De methoden, het in gesprek gaan en het materiaal dat we hebben gebruikt sprak mij erg aan. Het was een ontzettende leerzame training en het heeft mij handvatten voor de toekomst gegeven.

De betrokkenheid en inzet van de trainer vond ik erg goed! Ze zet je echt aan tot in beweging komen waardoor je alles sneller oppikt. Er verandert echt iets en dit wordt ook echt bevestigd door mijn... De betrokkenheid en inzet van de trainer vond ik erg goed! Ze zet je echt aan tot in beweging komen waardoor je alles sneller oppikt. Er verandert echt iets en dit wordt ook echt bevestigd door mijn leidinggevende.

Daphne

Leuke opdrachten, zet jezelf aan het nadenken. Je leert de andere deelnemers ook goed kennen door samen te werken, samen uitdagingen oplossen en werk situaties bespreken. De training was leerzaam en... Leuke opdrachten, zet jezelf aan het nadenken. Je leert de andere deelnemers ook goed kennen door samen te werken, samen uitdagingen oplossen en werk situaties bespreken. De training was leerzaam en heeft toegevoegde waarde. Zeker een aanrader als je jezelf op een positieve manier wilt ontwikkelen.

Tean Bakkenes

De benadering van hoe het brein functioneert/ reageert op situaties en hoe je er als persoon naar kan handelen als je het via een andere inslag benaderd. Ik zou deze training zeker aanraden als je... De benadering van hoe het brein functioneert/ reageert op situaties en hoe je er als persoon naar kan handelen als je het via een andere inslag benaderd. Ik zou deze training zeker aanraden als je klaar bent/open staat voor kritische zelfreflectie.

Thomas

Inzicht in de mogelijkheden, om mensen te steunen en ook jezelf op het juiste pad te houden sprak me aan in de training. Ik vond het een leuke, leerzame basiscursus over leidinggeven en zou het... Inzicht in de mogelijkheden, om mensen te steunen en ook jezelf op het juiste pad te houden sprak me aan in de training. Ik vond het een leuke, leerzame basiscursus over leidinggeven en zou het anderen aanraden.

Sietse

Door deze training heb ik zelf een hele andere kijk gekregen naar wat leiderschap nou eigenlijk is en inhoudt. Dit is mij zeker bijgebleven. Als ik de training zou moeten omschrijven aan anderen zou... Door deze training heb ik zelf een hele andere kijk gekregen naar wat leiderschap nou eigenlijk is en inhoudt. Dit is mij zeker bijgebleven. Als ik de training zou moeten omschrijven aan anderen zou ik zeggen dat het je een meerwaarde berngt met wat je voorheen voor ogen had.

Rinske de Vries

De ontzettend leuke en leerzame oefenmaterie en casuïstiek, plus de tot uitvoer brengen van het geleerde vond ik interessant. Ik zou anderen willen vertellen de training zeker te doen! Het is erg... De ontzettend leuke en leerzame oefenmaterie en casuïstiek, plus de tot uitvoer brengen van het geleerde vond ik interessant. Ik zou anderen willen vertellen de training zeker te doen! Het is erg leerzaam en een goede spiegel.

Moraimah

De intensiteit van de training vond ik geweldig! Zeer actief, inspirerend en confronterend. Zeker aan te bevelen als je jezelf wilt ontwikkelen op het gebied van communicatie op meerdere niveaus.

Erg handig voor mij is de dagelijkse toepasbaarheid van de geleerde theorie. Er werd goede informatie gegeven en het werken in kleine groepen was fijn. Het was een super trainster!

Kelly

De manier waarop de trainer de training vorm geeft is actief, vol kennis en kunde, mooie bruggetjes, veel sociale bewijslast en mensenkennis. Deze training is zeker een toegevoegde waarde, ik kan... De manier waarop de trainer de training vorm geeft is actief, vol kennis en kunde, mooie bruggetjes, veel sociale bewijslast en mensenkennis. Deze training is zeker een toegevoegde waarde, ik kan dus ook zeker aanbevelen!