Goede connectie en fit met coach – door gezamenlijk mijn uitdagingen aan te pakken voel ik mij nu sterker dan ooit en heb ik een prachtig jaar in het vooruitschiet liggen! Geweldige... Goede connectie en fit met coach – door gezamenlijk mijn uitdagingen aan te pakken voel ik mij nu sterker dan ooit en heb ik een prachtig jaar in het vooruitschiet liggen! Geweldige trainingspartner met bekwame en ervaren coaches.

Isabella van der Vlies

De manier waarop verschillende praktijkvoorbeelden aan bod kwamen heeft mij aangesproken. Op basis daarvan werd de intervisie ingericht. Het was een fijn samenspel waar ik vaardigheden heb opgedaan... De manier waarop verschillende praktijkvoorbeelden aan bod kwamen heeft mij aangesproken. Op basis daarvan werd de intervisie ingericht. Het was een fijn samenspel waar ik vaardigheden heb opgedaan die bijdragen aan mijn carrière als young professional. De training helpt jezelf bewust te worden. Je bent zowel leerling als coach. Het is een veilige omgeving waar je kan experimenteren en waar je leert waar jouw kwaliteiten liggen.

Bart

Doordat het 1-op-1 is wordt de volledige tijd besteedt aan jouw specifieke situatie. Dit is erg effectief. Ik heb hier veel aan gehad om met mijn persoonlijke leerdoelen aan de slag te gaan.

Lindy

De persoonlijke benadering en de casussen die we intensief geoefend hebben, spraken mij het meeste aan. De training voegt echt waarde toe aan de manier van zelfbewustwording en biedt handvatten.

Rosa

Wat mij het meeste heeft aangesproken aan de training Vitaliteit Binnen Organisaties is de persoonlijke aandacht, de juiste prikkelende vragen, goed tempo, compleetheid en de afwisseling hebben mij... Wat mij het meeste heeft aangesproken aan de training Vitaliteit Binnen Organisaties is de persoonlijke aandacht, de juiste prikkelende vragen, goed tempo, compleetheid en de afwisseling hebben mij het meest aangesproken.

Ewout Wessels

De persoonlijke aandacht in tijdens de sessies heeft mij erg aangesproken. Deze opzet maakte het voor mij mogelijk om samen de snelheid en de route door te training te bepalen.

Marion van Doormaal

De training is wederom uitgesteld, het is de vraag of de volgende door zal gaan. Ben wel gebeld maar het is nog niet zeker, had bij opgeven aangegeven in Den Haag te willen maar dit is nog niet... De training is wederom uitgesteld, het is de vraag of de volgende door zal gaan. Ben wel gebeld maar het is nog niet zeker, had bij opgeven aangegeven in Den Haag te willen maar dit is nog niet gelukt.

Savannah Hoogendoorn

Wat mij aansprak was de persoonlijke aanpak, de kleine groep en het leren over persoonlijk leiderschap. Het was een leerzame training met veel oefeningen. Hierdoor leer je gelijk de theorie toe te... Wat mij aansprak was de persoonlijke aanpak, de kleine groep en het leren over persoonlijk leiderschap. Het was een leerzame training met veel oefeningen. Hierdoor leer je gelijk de theorie toe te passen.

Isabella van der Vlies

Wat mij in deze training het meest heeft aangesproken is de manier waarop verschillende praktijkvoorbeelden aan bod zijn gekomen. Op basis hiervan werd de intervisie ingericht. De training helpt... Wat mij in deze training het meest heeft aangesproken is de manier waarop verschillende praktijkvoorbeelden aan bod zijn gekomen. Op basis hiervan werd de intervisie ingericht. De training helpt jezelf bewust te worden. Het is een veilige omgeving waar je kan expirimenteren en waar je leert waar je kwaliteiten liggen.

Jolien

De motiverende houding van de trainster en het de manier van theorie delen (veel herhalen) sprak mij ontzettend aan. De training voldoet zeker aan mijn vooraf gestelde doelen. Ik heb veel inzichten... De motiverende houding van de trainster en het de manier van theorie delen (veel herhalen) sprak mij ontzettend aan. De training voldoet zeker aan mijn vooraf gestelde doelen. Ik heb veel inzichten over mijzelf opgedaan.