Jos

De praktijkvoorbeelden van de trainer en de mede cursisten spraken me aan. Ook de behandelde onderwerpen in de training die werden toegepast op de groep. Ik vond de training nuttig, leuk,... De praktijkvoorbeelden van de trainer en de mede cursisten spraken me aan. Ook de behandelde onderwerpen in de training die werden toegepast op de groep. Ik vond de training nuttig, leuk, interessant, leerzaam en een echte eye-opener. Je hebt er echt veel aan in de toekomst.

Bertus Zwerver

Wat mij aan heeft gesproken in de training was dat de opgedane kennis meteen toegepast kon worden in mijn praktijk situaties. Ik vond het een leuke, interessante en leerzame training!

Jolien

De motiverende houding van de trainer en de manier waarop de theorie wordt behandeld hebben mij het meest aangesproken. Ik zou deze training zeker aanbevelen. Je krijgt veel inzicht in jezelf en... De motiverende houding van de trainer en de manier waarop de theorie wordt behandeld hebben mij het meest aangesproken. Ik zou deze training zeker aanbevelen. Je krijgt veel inzicht in jezelf en wordt gespiegeld waardoor ik mijn vooraf opgestelde doelen heb behaald. De training geeft wat het belooft.

Jacquin Bachet

Mij spraken de diversiteit van de training en de groep en de 1-op-1 dialogen het meest aan. Ik zou de training zeker aanraden aan anderen en ze vertellen dat het een echte eye-opener is.

Stephan

Het achterhalen van persoonlijke belangen van de medewerkers en hoe hiermee om te gaan en duidelijk maken van doelen sprak me aan. Ik vond het een interessante en bruikbare training over soorten... Het achterhalen van persoonlijke belangen van de medewerkers en hoe hiermee om te gaan en duidelijk maken van doelen sprak me aan. Ik vond het een interessante en bruikbare training over soorten leiderschap en praktische handvatten voor in de praktijk.

Jacqueline

De verhouding tussen theorie met de voorbeelden en veel ruimte om te oefenen was prima in balans. Ik vond het een hele praktische training en je komt echt uit je comfortzone door de kleine groep en... De verhouding tussen theorie met de voorbeelden en veel ruimte om te oefenen was prima in balans. Ik vond het een hele praktische training en je komt echt uit je comfortzone door de kleine groep en de veilige omgeving.

Mij sprak aan in de training: de theorie doorlopen aan de hand van praktijkcasussen, veel praktijkervaringen uitwisselen en de update van veel bekende weetjes. Ik zou de cursus aanbevelen bij mensen... Mij sprak aan in de training: de theorie doorlopen aan de hand van praktijkcasussen, veel praktijkervaringen uitwisselen en de update van veel bekende weetjes. Ik zou de cursus aanbevelen bij mensen die invloed hebben op de toepassing in het bedrijf waar ze werken (veelal minder grote bedrijven).

Floris

Wat mij het meeste heeft aangesproken tijdens het volgen van deze training is de theorie en het daarna oefenen van deze theorie in de praktijk. Ik vond het een leuke training en effectief om te... Wat mij het meeste heeft aangesproken tijdens het volgen van deze training is de theorie en het daarna oefenen van deze theorie in de praktijk. Ik vond het een leuke training en effectief om te volgen.

Joost Lohuis

Het heeft me aangesproken in deze training om van ongewenst gedrag, gewenst gedrag te maken met behulp van RET. Ik vond het een goede training om meer inzicht te krijgen in je ontwikkelingspunten en... Het heeft me aangesproken in deze training om van ongewenst gedrag, gewenst gedrag te maken met behulp van RET. Ik vond het een goede training om meer inzicht te krijgen in je ontwikkelingspunten en handvatten mee te geven om hieraan te werken.

Bianca van Rooij

De praktische voorbeelden en het oefenen met eigen casus spraken me aan in de training en daarnaast sluit het aan op de persoonlijke ontwikkeling van de deelnemers. Ik vond het een praktisch... De praktische voorbeelden en het oefenen met eigen casus spraken me aan in de training en daarnaast sluit het aan op de persoonlijke ontwikkeling van de deelnemers. Ik vond het een praktisch toepasbare cursus die gericht is op persoonlijke ontwikkeling en gespitst op je eigen situatie waarin je direct je leidinggevende functie kan toepassen/proberen/oefenen.