YEARTH

Mathijs

Wat mij het meest heeft aangesproken in de training Effectief Communiceren was dat je veel kan leren in twee trainingsdagen. Het heeft zeker nut om deze communicatietraining te volgen aan de YEARTH... Wat mij het meest heeft aangesproken in de training Effectief Communiceren was dat je veel kan leren in twee trainingsdagen. Het heeft zeker nut om deze communicatietraining te volgen aan de YEARTH Academy

Esther Braaksma

Inhoudelijk goed, 9 man is een fijne groeps grote voor ook voldoende individuele aandacht. Fijne trainer, goede live oefeningen en opdrachten.

Kan ook echt wat met deze training, ik denk...

Kan ook echt wat met deze training, ik denk hoe opener je hierin gaat hoe meer het je kan opleveren.

Steef Janssen

Ik vond het een zeer goede en informatieve cursus. Cyril wist bij iedereen de juiste snaar te raken en dat resulteerde in een zeer inspirerende en nuttige cursus waar ik zeer veel aan ga hebben.

Cemil

De training is interessant, veel interactie en veel voorbeelden. De training was boven mijn verwachtingen.
Inspirerend, veel informatie en veel hiervan is toe te passen. Nu samenvatten, plannen en aan de slag!

Willem Catsburg

Wat mij het meest heeft aangesproken in de training was de kleine groep, de enthousiaste deelnemers en de trainer. Alles netjes verzorgd. Ik zou de training aanbevelen omdat deze 4-daagse training... Wat mij het meest heeft aangesproken in de training was de kleine groep, de enthousiaste deelnemers en de trainer. Alles netjes verzorgd. Ik zou de training aanbevelen omdat deze 4-daagse training uitermate geschikt is om voor jezelf te achterhalen waar de hiaten liggen en hoe je daaraan kunt werken.

Fabiènne

Het praktische vond ik erg fijn. Veel simulaties, werken met "eigen" praktijk voorbeelden. De groep was niet te groot waardoor iedereen goed aan bod kwam. Doordat de training met tussenpozen is, is... Het praktische vond ik erg fijn. Veel simulaties, werken met "eigen" praktijk voorbeelden. De groep was niet te groot waardoor iedereen goed aan bod kwam. Doordat de training met tussenpozen is, is er genoeg tijd om tot de kern te komen en het geleerde toe te passen.

Ik zou dit iedere manager aanraden! Het is een leerzame training. Er word goed geluisterd naar iedereen, je kan eigen situaties bespreken. De herkenning en handvaten die je krijgt in de training... Ik zou dit iedere manager aanraden! Het is een leerzame training. Er word goed geluisterd naar iedereen, je kan eigen situaties bespreken. De herkenning en handvaten die je krijgt in de training zijn enorm waardevol.

Petra

Martin gaf de training en hij heeft het vol enthousiasme gegeven. Het is leerzaam en geeft me richting aan de professionalisering in mijn functie. Het is ook een goede combinatie van theorie en... Martin gaf de training en hij heeft het vol enthousiasme gegeven. Het is leerzaam en geeft me richting aan de professionalisering in mijn functie. Het is ook een goede combinatie van theorie en praktijk die ik goed kan toepassing in mijn eigen werk.

Michiel Bos

Het is een interactieve training waarbij je ook veel van elkaar leert. Het is zeer nuttig, zeker als je moeite hebt met het overtuigen van anderen. Fijne groep, niet te groot en de trainer heeft het... Het is een interactieve training waarbij je ook veel van elkaar leert. Het is zeer nuttig, zeker als je moeite hebt met het overtuigen van anderen. Fijne groep, niet te groot en de trainer heeft het top gedaan!

Alistair

Wat mij het meest heeft aangesproken in de training Effectief Communiceren in 4 maanden was de lesstijl van de trainster. Ook haar betrokkenheid sprak mij erg aan. De training is zeker een aanrader.