Kelly

De manier waarop de trainer de training vorm geeft is actief, vol kennis en kunde, mooie bruggetjes, veel sociale bewijslast en mensenkennis. Deze training is zeker een toegevoegde waarde, ik kan... De manier waarop de trainer de training vorm geeft is actief, vol kennis en kunde, mooie bruggetjes, veel sociale bewijslast en mensenkennis. Deze training is zeker een toegevoegde waarde, ik kan dus ook zeker aanbevelen!

Hans Heering

Wat mij het meest heeft aangesproken: ik vond het een erg leuke training en ik heb geleerd meer bewust bezig te zijn met een gesprek. Ik raad deze training zeker ook aan anderen aan!

Kelly Cornelissen

De persoonlijke benadering en investering in ontwikkeling en het 'echt' zien van de individuen sprak mij erg aan. Ik zal andere de waarden van de ontvangen stof en het toepassen hiervan zeker... De persoonlijke benadering en investering in ontwikkeling en het 'echt' zien van de individuen sprak mij erg aan. Ik zal andere de waarden van de ontvangen stof en het toepassen hiervan zeker aanbevelen.

Marco Vonk

De hoeveelheid praktische oefeningen vond ik erg fijn, dit spreekt mij veel meer aan dan alleen harde stof. Ik heb ook een goed beeld gekregen van waar ik nu sta. Dus ik kan deze training zeker... De hoeveelheid praktische oefeningen vond ik erg fijn, dit spreekt mij veel meer aan dan alleen harde stof. Ik heb ook een goed beeld gekregen van waar ik nu sta. Dus ik kan deze training zeker aanbevelen!

Adrian

Wat me heeft aangesproken is dat ik bij mezelf heb ontdekt waarom ik soms dingen niet doe (omdat ik het niet durf). En ook het leren hoe ik dit kan oppakken. Als iemand last heeft van niet goed... Wat me heeft aangesproken is dat ik bij mezelf heb ontdekt waarom ik soms dingen niet doe (omdat ik het niet durf). En ook het leren hoe ik dit kan oppakken. Als iemand last heeft van niet goed kunnen communiceren/assertief kunnen zijn, zou ik deze training zeker aanraden.

Deze training is aan te raden als je jezelf wil ontwikkelen. De communicatie en het oefenen van casuïstiek in de groep hebben mij het meest aangesproken. Als volgende training zou ik graag Effectief... Deze training is aan te raden als je jezelf wil ontwikkelen. De communicatie en het oefenen van casuïstiek in de groep hebben mij het meest aangesproken. Als volgende training zou ik graag Effectief Communiceren volgen.

Dorien

Zeer aan te raden training. Ik heb veel geleerd tijdens de training. De trainer heeft een veilige sfeer weten te creëren. Daarnaast vond ik het ook een goede verhouding tussen theorie en praktijk.

Femke

Doen! Een goede interactieve training met een zorgvuldige selectie qua samenstelling van de groep. Tijdens de training krijg je veel persoonlijke aandacht en inzicht je kwaliteiten en hoe die naar... Doen! Een goede interactieve training met een zorgvuldige selectie qua samenstelling van de groep. Tijdens de training krijg je veel persoonlijke aandacht en inzicht je kwaliteiten en hoe die naar boven te halen.

Dominique

Theorie voor kleine dingen die je kunnen helpen bij een betere prestatie, de voorbereiding en de praktijk oefeningen spraken mij erg aan. Ik vind deze training een aanrader, al neem je maar één ding... Theorie voor kleine dingen die je kunnen helpen bij een betere prestatie, de voorbereiding en de praktijk oefeningen spraken mij erg aan. Ik vind deze training een aanrader, al neem je maar één ding mee uit de training, dan leer je nog steeds.

Janet

De praktische tips waar ik mee uit de voeten kan hebben mij het meest aangesproken in deze training. Ik zou anderen willen meegeven dat het een heel nuttige training is, waarbij je wordt geholpen om... De praktische tips waar ik mee uit de voeten kan hebben mij het meest aangesproken in deze training. Ik zou anderen willen meegeven dat het een heel nuttige training is, waarbij je wordt geholpen om een rol als leider van de groep serieus in te vullen.