Joost Lohuis

Het heeft me aangesproken in deze training om van ongewenst gedrag, gewenst gedrag te maken met behulp van RET. Ik vond het een goede training om meer inzicht te krijgen in je ontwikkelingspunten en... Het heeft me aangesproken in deze training om van ongewenst gedrag, gewenst gedrag te maken met behulp van RET. Ik vond het een goede training om meer inzicht te krijgen in je ontwikkelingspunten en handvatten mee te geven om hieraan te werken.

Bianca van Rooij

De praktische voorbeelden en het oefenen met eigen casus spraken me aan in de training en daarnaast sluit het aan op de persoonlijke ontwikkeling van de deelnemers. Ik vond het een praktisch... De praktische voorbeelden en het oefenen met eigen casus spraken me aan in de training en daarnaast sluit het aan op de persoonlijke ontwikkeling van de deelnemers. Ik vond het een praktisch toepasbare cursus die gericht is op persoonlijke ontwikkeling en gespitst op je eigen situatie waarin je direct je leidinggevende functie kan toepassen/proberen/oefenen.

De praktische invulling van theorie open en constructieve sfeer focus op borging in de praktijk, sprak me aan. De training vond ik een praktische invulling hebben, een nuttige inhoud en de groep had... De praktische invulling van theorie open en constructieve sfeer focus op borging in de praktijk, sprak me aan. De training vond ik een praktische invulling hebben, een nuttige inhoud en de groep had een fijne sfeer.

Aafke

Wat me het meest aansprak in deze training was de inhoud van de training zelf, de aansluiting met ieders eigen situatie en de kennis van de trainer. Anderen zou ik graag willen meegeven dat de... Wat me het meest aansprak in deze training was de inhoud van de training zelf, de aansluiting met ieders eigen situatie en de kennis van de trainer. Anderen zou ik graag willen meegeven dat de training super interessant is en dat er wordt getraind in kleine groepjes.

De dingen die mij het meest aansproken tijdens de training zijn de goede begeleiding, dat er veel diepgang was, de persoonlijk aanpak en de kleine groep. Ik zou anderen willen meegeven dat de... De dingen die mij het meest aansproken tijdens de training zijn de goede begeleiding, dat er veel diepgang was, de persoonlijk aanpak en de kleine groep. Ik zou anderen willen meegeven dat de training die ik heb gevolgd heel informatief was en dat je veel goede tips krijgt van de trainer!

Wat mij het meest heeft aangesproken is de toepassingsgerichte theorie: maatwerk in relatie tot praktijk, de een-op-een coaching, de toegevoegde waarde voor leidinggeven aan veranderingen en... Wat mij het meest heeft aangesproken is de toepassingsgerichte theorie: maatwerk in relatie tot praktijk, de een-op-een coaching, de toegevoegde waarde voor leidinggeven aan veranderingen en ontwikkeling. Ik vond de training waardevol voor praktisch verandermanagement en coachingsvaardigheden. Ik heb inzicht gekregen in de methodische aanpak m.b.v. psychologie van veranderen. Ik vond de training ook to-the-point en voldoende diepgang.

Teo Bruggeman

De handvaten die ik meegekregen heb om mijn dagelijks functioneren te verbeteren. Met name hoe om te gaan met kritiek, planning van werkzaamheden en hoe ervoor te zorgen dat mijn concentratie kan... De handvaten die ik meegekregen heb om mijn dagelijks functioneren te verbeteren. Met name hoe om te gaan met kritiek, planning van werkzaamheden en hoe ervoor te zorgen dat mijn concentratie kan verbeteren, heeft mij aangesproken. Goede training door een zeer gedreven en enthousiaste coach.

Muriel

De verdieping in de stof, de lagen die de trainer aanbrengt, hoe ze ons vier verbindt en zaken en stof verduidelijkt, heeft mij het meest aangesproken. Ik zou deze training iedereen aanbevelen. Wel... De verdieping in de stof, de lagen die de trainer aanbrengt, hoe ze ons vier verbindt en zaken en stof verduidelijkt, heeft mij het meest aangesproken. Ik zou deze training iedereen aanbevelen. Wel mis ik een terugkijkdag in het vervolgproces. En ik vond het fijn dat het een kleine groep was.

Lisanne

De zes stappen van een succesvol gesprek en stukje prijs/waarde en een basis leggen voor een account plan zijn de dingen die me het meest hebben aangesproken in deze training. Ik vond het fijn dat... De zes stappen van een succesvol gesprek en stukje prijs/waarde en een basis leggen voor een account plan zijn de dingen die me het meest hebben aangesproken in deze training. Ik vond het fijn dat de training zo persoonlijk was en ik vond het enorm leerzaam. Na en halfjaar zou ik een sparsessie willen doen over de opgedane kennis of ik deze juist in de praktijk breng.

Jorgo

Het is een zeer praktische training die direct toepasbaar is. De trainer helpt je om op een hoger niveau te komen. Deze training geeft ook inzicht hoe je zelf zaken beleeft. Training is zeer goed... Het is een zeer praktische training die direct toepasbaar is. De trainer helpt je om op een hoger niveau te komen. Deze training geeft ook inzicht hoe je zelf zaken beleeft. Training is zeer goed toepasbaar.