XLcasa

M. Scholten

Erg te spreken over de begeleiding en ondersteuning en de constatering dat je ondanks een online concept met échte mensen te maken hebt die er alles aan hebben gedaan om ons huis te verkopen, op het... Erg te spreken over de begeleiding en ondersteuning en de constatering dat je ondanks een online concept met échte mensen te maken hebt die er alles aan hebben gedaan om ons huis te verkopen, op het juiste moment en voor de juiste prijs.

Absoluut terzake kundig en betrouwbaar gebleken (en dit is helaas niet bij alle makelaars meer vanzelfsprekend!)
Goed op de hoogte van actuele marktsituatie, ook buiten de randstad
Goed...
Goed op de hoogte van actuele marktsituatie, ook buiten de randstad
Goed bereikbaar voor kleinigheden en altijd snel antwoord via de mail
En niet onbelangrijk, je ziet dat ze er plezier in hebben om voor jou het onderste uit de kan te halen! Dikke +

Jacques du Pre

Dankzij XLCASA binnen 3 weken ons huis verkocht, zelfs fors boven de vraagprijs.

Uitstekende persoonlijke en down-to-earth benadering, verademing in de wazige wereld van brallende makelaars.
Transparant businessmodel met eenduidige prijsstelling, je weet wat je krijgt voor je geld.
Goed beeld van de markt, werkt puur in het belang van de verkoper!

Online een huis kopen kan ook zeer persoonlijk zijn. Deze adviseurs kenmerken zich door een betrokken en professionele werkwijze

Zeer professionele aanpak die leidde tot een succesvolle transactie.

Prima.
Snelle en deskundige begeleiding door de medewerkers.
Zeer aantrekkelijke prijs.

Romy

Bijzonder aangename samenwerking. De heren Metz weten wat ze aan het doen zijn en kunnen daarom uitstekende service bieden

Veel individuele betrokkenheid. Altijd behulpzaam en altijd professioneel

Angela Nijs

Van het begin tot eind super begeleid. Veel persoonlijk contact, zelfs in de weekenden, goede tips en sterke onderhandelingen. Ons huis is binnen vijf dagen verkocht!

XLCasa heeft mij persoonlijk goed geholpen en vind ik dan ook een uitstekende online makelaar. De online mogelijkheden die het bedrijf biedt zijn goed en uitgebreid.

- Behulpzaam
- Goede verhouding tussen mogelijkheden en prijs
- Goed bereikbaar

Diep

Medewerkers zijn vriendelijk, het zijn experts, ze zijn goed bereikbaar en reageren snel op vragen.

Peter

Het ging heel soepel em snel, kan hun iedereen aanbevelen

Zeer vriendelijke medewerkers, goed bereikbaar en reageren snel op vragen.