensieve... Goede training, incessant een gedeelte heel confronterend met een persoonlijk niveau van communiceren. Er werden veel praktijk voorbeelden aangehaald die van toepassing zijn op mijzelf. Intensieve training waar je ontzettend veel uithaalt. Zeker een aanrader!

Ik heb veel van de training opgestoken door de betrokkenheid, directheid, kennis en enthousiasme van de trainer. De persoonlijke benadering en inhoud van de training sprake mij het meeste aan.

Thom Claes

Een goede trainer Erik van Gend die de theorie zo heeft kunnen overbrengen dat ik deze gelijk in praktijk kan toepassen. Voor mij een zeer nuttige training geweest met interessante topics.

Tjarda Looman

Ik vond het fijn dat er ingegaan werd op onze praktijk situaties. De trainer gaf ook heel veel informatie en handvatten waar ik gelijk wat mee kan. Sterk onderbouwd op basis van wetenschappelijke... Ik vond het fijn dat er ingegaan werd op onze praktijk situaties. De trainer gaf ook heel veel informatie en handvatten waar ik gelijk wat mee kan. Sterk onderbouwd op basis van wetenschappelijke modellen.

Esperanza van Daalen

De training vormt een goede basis om verder mee aan de slag te gaan. Het persoonlijke contact en de persoonlijke invulling van Erik vond ik erg prettig en hebben mij geholpen de theorie meer op... De training vormt een goede basis om verder mee aan de slag te gaan. Het persoonlijke contact en de persoonlijke invulling van Erik vond ik erg prettig en hebben mij geholpen de theorie meer op mijzelf te kunnen betrekken.