XLcasa

Deskundige begeleiding
Goede website
Snelle reactie op vragen

Siena van Essen. Step ahead coaching en training

Wij hebben een goede ervaring met XLCASA. Goede begeleiding en presentatie van onze woning.

Snelle reactie bij vragen.
Mooie website
Deskundige begeleiding.

B.Appels

Snelle reacties & keurig werk!

niet duur en wel op Funda met goede foto's

Wat een geweldige service dat u zorgt voor een Marktplaats advertentie.
Ook bedankt voor de snelle reactie op onze deelname aan de opendagen dag op 1 april.

Correcte advertentie, en mooie foto s geplaatst,
prima service, aanbevelings waard om je huis op deze wijze te verkopen

sylvia broekhuys

Snelle communicatie, enthousiast, prachtige foto"s , en hele leuke acties. Tot nu toe geen minpuntje te ontdekken.

Wij zijn blij met onze keuze voor XLcasa.
Er is een prettige samenwerking en een korte lijn qua contact. Dat is wel zo fijn.

Het fijne is dat je zelf de rondleidingen verzorgt, maar dat XLcasa de rest verzorgt. Het concept is financieel veel aantrekkelijker in verhouding met de reguliere makelaars.

Maha Al Sayed

Heel overzichtelijk, reageren snel, helpen je zo goed mogelijk bij alle vragen die je hebt en je hebt waar voor je geld.
Conclusie.....heel tevreden!

Reageren snel!

Edvina

Korte lijnen in de communicatie, snelle reactie in geval van vragen, fijne begeleiding bij het te koop aanmelden van de woning en het nakomen van de gemaakte afspraken, dat is hoe wij de medewerkers... Korte lijnen in de communicatie, snelle reactie in geval van vragen, fijne begeleiding bij het te koop aanmelden van de woning en het nakomen van de gemaakte afspraken, dat is hoe wij de medewerkers van XLCasa hebben meegemaakt.

duidelijke communicatie van zowel de klantenservice als ook de website
komen afspraken na
vragen snel beantwoord

Reactie XLcasa:

Dank voor uw beoordeling van ons met een 10.

welles

Correcte manier voor het opstellen van duidelijke foto s en
de indeling van de wonong