Lisanne

De zes stappen van een succesvol gesprek en stukje prijs/waarde en een basis leggen voor een account plan zijn de dingen die me het meest hebben aangesproken in deze training. Ik vond het fijn dat... De zes stappen van een succesvol gesprek en stukje prijs/waarde en een basis leggen voor een account plan zijn de dingen die me het meest hebben aangesproken in deze training. Ik vond het fijn dat de training zo persoonlijk was en ik vond het enorm leerzaam. Na en halfjaar zou ik een sparsessie willen doen over de opgedane kennis of ik deze juist in de praktijk breng.

Jorgo

Het is een zeer praktische training die direct toepasbaar is. De trainer helpt je om op een hoger niveau te komen. Deze training geeft ook inzicht hoe je zelf zaken beleeft. Training is zeer goed... Het is een zeer praktische training die direct toepasbaar is. De trainer helpt je om op een hoger niveau te komen. Deze training geeft ook inzicht hoe je zelf zaken beleeft. Training is zeer goed toepasbaar.

Maxime Gits

Ik vond het fijn dat de training zo persoonlijk was en dat de training inhoudelijk een goede opbouw had. Dit heeft me ook erg aangesproken. Daarnaast zou ik anderen graag willen vertellen dat ik... Ik vond het fijn dat de training zo persoonlijk was en dat de training inhoudelijk een goede opbouw had. Dit heeft me ook erg aangesproken. Daarnaast zou ik anderen graag willen vertellen dat ik tijdens het volgen van de training veel heb geleerd en in een korte tijd veel stappen heb gezet.

Sylvia

De dingen die mij aanspraken in de training waren het interactieve en dat er informatie en ervaringen werder gedeeld met groepsgenoten. Ik vond de training interactief en je wordt gemotiveerd om aan... De dingen die mij aanspraken in de training waren het interactieve en dat er informatie en ervaringen werder gedeeld met groepsgenoten. Ik vond de training interactief en je wordt gemotiveerd om aan de slag te gaan en de stof toe te passen.

Kees

Wat mij heeft aangesproken aan de training is dat ik per dag dichter bij mijn persoonlijke doelen gekomen. Ik zou andere over deze training vertellen dat je veel kennis opdoet, maar vooral een... Wat mij heeft aangesproken aan de training is dat ik per dag dichter bij mijn persoonlijke doelen gekomen. Ik zou andere over deze training vertellen dat je veel kennis opdoet, maar vooral een spiegel krijgt voorgehouden.

Mike Denissen

Goede training. Wat leuk was, was dat we met een klein groepje allemaal andere jobs hadden. Deze konden we bekijken vanuit andere oogpunten.
Pauline woonde een eindje weg vanuit Den Haag, op...
Pauline woonde een eindje weg vanuit Den Haag, op tijd er zijn was lastig, gold ook voor ons als deelnemers.
Pauline was erg enthousiast en vakkundig, ervaren.
Begeleiding en samenwerking was prima onderling, met onze verschillende karakters.
Voor mij persoonlijk was Den Haag een eind weg, wellicht meer centraal gelegen was beter geweest.

Mehmet Sayar

Deskundige trainer aanwezig met veel ervaring m.b.t. leiderschap. Er werd voldoende aandacht besteed aan de onderwerpen die je graag wilde bespreken. Parkeergelegenheid op trainingslocatie was ook... Deskundige trainer aanwezig met veel ervaring m.b.t. leiderschap. Er werd voldoende aandacht besteed aan de onderwerpen die je graag wilde bespreken. Parkeergelegenheid op trainingslocatie was ook goed. Alles wat in de training wordt besproken is gelijk toepasbaar in praktijksituatie.

Marco Vonk

Petra was inhoudelijk zeer kundig. De training was erg goed vanwege de vele praktijk gesprekken met de overige studenten. Heel veel geleerd en dat moet ik nu nog in de praktijk gaan brengen.

Constantijn Buijze

Marc gaf je persoonlijke aandacht op jouw vakgebied. Het is leuk om mensen te ontmoeten uit een andere sector maar met dezelfde leerdoelen. Niveau is goed en de inhoud past bij mijn vragen en doelen.

Edwin van den Bergh

Het is een cursus die iedereen eigenlijk een keer zou moeten volgen en eigenlijk met een periodieke herhaling. Wat ik fijn vond is psychologische uitleg waarom we als mens reageren op situatie.