XLcasa

Bru

Beschikbaar en snelheid

Top begeleiding en ondersteuning van de XLCasa Servicedesk

Joep Adema

Wij hebben ons huis te koop aangeboden via XL Casa en wij zijn zeer tevreden over de gang van zaken. De procedures en de werkwijze zijn zeer duidelijk en tegen een zeer aantrekkelijke prijs

Duidelijke instructies, korte reactietijd

Lisett jacobs

Goed duidelijk meedenkend open goede uitleg

ook al volg ik pas een paar weken het verkooptraject van mijn koopwoning. Er is maar een mogelijkheid om de kwaliteit van de makelaar XLCasa met professionele Servicedesk te omschrijven,
ook al volg ik pas een paar weken het verkooptraject van mijn koopwoning.
De presentatie van de woning doormiddel van representatieve foto`s en uitstekende tekst en de accuratesse van het Team XLCasa zorgen er voor dat ik als klant vol lof ben over het verloop van het traject.

Samenvatting : Vol lof over de organisatie XLcasa B.V.

Effective hulpzaam netjes komt afspraak tegemoet

Oh ze zijn heel vriendilijk en netjes

W. Buis

Snelle, persoonlijke en professionele service.
Goede communicatie, vlotte response.
No nonsense, zeer tevreden.

Snel, flexibel, kundig,voordelig en een compleet pakket.

Belangrijkste moet nog komen ( verkoop en afhandeling verkoop huis) maar tot nog toe zeer tevreden. Goed en duidelijk internet platform. Snelle afhandeling vwb fotos en taxaties. Indien gewenst goed... Belangrijkste moet nog komen ( verkoop en afhandeling verkoop huis) maar tot nog toe zeer tevreden. Goed en duidelijk internet platform. Snelle afhandeling vwb fotos en taxaties. Indien gewenst goed persoonlijk contact.

Joop Schilp

Goed en snel contact
tot nu goed ervaringen

de snelle telefonisch contact
de mooie foto

B. Clumpkens

Staat net in de verkoop bij XLCASA. Mooie foto's, snelle plaatsing op Funda en andere sites en goed bereikbaar, ook voor potentiële kopers!