YEARTH

De training Coachend Leiderschap was heel interactief en totaal niet saai. Go for it! En je leert er enorm veel van (ook over jezelf leer je enorm veel tijdens de training)

Mathijs

De manier waarop de trainer verteld wat zijn eigen ervaringen zijn was erg waardevol. De stof werd flexibel ingezet en naar onze behoeftes aangepast. De trainer zet je aan, geeft je stof tot denken,... De manier waarop de trainer verteld wat zijn eigen ervaringen zijn was erg waardevol. De stof werd flexibel ingezet en naar onze behoeftes aangepast. De trainer zet je aan, geeft je stof tot denken, echt top!

Cor de Bruin

Het was een fijne groep, verschillende leeftijden wat erg fijn was. Er werd op een interactieve manier les gegeven. Je leert ontzettend veel van de training en het is een echte aanrader!

Linda van Kan

Je krijgt veel praktijk voorbeelden, een duidelijke uitleg. Ik vond het heel nuttig en ontzettend leerzaam. Ik heb er veel van geleerd. Ik kan het nu zakelijke en ook privé goed toepassen.

Sara

Wat mij het meest heeft aangesproken in de training Assertief Optreden en Communiceren was het oefenen met de groep. Wat ik graag zou willen vertellen aan anderen is dat de training leerzaam is.

Wat mij het meest heeft aangesproken in de training was de afwisseling tussen theorie & praktijk. De training geeft veel inzicht in jezelf en handvatten voor verbetering. Het is een interactieve... Wat mij het meest heeft aangesproken in de training was de afwisseling tussen theorie & praktijk. De training geeft veel inzicht in jezelf en handvatten voor verbetering. Het is een interactieve training.

Wat me zeer heeft aangesproken in de training is de rust, duidelijkheid en toepasbare combinatie van theorie en praktijk. Alles is goed toepasbaar en het was een fijne kleine setting.

De training Projectmanagement is een interactieve training met veel voorbeelden waarmee je gaat oefenen. Vooral de praktische kennis over de in te zetten digitale tools sprak mij erg aan in de... De training Projectmanagement is een interactieve training met veel voorbeelden waarmee je gaat oefenen. Vooral de praktische kennis over de in te zetten digitale tools sprak mij erg aan in de training.

Fatima

Wat mij het meest heeft aangesproken in de training Professioneel Adviseren was de energie en de vibe van de trainer. Het tempo zat er goed in, lekker vlot. Je krijg meer inzicht over wat er bij... Wat mij het meest heeft aangesproken in de training Professioneel Adviseren was de energie en de vibe van de trainer. Het tempo zat er goed in, lekker vlot. Je krijg meer inzicht over wat er bij gesprekken zoal komt kijken.

Miranda

Onder de radar gebeurt er veel meer in gesprekken en dit kan je beïnvloeden. De trainer kan goed demonstreren hoe je de verschillende gedragingen kan herkennen en hoe je daar mee om kan gaan. Het is... Onder de radar gebeurt er veel meer in gesprekken en dit kan je beïnvloeden. De trainer kan goed demonstreren hoe je de verschillende gedragingen kan herkennen en hoe je daar mee om kan gaan. Het is een zinvolle training waarbij je veel meer mogelijkheden krijgt.