Kees

Wat mij heeft aangesproken aan de training is dat ik per dag dichter bij mijn persoonlijke doelen gekomen. Ik zou andere over deze training vertellen dat je veel kennis opdoet, maar vooral een... Wat mij heeft aangesproken aan de training is dat ik per dag dichter bij mijn persoonlijke doelen gekomen. Ik zou andere over deze training vertellen dat je veel kennis opdoet, maar vooral een spiegel krijgt voorgehouden.

Mike Denissen

Goede training. Wat leuk was, was dat we met een klein groepje allemaal andere jobs hadden. Deze konden we bekijken vanuit andere oogpunten.
Pauline woonde een eindje weg vanuit Den Haag, op...
Pauline woonde een eindje weg vanuit Den Haag, op tijd er zijn was lastig, gold ook voor ons als deelnemers.
Pauline was erg enthousiast en vakkundig, ervaren.
Begeleiding en samenwerking was prima onderling, met onze verschillende karakters.
Voor mij persoonlijk was Den Haag een eind weg, wellicht meer centraal gelegen was beter geweest.

Mehmet Sayar

Deskundige trainer aanwezig met veel ervaring m.b.t. leiderschap. Er werd voldoende aandacht besteed aan de onderwerpen die je graag wilde bespreken. Parkeergelegenheid op trainingslocatie was ook... Deskundige trainer aanwezig met veel ervaring m.b.t. leiderschap. Er werd voldoende aandacht besteed aan de onderwerpen die je graag wilde bespreken. Parkeergelegenheid op trainingslocatie was ook goed. Alles wat in de training wordt besproken is gelijk toepasbaar in praktijksituatie.

Marco Vonk

Petra was inhoudelijk zeer kundig. De training was erg goed vanwege de vele praktijk gesprekken met de overige studenten. Heel veel geleerd en dat moet ik nu nog in de praktijk gaan brengen.

Constantijn Buijze

Marc gaf je persoonlijke aandacht op jouw vakgebied. Het is leuk om mensen te ontmoeten uit een andere sector maar met dezelfde leerdoelen. Niveau is goed en de inhoud past bij mijn vragen en doelen.

Edwin van den Bergh

Het is een cursus die iedereen eigenlijk een keer zou moeten volgen en eigenlijk met een periodieke herhaling. Wat ik fijn vond is psychologische uitleg waarom we als mens reageren op situatie.

Walter Boer

Positief. Dit gun je iedereen. Door 2 dagen met tussentijd goede leercurve, goede e-learning. Geschikt voor iedereen die veel interacties heeft. Geeft goed inzicht in hoe persoonlijke interacties... Positief. Dit gun je iedereen. Door 2 dagen met tussentijd goede leercurve, goede e-learning. Geschikt voor iedereen die veel interacties heeft. Geeft goed inzicht in hoe persoonlijke interacties "werken". Praktische modellen. In postieve zin, kleine groep van 5 deelnemers.

Marco de Jager

De beschrijving en titel van 'praktisch' leidinggeven staat een beetje in contrast met de 1e lesdag, deze was voornamelijk veel theorie. Wel leuke theorie maar ik had hier gehoopt op meer casussen,... De beschrijving en titel van 'praktisch' leidinggeven staat een beetje in contrast met de 1e lesdag, deze was voornamelijk veel theorie. Wel leuke theorie maar ik had hier gehoopt op meer casussen, praktijkideeën, etc. De inhoud vond ik erg leuk en leerzaam! Dit kwam ook met name door Liz, zij was echt een kei. Veel kennis en kunde waardoor er goede gesprekken tot stand kwamen. De locatie is perfect.
1 verbeterpunt; de 2 lesdagen zaten erg dicht op elkaar, je zou liever meer tijd tussen lesdagen hebben zodat je veranderingen in de praktijk kan bespreken/evalueren.

Wini

Wat een fantastische training en top begeleiding. Met de handvatten uit deze training voer je de zaken uit die je graag wilt in plaats van wat je moet. Je wordt uiteindelijk onbewust bekwaam in... Wat een fantastische training en top begeleiding. Met de handvatten uit deze training voer je de zaken uit die je graag wilt in plaats van wat je moet. Je wordt uiteindelijk onbewust bekwaam in keuzes maken waar je energie van krijgt.

Kees De Jong

Dit was de eerste keer dat ik geen vakinhoudelijke training heb gevolgd, maar meer op persoonlijke vaardigheden ben ingegaan. Heel interessant, vooral het gedeelte over assertiviteit en prioriteiten... Dit was de eerste keer dat ik geen vakinhoudelijke training heb gevolgd, maar meer op persoonlijke vaardigheden ben ingegaan. Heel interessant, vooral het gedeelte over assertiviteit en prioriteiten stellen spraken me aan. bedankt yearth, hier kan ik echt wat mee.