YEARTH

De trainer had een enorm veel ervaring en expertise in het vak gebied wat erg fijn is. Doordat hij zeer veel kennis heeft kan hij direct met me meedenken. Al met al top!

Wat ik fijn vond was de indeling van de training, een deel theorie en genoeg tijd voor de praktijk casussen en oefeningen. De training is erg toegankelijk en ook zeker interactief.

Leong

Je bespreekt een aantal casussen in de training. Je krijgt toepasbare technieken voor in de praktijk, erg fijn. Je leert hoe je voor jezelf op komt zonder de ander hiermee te kwetsen en hoe je... Je bespreekt een aantal casussen in de training. Je krijgt toepasbare technieken voor in de praktijk, erg fijn. Je leert hoe je voor jezelf op komt zonder de ander hiermee te kwetsen en hoe je respectvol met elkaar kan praten.

Oprecht een leerzame training. Je leert meer over jezelf en waarom je bepaalde dingen doet. Wat ook heel interessant was is van een "maar" een "ik stel voor" te maken.

Kelly

Een waarde volle training waarvan de inhoud duidelijk is. Je krijgt voldoende praktische tips. Wat erg fijn is dat je ook je ervaringen met elkaar kan delen dat daar ook de tijd en ruimte voor is.

Nancy Hollander

Het is een persoonlijke en praktijkgerichte training. Kreeg genoeg handvaten voor het oplossen van mijn GAB analyse. Het is zeer waardevol om succesvol salesmanagement te kunnen uitvoeren met... Het is een persoonlijke en praktijkgerichte training. Kreeg genoeg handvaten voor het oplossen van mijn GAB analyse. Het is zeer waardevol om succesvol salesmanagement te kunnen uitvoeren met duidelijke visie/ strategie.

Jorrit Derksen

We hadden een kleine groep, fijne locatie, goede klik met elkaar en een goede trainer! Door deze setting een hele persoonlijke training kunnen volgen vandaar de hoge cijfers. Voor een startende... We hadden een kleine groep, fijne locatie, goede klik met elkaar en een goede trainer! Door deze setting een hele persoonlijke training kunnen volgen vandaar de hoge cijfers. Voor een startende accountmanager een perfecte "basis" om de weg op te gaan.

Hannah

Het is een interessante training waarbij je handvatten krijgt om strategisch projectmanagement toe te passen. Met opdrachten die in de praktijk gebruikt kunnen worden maar ook aan het denken zet.

De openheid binnen de groep en de herkenbaarheid van de anderen bij de besproken onderwerpen sprak mij erg aan. Je leert jezelf nog beter kennen en herkennen, maar ook anderen.

Patricia

Wat mij het meest heeft aangesproken in de training was de vorm. De trainster ging 'buiten het boekje om' en gaf aandacht/opdrachten aan wat op dit moment nodig was. Heel waardevol in een setting... Wat mij het meest heeft aangesproken in de training was de vorm. De trainster ging 'buiten het boekje om' en gaf aandacht/opdrachten aan wat op dit moment nodig was. Heel waardevol in een setting met andere onbekenden