Anomien

Wat mij tijdens de training het meest heeft aangesproken is de persoonlijke benadering van de trainer, de praktische benadering en de reflectie en input van de groep. Het kan je leven veranderen als... Wat mij tijdens de training het meest heeft aangesproken is de persoonlijke benadering van de trainer, de praktische benadering en de reflectie en input van de groep. Het kan je leven veranderen als je ervoor open staat!

De variatie in de groep was erg leuk, iedereen was open en geïnteresseerd. Daarnaast voelde de trainer goed aan waar de behoefte lag. Op het moment dat je je durft open te stellen kun je echt... De variatie in de groep was erg leuk, iedereen was open en geïnteresseerd. Daarnaast voelde de trainer goed aan waar de behoefte lag. Op het moment dat je je durft open te stellen kun je echt resultaat boeken in mijn job.

Guo Cheng Tschi

Kleine groep waardoor er aandacht en ruimte is om te oefenen en de trainer die goed inspeelt op de behoefte vanuit de groep maken deze training voor mij erg leerzaam. Doen!

L. Zegers

Wat mij het meest heeft aangesproken aan deze yearth training? Het programma, de opzet, de trainer. Eigenlijk alles wel, veel aan gehad en kan dit dus zeker aanbevelen aan anderen.

Roy

Een goede training waar ik veel aan heb gehad. Veel momenten waarop ik een eye opener heb mee gekregen. Ik kijk uit naar mijn volgende training bij Erik van Gend.

Harald Seijnaeve

Was een mooie sessie die goed inspeelde op de dagelijkse actualiteit waar wij mee te maken hebben in een sterk veranderende markt. Inspirerend en verhelderend, kan dit zeker aan iedereen... Was een mooie sessie die goed inspeelde op de dagelijkse actualiteit waar wij mee te maken hebben in een sterk veranderende markt. Inspirerend en verhelderend, kan dit zeker aan iedereen aanbevelen.

Ben

Wat mij tijdens de training het meest is bijgebleven zijn de moment van herkenning en de gerichte praktijkvoorbeelden. Erik heeft de hele groep meegekregen en kunnen enthousiasmeren. Zeker een... Wat mij tijdens de training het meest is bijgebleven zijn de moment van herkenning en de gerichte praktijkvoorbeelden. Erik heeft de hele groep meegekregen en kunnen enthousiasmeren. Zeker een training die ik zal aanraden!

Henri Nijs

Ik heb de trainer Erik van Gend ervaren als een hele inspirirende trainer, was een goeie sessie waar ik zeker mee aan de slag zal gaan. Leuk om dit mee te maken en kan dit zeker ook anderen aanraden... Ik heb de trainer Erik van Gend ervaren als een hele inspirirende trainer, was een goeie sessie waar ik zeker mee aan de slag zal gaan. Leuk om dit mee te maken en kan dit zeker ook anderen aanraden om te doen!

Het is altijd goed om jezelf te blijven ontwikkelen, ik probeer dit zoveel mogelijk te doen en sessies als deze dragen daar zeker aan bij. Kan alleen maar zeggen doen!

Marco Wevers

Wat ben ik enthusiast geworden van deze training! Veel tools meegekregen waar ik vandaag al mee aan de slag kan gaan. Ik zou volgend jaar graag nog een herhaling willen doen.