YEARTH

Martin

Een prettige docent met veel kennis. Je krijgt praktische voorbeelden die je direct kan toepassen en waarbij je duidelijke resultaten ziet. Het is een uitgebreide training die goed onderbouwt wordt.... Een prettige docent met veel kennis. Je krijgt praktische voorbeelden die je direct kan toepassen en waarbij je duidelijke resultaten ziet. Het is een uitgebreide training die goed onderbouwt wordt. Ruimte voor discussie.

Jaco Goedegebuure

In de training krijg je verschillende praktijkopdrachten en je gaat interactief met elkaar aan de gang. Deze training zorgt voor bewustwording hoe je met je tijd moet omgaan. Lonneke de trainer... In de training krijg je verschillende praktijkopdrachten en je gaat interactief met elkaar aan de gang. Deze training zorgt voor bewustwording hoe je met je tijd moet omgaan. Lonneke de trainer geeft fijne feedback en je bespreek met de andere ook de ervaringen.

Valentijn Bos

De volledigheid van de theorie en de ruimte om in de diepte te treden met problemen spraken mij erg aan in deze training. Het is een goede aanvulling op reeds bij mij bekende coachtechnieken.

Sonja

Wat mij het meest heeft aangesproken in de training Excellente Klantgerichtheid was de duidelijkheid en de begrijpwijze van de training. Deze training heeft mij meer inzicht gegeven hoe ik de klant... Wat mij het meest heeft aangesproken in de training Excellente Klantgerichtheid was de duidelijkheid en de begrijpwijze van de training. Deze training heeft mij meer inzicht gegeven hoe ik de klant benader.

Ferdinand Geilen

Wat mij het meest heeft aangesproken was de goede en duidelijke trainer. Heb inzicht gekregen in wat je allemaal kan doen om een betere leidinggevende te zijn. Als je beter willen leren leidinggeven... Wat mij het meest heeft aangesproken was de goede en duidelijke trainer. Heb inzicht gekregen in wat je allemaal kan doen om een betere leidinggevende te zijn. Als je beter willen leren leidinggeven dan zeker doen!

Wat mij het meest heeft aangesproken in de training Praktisch Leidinggeven waren de nieuwe inzichten van het leidinggeven die ik heb gekregen tijdens de training. Al met al erg tevreden.

Marco Bosman

Wat mij het meest heeft aangesproken in de training Excellente Klantgerichtheid waren de vele voorbeelden en onderbouwingen waarmee de trainer kwam. De positiviteit en duidelijkheid van de... Wat mij het meest heeft aangesproken in de training Excellente Klantgerichtheid waren de vele voorbeelden en onderbouwingen waarmee de trainer kwam. De positiviteit en duidelijkheid van de behandelde stof was goed.

Rick Baartscheer

Duidelijke trainster die snapt waar mijn valkuilen liggen en geeft hier goed advies op. Leuke en leerzame training waarbij je goede handvatten krijgt om assertiever te worden en hoe je duidelijk je... Duidelijke trainster die snapt waar mijn valkuilen liggen en geeft hier goed advies op. Leuke en leerzame training waarbij je goede handvatten krijgt om assertiever te worden en hoe je duidelijk je boodschap op anderen kan overbrengen en jezelf te profileren.

Mitchel

Wat mij het meest heeft aangesproken in de training Effectief Communiceren was de praktijkervaring van de trainer. De training Effectief Communiceren is zeker een bruikbare training die je in twee... Wat mij het meest heeft aangesproken in de training Effectief Communiceren was de praktijkervaring van de trainer. De training Effectief Communiceren is zeker een bruikbare training die je in twee dagen kunt volgen.

Tom Zwart

De theorie werd wat vluchtig en rommelig behandeld. De praktijkoefeningen en acteertalent van de trainer waren top en gaven veel inzicht.
Eigenlijk vond ik de training aan de korte kant om...
Eigenlijk vond ik de training aan de korte kant om echt te beklijven. Je moet zelf echt nog tijd reserveren om te borgen wat je hebt behandeld/geleerd.