Franka van Eijk

Liz was een fijne inspirerende trainer. Ondanks al onze onderlinge verschillen kwam ze snel to the point. Als ze zag dat het onderwerp niet landde, ging ze met je aan de slag tot je het wel snapte.... Liz was een fijne inspirerende trainer. Ondanks al onze onderlinge verschillen kwam ze snel to the point. Als ze zag dat het onderwerp niet landde, ging ze met je aan de slag tot je het wel snapte. Goede praktische training. Ik weet nu beter welke kant ik op wil.

Menno Goengoeren Meerlens

Het heeft me erg aangesproken dat ik middels deze training heb uitgevonden waar mijn persoonlijke behoeften en competenties liggen. Ik vind de training zeker een aanrader, vooral in kleine groepen... Het heeft me erg aangesproken dat ik middels deze training heb uitgevonden waar mijn persoonlijke behoeften en competenties liggen. Ik vind de training zeker een aanrader, vooral in kleine groepen erg prettig. Het traint en maakt je zeer bewust van jou manier van leiding geven en omgang met je team.

Hugo Boer

Een leerzame training die mij veel nieuwe inzichten heeft gegeven. De praktijkvoorbeelden en de dynamische enthousiaste wijze waarop je wordt meegenomen door de trainer hebben mij het meest... Een leerzame training die mij veel nieuwe inzichten heeft gegeven. De praktijkvoorbeelden en de dynamische enthousiaste wijze waarop je wordt meegenomen door de trainer hebben mij het meest aangesproken. Zeker een training die ik zal aanraden!

Stan

Trainer was erg goed en betrokken bij de training. Theorie werd goed uitgelegd met betrekking op echte situaties van de deelnemers. Ik vond het een goede training om basiskennis op te doen over... Trainer was erg goed en betrokken bij de training. Theorie werd goed uitgelegd met betrekking op echte situaties van de deelnemers. Ik vond het een goede training om basiskennis op te doen over leidinggeven. Zou aanraden om voor meerdaagse training te gaan om meer te leren in de praktijk.

Persoonlijke aandacht en voldoende ruimte tot verdieping is wat me aansprak in deze training over persoonlijk leiderschap. Ik zou de training ook zeker aanbevelen aan anderen, omdat je veel... Persoonlijke aandacht en voldoende ruimte tot verdieping is wat me aansprak in deze training over persoonlijk leiderschap. Ik zou de training ook zeker aanbevelen aan anderen, omdat je veel persoonlijke aandacht krijgt en je echt de verdieping in gaat.

De trainer heeft mij echt aangezet om in beweging te komen waardoor ik alles snel heb opgepakt. Mijn leidinggevende heeft bevestigd al verandering en verbetering terug te zien. Het is een intensieve... De trainer heeft mij echt aangezet om in beweging te komen waardoor ik alles snel heb opgepakt. Mijn leidinggevende heeft bevestigd al verandering en verbetering terug te zien. Het is een intensieve training die veel oplevert.

Evelyn

Wat me aansprak was de rust en tijd die er was om op zaken in te gaan, de passie van de trainer voor het onderwerp en de verschillende invalshoeken, modellen en theorieën die aan bod zijn gekomen.... Wat me aansprak was de rust en tijd die er was om op zaken in te gaan, de passie van de trainer voor het onderwerp en de verschillende invalshoeken, modellen en theorieën die aan bod zijn gekomen. Ik zou anderen aanraden om deze training te volgen!

Wat me aan heeft gesproken in de training is het omgaan met weerstand en de modellen voor coaching, dat we vragen konden stellen (chunken), de zelfreflectie en ik vond het fijn dat het een kleine... Wat me aan heeft gesproken in de training is het omgaan met weerstand en de modellen voor coaching, dat we vragen konden stellen (chunken), de zelfreflectie en ik vond het fijn dat het een kleine groep was. Wat ik zou vertellen aan anderen is dat ik de trainer heel fijn vond en dat we praktische tips kregen voor toepassing in je werk.

Jeffrey

De openheid van de groep en de tijd die er genomen wordt om elkaar beter te maken heeft mij het meest aangesproken. De inhoud is wellicht al wel bekend voor mensen maar de manier waarop is voor mij... De openheid van de groep en de tijd die er genomen wordt om elkaar beter te maken heeft mij het meest aangesproken. De inhoud is wellicht al wel bekend voor mensen maar de manier waarop is voor mij nieuw en intensief.

Rob Hendrix

De mate van bewustzijn vergroting heeft me het meest aangesproken in de training Conflicthantering. Wat ik anderen zou vertellen over deze training is dat ik het effectief vond en dat het praktisch... De mate van bewustzijn vergroting heeft me het meest aangesproken in de training Conflicthantering. Wat ik anderen zou vertellen over deze training is dat ik het effectief vond en dat het praktisch toepasbaar is.