YEARTH

Wat me aansprak was zeker de enthousiaste trainer! Je behandeld verschillende casussen, praktijk voorbeelden en dat word afgewisseld met theorie. Het is erg leerzaam juist door de praktijk... Wat me aansprak was zeker de enthousiaste trainer! Je behandeld verschillende casussen, praktijk voorbeelden en dat word afgewisseld met theorie. Het is erg leerzaam juist door de praktijk voorbeelden en de feedback die je terug krijgt.

Tijdens de training Effectieve Acquisitie is echt zeer waardevolle informatie en kennis gedeeld. Dit is heel nuttig en zinvol voor de toepassing in praktijk. De trainer heeft ook echt enorm veel... Tijdens de training Effectieve Acquisitie is echt zeer waardevolle informatie en kennis gedeeld. Dit is heel nuttig en zinvol voor de toepassing in praktijk. De trainer heeft ook echt enorm veel ervaring en is kundig in het geven van deze training. Dit werkt heel motiverend. Ik vond het leerzaam en vooral heel leuk. Echt aan te raden.

De training heeft een hele persoonlijke insteek, die ik heel fijn vond. Er was veel interactie en er werd veel gewerkt met praktijkvoorbeelden, waardoor alle informatie heel nuttig was om nu te... De training heeft een hele persoonlijke insteek, die ik heel fijn vond. Er was veel interactie en er werd veel gewerkt met praktijkvoorbeelden, waardoor alle informatie heel nuttig was om nu te kunnen toepassen in praktijk. Het is een hele goede introductie in de projectmanagement en zou het zeker aanraden. Ook als je geen projectmanager bent.

Sophia v/d Laan

Wat mij aanspreekt in de training Persoonlijk Leiderschap in 4 maanden is dat je goed leert hoe je zelf de regie neemt. Het is een training die waardevol is voor iedereen!

Veel verdiepende inzichten en onderwerpen om mee aan de slag te gaan. Je krijgt bruikbare tools om het praktisch te maken en het sluit goed aan bij mijn leervragen. Ik raad de training zeker aan,... Veel verdiepende inzichten en onderwerpen om mee aan de slag te gaan. Je krijgt bruikbare tools om het praktisch te maken en het sluit goed aan bij mijn leervragen. Ik raad de training zeker aan, het geeft je veel zelfreflectie en mogelijkheden tot groei.

Dick Hobé

Je krijgt duidelijke uitleg en goede tips en tops die je in de praktijk goed kan gebruiken. Het is een goede training waar duidelijkheid sterk naar voren komt! Echt een aanrader.

Rob Smit

Ik heb mooie inzichten gekregen en ben mezelf meer bewust geworden van de zaken om mij heen. Je gaat met veel praktijk oefeningen aan de gang en de groep was veelzijdig met veel verschillende... Ik heb mooie inzichten gekregen en ben mezelf meer bewust geworden van de zaken om mij heen. Je gaat met veel praktijk oefeningen aan de gang en de groep was veelzijdig met veel verschillende persoonlijkheden.

Vanessa

Wat mij het meest heeft aangesproken in de training Effectief Communiceren in 2 dagen was leren hoe je een gesprek kunt ombuigen van negatief naar positief. De training is zeer leerzaam.

Robert

Ik heb de training Effectieve Acquisitie heel fijn ervaren. De trainer was ook heel sympathiek en heeft mij met voorbeelden uit de praktijk veel geleerd wat ik in praktijk kan toepassen. Het heeft... Ik heb de training Effectieve Acquisitie heel fijn ervaren. De trainer was ook heel sympathiek en heeft mij met voorbeelden uit de praktijk veel geleerd wat ik in praktijk kan toepassen. Het heeft me inzicht gegeven in hoe je inspeelt op een bepaalde situatie wanneer je met acquisitie bezig bent. Fijne training en aan te raden.

Kaj

Ik zou willen zeggen dat de training echt heel goed is. Ik heb het heel fijn ervaren. De trainer heeft het heel goed gedaan en heeft echt kennis van zaken. Het heeft mij een bredere kijk op verkoop... Ik zou willen zeggen dat de training echt heel goed is. Ik heb het heel fijn ervaren. De trainer heeft het heel goed gedaan en heeft echt kennis van zaken. Het heeft mij een bredere kijk op verkoop gegeven en veel inzichten voor de praktijk.