YEARTH

Wat mij het meest heeft aangesproken in de training Verandermanagement waren de praktijkvoorbeelden in combinatie met de theorie. De training is zeer relevant voor mensen die betrokken zijn bij... Wat mij het meest heeft aangesproken in de training Verandermanagement waren de praktijkvoorbeelden in combinatie met de theorie. De training is zeer relevant voor mensen die betrokken zijn bij verandertrajecten.

Michiel

De training is een goede mix tussen de theorie en de praktijk. Je krijgt duidelijke handvaten om daad werkelijk het geleerde toe te kunnen passen in het dagelijkse en zakelijke leven.

Angela

Het was een fijne open groep om de training in te volgen. We konden elkaar samen helpen met concrete situaties die we uit eigen ervaring hebben meegenomen. Al met al een leervolle training.

Het is een leuke training die je soms een spiegel voorhoud om eens te kijken hoe dingen overkomen en hoe je dingen kan ontvangen. Je kan mooi de ervaringen delen en aan de hand van verschillende... Het is een leuke training die je soms een spiegel voorhoud om eens te kijken hoe dingen overkomen en hoe je dingen kan ontvangen. Je kan mooi de ervaringen delen en aan de hand van verschillende modellen dit bespreken.

Richard

De training is goed bevallen, je gaat resultaat gericht aan de gang. Je kan uiteindelijk goed de signalen herkennen in het verbale en non-verbale gedrag van anderen. Een goede training!

Shaquille

Op deze manier ga ik zelfverzekerder een gesprek in. Het kernkwadrant heeft me veel inzicht gegeven. Dit is een mooie training voor een ieder om te volgen. Je creëert meer bewustwording van je eigen... Op deze manier ga ik zelfverzekerder een gesprek in. Het kernkwadrant heeft me veel inzicht gegeven. Dit is een mooie training voor een ieder om te volgen. Je creëert meer bewustwording van je eigen kunnen.

Wanda de Mooij

Wat me echt aansprak was de persoonlijke en fijne manier van de docent met genoeg tijd om met aandacht naar elkaar te luisteren en van elkaar te leren. Een leerzame training die je de spiegel doet... Wat me echt aansprak was de persoonlijke en fijne manier van de docent met genoeg tijd om met aandacht naar elkaar te luisteren en van elkaar te leren. Een leerzame training die je de spiegel doet voorhouden.

Kaj Ooms

Na eerder de training Effectieve Acquisitie te hebben gevolgd en heel fijn te hebben ervaren, heb ik nu deze training met heel veel plezier gevolgd. Ik heb er veel uit geleerd dat ik kan gaan... Na eerder de training Effectieve Acquisitie te hebben gevolgd en heel fijn te hebben ervaren, heb ik nu deze training met heel veel plezier gevolgd. Ik heb er veel uit geleerd dat ik kan gaan toepassen en ook de trainer was heel prettig en heeft enorm veel kennis wat hij op een goede manier overbrengt.

Remco Reuvers

Tijdens de training hebben we in relatief weinig tijd enorm veel behandeld, zodat je bekend genoeg wordt met de onderdelen binnen Projectmanagement. Met de huidige kennis en wellicht toekomstige... Tijdens de training hebben we in relatief weinig tijd enorm veel behandeld, zodat je bekend genoeg wordt met de onderdelen binnen Projectmanagement. Met de huidige kennis en wellicht toekomstige verdieping kan ik voldoende toepassen in de rol die ik heb. Ook de trainer heb ik als heel fijn ervaren. Er was veel interactie waardoor het rendement hoog lag en de sfeer heel fijn was.

Wat me aansprak was zeker de enthousiaste trainer! Je behandeld verschillende casussen, praktijk voorbeelden en dat word afgewisseld met theorie. Het is erg leerzaam juist door de praktijk... Wat me aansprak was zeker de enthousiaste trainer! Je behandeld verschillende casussen, praktijk voorbeelden en dat word afgewisseld met theorie. Het is erg leerzaam juist door de praktijk voorbeelden en de feedback die je terug krijgt.