Glenn Hiensch

De training is zeker de moeite waard. Je krijgt veel inzicht in je vakgebied en zaken waar je direct iets mee kan. De concrete, directe en persoonlijke benadering tijdens de training vond ik erg... De training is zeker de moeite waard. Je krijgt veel inzicht in je vakgebied en zaken waar je direct iets mee kan. De concrete, directe en persoonlijke benadering tijdens de training vond ik erg fijn.

D. Heldoorn

1. Praktijk en persoons gerichte training met een hele goeie theorieën. Vooral de aansluiting met onze business vond ik heel sterk, daardoor herken je meteen waar je dagelijks mee struggeled. Zeer... 1. Praktijk en persoons gerichte training met een hele goeie theorieën. Vooral de aansluiting met onze business vond ik heel sterk, daardoor herken je meteen waar je dagelijks mee struggeled. Zeer nuttige training, ik zou het zeker aanraden!

Mitchell Lustig

Een interessante training waar je eigen input gewaardeerd wordt. Bruikbare methodes en goede handvatten om in praktijk toe te kunnen passen. Ik ga hier meteen mee aan de slag en kan dit zeker aan... Een interessante training waar je eigen input gewaardeerd wordt. Bruikbare methodes en goede handvatten om in praktijk toe te kunnen passen. Ik ga hier meteen mee aan de slag en kan dit zeker aan iedereen aanbevelen!

Isa Tan-A-Kiam

De persoonlijke benadering van de trainer heeft mij het meest aangesproken in deze training. Ik heb veel geleerd, een zeer effectieve training. Vooral doen deze training, ik kan dit zeker aanbevelen.

Rico Meijer

Tijdens de training zijn veel voorbeelden aan bod gekomen die ik echt herken. Een trainer met humor, super veel kennis en know how een een hele enthousiaste, aanstekelijke manier van trainen.

Anpniem

Zeker een aanrader. De training geeft inzicht in je eigen manier van doen en mogelijke verbeterpunten voor mijzelf, de manier waarop ik werk en voor de organisatie. Echt een aanrader!

De training bestaat grotendeels uit nuttige oefeningen en rollenspellen. Je krijgt daardoor veel praktische vaardigheden en tips mee. De trainer laat je inzien wat er gebeurt in conflictsituaties en... De training bestaat grotendeels uit nuttige oefeningen en rollenspellen. Je krijgt daardoor veel praktische vaardigheden en tips mee. De trainer laat je inzien wat er gebeurt in conflictsituaties en hoe je daar het beste mee kan omgaan. Goede training!

Helna

Ik vond het erg fijn om samen met de trainer te sparren en één op één te communiceren. Ik heb er veel van geleerd en zou een ander zeker aanraden deze training ook te volgen!

David

Heel nuttig om jezelf te ontwikkelen zowel persoonlijk als zakelijk. Wat ik heb meegenomen is het bewust worden/het bewust nadenken over bepaalde situaties en hoe je overkomt versus hoe je goed over... Heel nuttig om jezelf te ontwikkelen zowel persoonlijk als zakelijk. Wat ik heb meegenomen is het bewust worden/het bewust nadenken over bepaalde situaties en hoe je overkomt versus hoe je goed over zou komen.

Morjolein

Ik vond de training zeer proactief met ook een positieve aanpak. Veel "leaning by doing" en evalueren. Veel interessante onderwerpen, met inspirerende materialen die zijn getoond en een kleine... Ik vond de training zeer proactief met ook een positieve aanpak. Veel "leaning by doing" en evalueren. Veel interessante onderwerpen, met inspirerende materialen die zijn getoond en een kleine trainingsgroep.