XLcasa

Eric Montijn

XL Casa was ons nog niet bekend. Door positieve reviews van anderen zijn wij met XL Casa in zee gegaan. Na aanvraag was alles binnen 1 week geregeld. Prettige en duidelijke communicatie. Wij zijn... XL Casa was ons nog niet bekend. Door positieve reviews van anderen zijn wij met XL Casa in zee gegaan. Na aanvraag was alles binnen 1 week geregeld. Prettige en duidelijke communicatie. Wij zijn tot op heden zeer positief.

Op alle punten hebben wij snelheid ervaren. Duidelijk proces en alle afspraken zijn steeds goed nagekomen.
Zeer positieve ervaring met fotograaf en makelaar die ons hebben bezocht. Resultaat mag er zijn.

Keurig op tijd, snel en vakkundig!

Ervaren fotograaf die precies wist hoe ze de ruimte van de kamers in beeld moest brengen.

R.E.Rosenkrantz

Zeer positief.
Inventief, creatief en vriendelijk en vooral mooie foto's.

Snelheid en oog voor detail.

Diana

Fijne service altijd bereikbaar goed advies XL plaza doet alles om je huis te verkopen echt een aanrader!

Altijd goed geholpen altijd op hoogte van me huis

Reactie XLcasa:

Dank u wel ! Wij van Xlcasa waren zeer blij met uw opdracht.

Prettig contact. Had voorkeur voor een fotograaf en verzoek werd ingewilligd.

Professionele fotograaf, secuur.

Dank u wel!

Paul

XLCASA heeft mij uitstekend geholpen met de verkoop van mijn woning.

Dank XLCASA!

Gr

Paul

- Snelle reactie op vragen
- Goede bereikbaarheid (mail en telefoon)
- Goede expertise over woningmarkt (dit geval Amsterdam)

Reactie XLcasa:

Dank u wel! Deze verkoop is zeer snel en goed verlopen, wij als team waren u graag van dienst.

Erg goed.

Snelle reactie en erg coulant.

sylvia broekhuys

Snelle communicatie, duidelijk en denkt met de klant mee

fantastische foto.s en leuke acties

Jelly Zuidema

6 Dagen per week telefonisch goed bereikbaar. Blij met de tips, het luisterende oor. Alles wordt goed geregeld in onderling overleg.

Jelly Zuidema

6 Dagen per week telefonisch prima bereikbaar. Alles in goed overleg met elkaar, fijne tips, goed contact.
Meer dan tevreden.