YEARTH

Dorien Ruijter

Het is een persoonlijke training met veel interactie. Wat ik interessant vond waren de verschillende accountmanagers met problemen die vertaald werden naar elkaars branche zodat iedereen er wat aan... Het is een persoonlijke training met veel interactie. Wat ik interessant vond waren de verschillende accountmanagers met problemen die vertaald werden naar elkaars branche zodat iedereen er wat aan had.

Diana van Doorn

Het is fijn om met de andere deelnemers samen te werken, te sparren en opdrachten maken. Het is zeker een aanrader! Het heeft me ontzettend veel nieuwe inzichten gegeven. Top!

Sebastiaan Bos

Het was een kleine groep waardoor er veel persoonlijke aandacht was voor iedereen. Het heeft een grote meerwaarde voor je persoonlijke ontwikkeling. De trainer had ook een toevoegende waarde en veel... Het was een kleine groep waardoor er veel persoonlijke aandacht was voor iedereen. Het heeft een grote meerwaarde voor je persoonlijke ontwikkeling. De trainer had ook een toevoegende waarde en veel kennis!

Niels Venema

Wat mij het meest heeft aangesproken in de training is de informele sfeer en de vele nuttige info die we hebben gekregen. De combinatie van luisteren naar de trainer afgewisseld met opdrachten... Wat mij het meest heeft aangesproken in de training is de informele sfeer en de vele nuttige info die we hebben gekregen. De combinatie van luisteren naar de trainer afgewisseld met opdrachten beviel mij prima.

Patrick Hoogers

Top trainer, inhoudelijk een goed verhaal met tastbare en toepasbare tools.

Ik kan deze training aanbevelen, zet je weer even op scherp qua communicatie op allerlei gebieden.
Top trainer, inhoudelijk een goed verhaal met tastbare en toepasbare tools.

Locatie Utrecht top met fantastische lunch, bijzaak maar wel prettig.

Selina

Wat mij het meest heeft aangesproken in de training Effectief Communiceren was de intensiteit en flexibiliteit van de training en trainer. De training is erg zinvol Ik denk dat het ook uitmaakt... Wat mij het meest heeft aangesproken in de training Effectief Communiceren was de intensiteit en flexibiliteit van de training en trainer. De training is erg zinvol Ik denk dat het ook uitmaakt welke trainer de training geeft.

Het is een training die voor iedereen als leidinggevende erg nuttig is. Je kan op een fijne manier oefenen, je krijgt voldoende handvatten om er mee aan de slag te gaan en je kan uiteindelijk goed... Het is een training die voor iedereen als leidinggevende erg nuttig is. Je kan op een fijne manier oefenen, je krijgt voldoende handvatten om er mee aan de slag te gaan en je kan uiteindelijk goed het onderscheid zien wanneer je wel of niet kan coachen.

Helena

Het thema van de training was voor mij interessant omdat ik mij verder wil verdiepen in management. Een aanrader voor mensen die minder met cijfers doen maar wel budgetverantwoordelijkheid hebben.

Marie-Claire

Je krijgt praktische voorbeelden die je kan oefenen. Je krijgt echt een andere kijk op leiderschap en je communicatie zal hierdoor echt verbeteren. Leerzaam en een leuke trainer die het met... Je krijgt praktische voorbeelden die je kan oefenen. Je krijgt echt een andere kijk op leiderschap en je communicatie zal hierdoor echt verbeteren. Leerzaam en een leuke trainer die het met enthousiasme verteld.

Joyce

Zelfinzicht krijgen waar ik in de organisatie sta heeft me aangesproken in deze training. Je krijgt handvatten om HR op een goede manier op de kaart te zetten. De training is leerzaam en je krijgt... Zelfinzicht krijgen waar ik in de organisatie sta heeft me aangesproken in deze training. Je krijgt handvatten om HR op een goede manier op de kaart te zetten. De training is leerzaam en je krijgt de juiste tools om in je organisatie te kunnen ontwikkelen op het gebied van strategie.