YEARTH

Alistair

Wat mij het meest heeft aangesproken in de training Effectief Communiceren in 4 maanden was de lesstijl van de trainster. Ook haar betrokkenheid sprak mij erg aan. De training is zeker een aanrader.

Sylvana Chan

De stof en tempo was goed behapbaar. Goede uitleg met veel klassikale interacties. Actieve docent die veel kennis heeft van de materie en prettig om naar te luisteren. Nuttige training die... De stof en tempo was goed behapbaar. Goede uitleg met veel klassikale interacties. Actieve docent die veel kennis heeft van de materie en prettig om naar te luisteren. Nuttige training die theoretische inzichten geeft in financiën.

Emma

Wat mij het meest heeft aangesproken in de training Persoonlijk Leiderschap in 4 maanden was de theorie die goed werd afgewisseld met opdrachten. Ook een hele leuke en prettige groep. Zeker volgen!... Wat mij het meest heeft aangesproken in de training Persoonlijk Leiderschap in 4 maanden was de theorie die goed werd afgewisseld met opdrachten. Ook een hele leuke en prettige groep. Zeker volgen! De training heeft een positieve invloed op je ontwikkeling.

Sander

Ik ben me door deze training bewuster geworden hoe ik iemand kan beïnvloeden zonder daar mezelf voor te hoeven veranderen, maar juist door gebruik te maken van mij eigen sterke punten. Er zijn veel... Ik ben me door deze training bewuster geworden hoe ik iemand kan beïnvloeden zonder daar mezelf voor te hoeven veranderen, maar juist door gebruik te maken van mij eigen sterke punten. Er zijn veel meer manieren om mensen te beïnvloeden dan je van tevoren denkt. In deze training leer je de verschillende manieren hoe je het kan toepassen in jouw situatie.

Bart van Krunkelsven

Wat mij het meest heeft aangesproken in de training Onderhandelen Nieuwe Stijl was de sterke inhoud. Ook de ruimte die er was voor persoonlijke inbreng in een kleine groep was erg fijn. De training... Wat mij het meest heeft aangesproken in de training Onderhandelen Nieuwe Stijl was de sterke inhoud. Ook de ruimte die er was voor persoonlijke inbreng in een kleine groep was erg fijn. De training is zeker een aanrader.

Theresia Gerritsen

Het helpen vertalen naar je eigen situatie was voor mij erg leerzaam. Veel geleerd over achterliggende technieken. De training heeft me precies gebracht wat ik zocht. Een fijne groep niet te groot... Het helpen vertalen naar je eigen situatie was voor mij erg leerzaam. Veel geleerd over achterliggende technieken. De training heeft me precies gebracht wat ik zocht. Een fijne groep niet te groot waardoor er voldoende aandacht is voor iedereen.

Robin van der Heide

Het geeft je een andere kijk op accountmanagement. Wat ik vooral heel leerzaam vond zijn de technieken die we de 2e dag behandelde, de verkoop gesprekken binnen accountmanagement. Zeker een aanrader... Het geeft je een andere kijk op accountmanagement. Wat ik vooral heel leerzaam vond zijn de technieken die we de 2e dag behandelde, de verkoop gesprekken binnen accountmanagement. Zeker een aanrader om andere inzichten te krijgen!

Jelle

Wat me aan heeft gesproken in deze training zijn de koppelingen tussen de theorie en praktijk. Door het behandelen van de casussen goed toepasbaar. Het schept een helder beeld van informeel... Wat me aan heeft gesproken in deze training zijn de koppelingen tussen de theorie en praktijk. Door het behandelen van de casussen goed toepasbaar. Het schept een helder beeld van informeel leiderschap. Zeker een aanrader!

Wat mij het meest heeft aangesproken in de training Verandermanagement in 4 maanden was de interactie in de training. Ga de training bewust in en neem een project mee om te behandelen tijdens de... Wat mij het meest heeft aangesproken in de training Verandermanagement in 4 maanden was de interactie in de training. Ga de training bewust in en neem een project mee om te behandelen tijdens de training.

Jurgen Schieven

Duidelijke informatie. Kleine groep wat juist wel fijn was. Prima trainer. De training praktisch leidinggeven is boeiend en geeft je voldoende handvaten om er mee aan de gang te gaan.