XLcasa

Heerco Osinga

Prima. Snel contact en overzichtelijke site.

Naast de prijs ook het snel opnemen van contact en afhandeling (waardebepaling, foto's, etc.).

Clemens

Met XLCASA is het fijn samenwerken en er wordt duidelijk gecommuniceerd.

Duidelijke website
Goede communicatie
Persoonlijk contact

Reactie XLcasa:

een 10! dank u wel, we doen ons uiterste best.

Erik Haandrikman

Mijn ervaring is goed...correct en netjes

Korte lijnen en afspraak is afspraak

Prima tot nu toe. Er wordt snel geantwoord wanneer ik een vraag heb.

Snelheid van antwoorden en hopelijk straks de verkoop ?

Reactie XLcasa:

Goed nieuws en lekker snel: de verkoop is bijna rond, dank voor de positieve beoordeling.

Rogier van der Heide

Snel, professioneel, en met verstand van zaken. XLCasa ging meteen na het eerste telefoontje aan de slag!

Het is heel handig dat XLCasa alles in één doet en dat ik niets hoef te regelen voor foto's, brochure en taxatie.
Ook is het heel prettig om de My XLCasa web interface te hebben om documenten uit te wisselen met het XLCasa team.
Verder zijn de medewerkers professioneel en klantgericht. Ze bellen je tenminste altijd terug!

Hetty van der Hek

Tot nu toe heel goed.

Snelle en klantgerichte servicedesk. Flexibele mogelijkheden
Snelle en klantgerichte servicedesk. Flexibele mogelijkheden
Doen wat ze beloven en sturen ook persoonlijke bevestigingsmail als ze bijv. iets ontvangen hebben wat jij als gebruiker hebt moeten uploaden.

Reactie XLcasa:

Dank voor deze beoordeling; doen wat je beloofd daar staan wij voor.

Prima.
Snelle en deskundige begeleiding door de medewerkers.
Zeer aantrekkelijke prijs.

Jacobs

Ik had mijn woning bij een andere makelaar te koop staan maar de verkoopopdracht ingetrokken aangezien ik het gevoel had dat ik niet serieus genomen werd.
Toen de verkoopopdracht bij XLCASA...
Toen de verkoopopdracht bij XLCASA ondergebracht.
Wat een verschil!!!!
XLCASA nam mijn woningverkoop wel serieus, er werd meegedacht.
Als ik vragen had werden deze gelijk beantwoord.
Ik werd "ontzorgt".

Al met al een fantastisch bedrijf

Accuraat
Professioneel
Heldere en duidelijke communicatie
Altijd bereikbaar
Vriendelijk en geduldig

Je verwacht bij een online makelaar gewoonweg niet zo'n grote mate van persoonlijke aandacht. Ga zo door. Menig offline makelaar kan er een voorbeeld aan nemen. Chapeau XLCasa!

Transparantie, complete service, duidelijk verhaal.

Elif Uzun

XLCASA heeft ons enorm geholpene zonder hun advies hadden we dit nooit kunnen doen. Goede service en betrouwbaar!

Snelle service en zeer klantvriendelijk